loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 189 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

اگر ویدیوهایی برای اینستاگرام ایجاد می کنید ، می خواهید مردم آنها را ببینند! و یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن محتوای اینستاگرام خود در مقابل افراد بیشتر ، استفاده از هشتگ است.

 

 

در این راهنما ، نگاهی خواهیم انداخت به همه چیزهایی که برای شروع با هشتگ های اینستاگرام باید بدانید. مستقیماً را بخوانید یا روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش خاصی از راهنما بروید.

 نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی

هشتگ های اینستاگرام چیست؟

سوالات متداول هشتگ اینستاگرام

نکاتی برای استفاده بیشتر از هشتگ های اینستاگرام

استفاده از هشتگ در Instagram Stories

استفاده از هشتگ در بیو اینستاگرام خود

ابزارهای هشتگ

هشتگ های اینستاگرام چیست؟

هشتگ یک کلمه کلیدی یا گروهی از کلمات کلیدی است که در مقابل آن علامت پوند وجود دارد و به این شکل است: # هشتگ. وقتی در اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک و سایر مکان های هشتگ پسند وب مورد استفاده قرار می گیرد ، به یک لینک تبدیل می شود. این پیوند کلیه محتوای دارای برچسب هشتگ مشابه را نشان می دهد.

 

در اینستاگرام ، نه تنها می توانید هشتگ به پست های خود اضافه کنید ، بلکه می توانید هشتگ ها را دنبال کنید تا محتوای مربوط به علایق خود را کشف کنید. آنها به عنوان ابزاری فوق العاده برای یافتن محتوای جدید مورد علاقه شما و همچنین قرار دادن مطالب شما در مقابل افرادی که آن را دوست دارند ، عمل می کنند.

 

از هشتگ ها می توان برای جمع آوری محتوای خود استفاده کرد. اگر یک کمپین یا پروژه خاص را شروع می کنید ، می توانید از یک هشتگ منحصر به فرد برای پیوند دادن همه پست های مرتبط خود استفاده کنید.

 

برای افزودن هشتگ به یک پست ، به سادگی یک علامت پوند و سپس کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی خود را تایپ کنید ، بدون فاصله. مشاهده خواهید کرد که هشتگ های محبوب در هنگام تایپ از جمله تعداد پست هایی که از هشتگ استفاده می کنند ، ظاهر می شوند. اگر موردی را مشاهده کردید که مایل به استفاده از آن هستید ، به راحتی برای افزودن آن به پست خود ضربه بزنید.

سوالات متداول هشتگ اینستاگرام

چقدر از هاشتاگ ها می توانید در اینستاگرام استفاده کنید

شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در یک پست قرار دهید. اما اگرچه می توانید 30 هشتگ اضافه کنید ، اما در مورد اینکه آیا باید این کار را انجام دهید بحث هایی وجود دارد. بعضی ها می گویند اسپم به نظر می رسد. با این حال ، مطالعات نشان داده است که پست هایی که از 11 هشتگ یا بیشتر استفاده می کنند بهترین تعامل را دارند. برای تعیین اینکه چه چیزی برای شما بهتر است آزمایش کنید.

 

باید کجاها Hashtag ها را قرار دهید؟

در اینستاگرام می توانید از هشتگ در انواع مکان ها استفاده کنید. برای پیوند دادن به پروژه های خاص یا مجموعه پست ها ، آنها را به بیوگرافی نمایه خود اضافه کنید. یا از آنها در پست های موجود در خبرمایه یا Instagram Stories خود استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری داشته باشید.

 

هنگام ارسال به خبرمایه خود ، می توانید هشتگ را در توضیحات یا نظرات وارد کنید. ما در سوال بعدی به جزئیات این موضوع خواهیم پرداخت.

 THE ART OF THE TEASE: HOW TO LAUNCH A MARKETING TEASER CAMPAIGN - Beeliked

آیا قرار دادن هشتگ در نظرات کار می کند؟

برخی از افراد هشتگ را در توضیحات پست خود قرار می دهند ، در حالی که دیگران ترجیح می دهند آنها را به نظرات اضافه کنند. هر دو روش م ofثر برای افزودن هشتگ به پست شما هستند و در مورد بهتر بودن یکی از دیگری اتفاق نظر واقعی وجود ندارد. مانند بسیاری از موارد مرتبط با هشتگ ، شما باید آزمایش کنید تا درک کنید چه چیزی برای شما بهتر است.

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

اگر در توصیف خود از هشتگ استفاده می کنید ، یکی از امتیازات این است که می توانید برای حذف هشتگ ها یا افزودن موارد جدید ، دوباره برگردید و بعداً ویرایش کنید.

