loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 31 جمعه 19 دی 1399 نظرات (0)

فیلم های پشت صحنه راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه شما هستند. آنها به شما فرصتی می دهند تا ارزش های خود را به اشتراک بگذارید و آنچه را که برند شما را متفاوت می کند به نمایش بگذارند. به علاوه ، آنها به طرفداران شما اجازه می دهند چهره های نام تجاری شما را بشناسند.

 

در این پست ، ما برخی از الگوهای پشت صحنه را به اشتراک می گذاریم که می توانید به راحتی برای تبلیغ نام تجاری خود سفارشی کنید. ما الگوهایی را که می توانید در رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود استفاده کنید و همچنین الگوهایی برای Instagram Stories به اشتراک خواهیم گذاشت. بعلاوه ، ما برخی نکات را برای ایجاد فیلم های موثر در پشت صحنه به اشتراک خواهیم گذاشت.

 The first promotional teaser of Urmia Citadium supports self-made parkour  teams

الگوهای ویدئویی پشت صحنه

ما با اشتراک گذاری الگوهای خود برای فیلم های پشت صحنه شروع خواهیم کرد. برای استفاده از آنها برای چرخش ، برای یک حساب Animoto رایگان ثبت نام کنید. این الگوها کاملاً قابل تنظیم هستند. برای افزودن عکس ها و کلیپ های ویدیویی ، متن را به روز کنید ، رنگ ها ، قلم و موارد دیگر را تغییر دهید ، بکشید و رها کنید.

 

نشان دهید که دوست دارد با شما کار کند

پشت صحنه رفتن یک راه سرگرم کننده برای نشان دادن مشتریان و مشتریان بالقوه است که تجربه کار با شما چگونه است. الگو پشت صحنه ما برای کمک به شما در ایجاد ویدئویی ساخته شده است که این کار را انجام دهد.

 

برای به دست آوردن مالکیت خود ، متن را به روز کنید و تصاویر ویدئویی و عکس های خود را اضافه کنید و تجربه کار با شما را به نمایش بگذارید.

توضیح دهید که چگونه یک محصول ساخته شده است

ساخت یک الگوی محصول در واقع به نمایش گذاشتن چیزی است که برند شما را منحصر به فرد می کند. نشان دادن نحوه ساخت محصول شما می تواند شما را از هم متمایز کند و به خریداران دلیلی برای انتخاب شما نسبت به مشاغل مشابه بدهد. روبن روئل ، بنیانگذار و مدیر خلاق Demestik ، به عنوان مثال الگوی ارائه می شود.

 

ویدئویی از این دست به شما این فرصت را می دهد تا نه تنها محصول خود را به نمایش بگذارید ، بلکه شخصیت و ارزش های خود را نیز به اشتراک بگذارید.

به روند خود بینش دهید

مطالعه موردی پروژه ای را که روی آن کار کرده اید با یک مشتری یا مشتری به اشتراک بگذارید تا روند کار و زحماتی که کشیده اید را به نمایش بگذارد. الگوی ما چگونه این حزب را برنامه ریزی کردیم یک الگوی فرآیند محور است که به شما امکان می دهد به مشتریان بالقوه آنچه را می توانند نشان دهید انتظار داشته باشید وقتی با شما کار می کنند

در یک تور مجازی از بینندگان استفاده کنید

با الگوی تور پشت صحنه صحنه خود را به نمایش بگذارید. به خصوص اگر به صورت حضوری با مشتریان خود ملاقات داشته باشید ، ویدئویی از این دست می تواند به افراد کمک کند تا با انتظاراتی که دارند حتی قبل از اولین قرار ملاقات با شما آشنا شوند.

به پشت صحنه های داستان های اینستاگرام بروید

آیا تجارت شما در Instagram Stories است؟ داستان شما همچنین مکانی عالی برای نشان دادن فضای شما و بردن بینندگان در پشت صحنه است تا شما را بشناسند. برنامه iOS ما ، Animoto: Social Video Editor ، دارای یک الگوی پشت صحنه برای کمک به شما در شروع کار است. نحوه ایجاد حساب تجاری تبلیغاتی اینستاگرام

نکات ویدئویی پشت صحنه

اکنون که با الگوهای پشت صحنه ما آشنا شدید ، نکاتی را برای کمک به شما در استفاده بهینه از آنها به اشتراک خواهیم گذاشت. به یاد داشته باشید ، پشت صحنه رفتن یک راه عالی برای نمایش آنچه محصولات یا خدمات شما را منحصر به فرد و خاص می کند ، است. این نکات به شما کمک می کند ویدیویی تهیه کنید که نشان دهد چرا مردم باید شما را به جای مسابقه انتخاب کنند.

 

بگذارید شخصیت و شور و شوق شما از طریق آن بدرخشد!

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، این مزیت را دارید که خود را به نمایش بگذارید تا اصالت را به تجارت خود وارد کنید. با آوردن بینندگان به فضای خود و به اشتراک گذاشتن ارزش های شخصی خود ، می توانید از کسب و کارهای بزرگ که کارها را به شکل غیر شخصی تری انجام می دهند ، متمایز شوید. خود باشید و افراد به عنوان فردی که دوست دارند با آنها تجارت کنند با شما همذات پنداری می کنند.

 

اینکه به مردم بگویید چرا وارد کار خود شده اید و چرا شما را به هیجان می آورد راهی عالی برای نشان دادن میزان اشتیاق شما نسبت به کاری است که انجام می دهید. اگر به مردم بگویید که چرا به چیزی اهمیت می دهید ، احتمالاً آنها نیز به آن اهمیت خواهند داد.

 نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اجرای تبلیغات هدفمند

برای تلفن های موبایل از فضای خود استفاده کنید

صداهای فضای خود را بیاورید تا اصالت ویدیوی خود را اضافه کنید. این را می توانید بصورت عملی در الگوی ساخت یک محصول که در بالا ارائه کردیم ، مشاهده و بشنوید. شما می توانید صدای چرخ خیاطی و قیچی را بشنوید و الگوهای برش روبن را می شنوید.

 

برای دستیابی به این جلوه در Animoto ، به جای بی صدا کردن ، به سادگی صدا را در کلیپ های ویدیویی خود بگذارید. صدا با موسیقی پس زمینه مخلوط خواهد شد.

 

با نمایش محصولات خود خلاق شوید

ساخت یک الگوی محصول همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید با نحوه نمایش محصولات خود در فضای خود خلاقیت به خرج دهید. این الگو از