 

برخی از اینستاگرامرها انتخاب می کنند که یک هشتگ قوی در توضیحات اضافه کنند و هشتگ های اضافی را در یک نظر اضافه کنند.

چگونه اینستاگرام HASHTAGS را پنهان می کنید؟

می خواهید هشتگ ها را در پست های اینستاگرامی خود مخفی کنید؟ بسیاری از اینستاگرامرها با تایپ کردن چند دوره هشتگ ها را دفن می کنند و زیر توضیحات اولیه خود باز می گردند. هنگامی که افراد از پست شما در خبر عبور می کنند ، هشتگ ها در زیر پیوند "بیشتر" پنهان می شوند.

چه مواردی ممنوع است؟

هشتگ های ممنوع هشتگ هایی هستند که به دلیل گزارش هرزنامه یا نقض دستورالعمل های انجمن اینستاگرام ، توسط اینستاگرام مسدود شده اند. پست هایی که با هشتگ های ممنوع برچسب گذاری شده اند از انجمن پنهان می مانند.

 

استفاده از هشتگ های ممنوع می تواند منجر به کاهش دسترسی و درگیر شدن پست های شما شود. همچنین احتمال داشتن حساب شما در سایه بان وجود دارد ، به این معنی که پست های جدید فقط برای دنبال کنندگان شما نشان داده می شوند. بنابراین مهم است که وقتی می توانید از هشتگ های ممنوع استفاده نکنید.

از کجا می دانید هشتگ ممنوع است؟ به اینستاگرام بروید و هشتگ را جستجو کنید. اگر هشتگ ممنوع باشد ، در بالای نتیجه جستجو یادداشتی وجود دارد که نشان می دهد پست های اخیر آن هشتگ ممنوع است.

 

 

از برخی هشتگهای ممنوع تعجب خواهید کرد! # میز ، # شادی سپاسگزاری ، # طوفان برف و # سگهای Instagram # فقط چند مورد هستند. بنابراین قطعاً دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید از هشتگ های ایمن استفاده می کنید.

 

نکاتی برای استفاده بیشتر از هشتگ های اینستاگرام

برای کمک به شما در استفاده حداکثر از هشتگهای اینستاگرام ، چند نکته ارائه داده ایم.

 

شنوایی خود را در ذهن نگه دارید

هنگام استفاده از هشتگ ها ، به یاد داشته باشید که می خواهید به چه مخاطبی دسترسی پیدا کنید. اگر سعی در پس گرفتن لایک دارید ، استفاده از هشتگ برای دسترسی به افراد بسیار خوب است. اما اگر سعی در ایجاد مخاطب دارید می خواهید ثابت قدم باشید.

 

اگر یک روز محتوا را با هشتگ # پیتزا و روز دیگر # سگ به اشتراک بگذارید ، و به دنبال آن # طراحی داخلی انجام دهید ، قرار نیست پیروان پیگیرانه ای جذب کنید. افراد شما را دنبال خواهند کرد زیرا بیشتر آنچه که شما ارسال می کنید مربوط به علایق آنها است ، بنابراین سعی کنید هشتگ خود را متمرکز کنید استراتژی حول آنچه مخاطب هدف شما قرار دارد.

 روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

HASHTAG تحقیق کنید

علاوه بر کمی تحقیق برای جلوگیری از استفاده از هشتگ های ممنوع ، می توانید و باید تحقیق کنید تا هشتگ های جدیدی برای استفاده پیدا کنید. در اینجا چند مورد برای امتحان وجود دارد:

 

در صنعت خود به دنبال تأثیرگذاران باشید و ببینید از هشتگ هایی استفاده می کنند. بررسی کنید که رقبای شما از هشتگ هایی استفاده می کنند.

هشتگ های مربوط به صنعت یا حوزه تخصص خود را دنبال کنید و شروع به تعامل با سایر افرادی که در آنها پست می کنند ، کنید. ببینید کدام هشتگها بهترین تعامل را دارند.

پستهای دیگری را که با هشتگهایی که استفاده می کنید به اشتراک گذاشته شده کاوش کنید. ببینید هشتگ های دیگری در این پست ها گنجانده شده است.

برای کشف هشتگ های جدید سعی کنید از یک ابزار هشتگ اینستاگرام استفاده کنید. ما در بخش خود در ابزار هشتگ Instagram به این موارد بیشتر خواهیم پرداخت.

از مخلوط HASHTAGS محبوب و طولانی استفاده کنید

استفاده از هشتگ های معروف می تواند به شما کمک کند پس از ارسال پست ، پسندیدن کمی داشته باشید. با این حال ، پست های شما به سرعت در دریایی از محتوای دیگر ارسال شده با همان هشتگ گم می شوند.

 

به همین دلیل استفاده از ترکیبی از هشتگ محبوب و طاقچه یا دم بلند ایده خوبی است. دنباله های طویل یا طاقچه ممکن است افراد کمتری را دنبال کنند ، اما اغلب آنها بیشترین مخاطبان را دارند و با ارسال محتوای کمتری ، مدت زمان بیشتری مشاهده خواهید شد.

 

در مورد محبوبیت هشتگ کنجکاو هستید؟ با شروع تایپ هشتگ ، نتایج تکمیل خودکار ظاهر می شود. در زیر هر هشتگ بالقوه یک عدد مشاهده خواهید کرد و این تعداد تعداد افرادی را که با آن هشتگ پست کرده اند نشان می دهد. هرچه عدد بزرگتر باشد ، هشتگ محبوبیت بیشتری دارد.

 

یک پالس در مورد نگه داشتن HASHTAGS نگه دارید

آخرین و نه مهمترین موارد ، استفاده از هشتگهای پرطرفدار برای دسترسی بیشتر به افراد است. تعطیلاتی که مربوط به صنعت یا حوزه تخصص شما ، روندهای اجتماعی و اتفاقات خبری شما باشد می تواند فرصت هایی را برای دسترسی به افراد جدید فراهم کند.

 

ابزارهای هشتگ می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. همانطور که اشاره کردیم ، بعداً در این راهنما اطلاعات بیشتری در مورد آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

استفاده از هشتگ در Instagram Stories

همچنین می توانید هشتگ هایی به Instagram Stories خود اضافه کنید. وقتی از یک هشتگ در یک Story استفاده می کنید ، اگر Story شما به هشتگ Story اضافه شود ، ممکن است در مقابل مخاطبان بیشتری قرار بگیرید.

 نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی مارک های حمایت شده آمازون

چگونه به هشتگ Story اضافه می شوید؟ این به الگوریتم اینستاگرام بستگی دارد و براساس تعامل و کیفیت رسانه بستگی دارد. اما امتحان کردن ضرری ندارد!

 

برای افزودن هشتگ به استوری اینستاگرام خود ، کافیست برای افزودن برچسب ضربه بزنید و برچسب هشتگ را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که با شروع تایپ اینستاگرام ، هشتگ هایی به سمت پایین صفحه پیشنهاد می شود.

استفاده از هشتگ در بیو اینستاگرام خود

در بیوگرافی اینستاگرام خود می توانید از هشتگ ها نیز استفاده کنید. اگرچه این محتوای شما را به دنبال افرادی نمی برد که هشتگ را دنبال می کنند ، اما روش خوبی برای نشان دادن علایق شما برای بازدیدکنندگان جدید از نمایه شماست.

 

یکی دیگر از مزایای درج هشتگ در بیوگرافی Instagram شما این است که به شما امکان می دهد به مجموعه هایی متشکل از مطالب پیوند دهید. به سادگی از هشتگ یا توصیف پست هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید استفاده کنید. از هشتگی استفاده کنید که قبلاً گرفته نشده است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تمام مطالب متعلق به شماست.

 

توجه: بیوگرافی اینستاگرام شما به 150 نویسه محدود می شود ، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد هشتگ ها (و چند مورد) به خاطر داشته باشید.

 

ابزار هشتگ رایگان اینستاگرام

ما در این راهنما چندین بار به ابزارهای هشتگ اشاره کرده ایم. اما آنها چیستند؟ ابزارهای هشتگ برای کمک به شما در یافتن هشتگ های مناسب برای استفاده طراحی شده اند.

 

در اینجا لیستی از ابزارهای هشتگ رایگان وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

 

همه هشتگ ها برای اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر و + Google هشتگ ایجاد می کند. با استفاده از مولد هشتگ All Hashtag به سرعت 30 هشتگ برای یک پست ایجاد کنید. مرتب سازی بر اساس هشتگ های برتر یا تصادفی.

Seekmetrics لیستی از هشتگ ها را براساس یک کلمه کلیدی وارد شده تولید می کند. همچنین یک "insta_count" از چند بار استفاده از این هشتگ ارائه می دهد.

برچسب های اینستاگرام بر اساس دسته بندی ها پیشنهادهای هشتگ ایجاد می کند. یک دسته را از فهرست کشویی انتخاب کنید تا لیستی از هشتگ های مرتبط را امتحان کنید.

Sistrix به شما امکان می دهد حداکثر 25 درخواست در روز به صورت رایگان انجام دهید. این یک لیست از بهترین هشتگ هشتگ را بر اساس یک جستجوی هشتگ به شما ارائه می دهد.

مثل ابزاری که از دستش دادیم؟ آن را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. و به ما بگویید چه هشتگهایی بهترین نتیجه را برای شما داشته اند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 809
  • بازدید کلی : 2,862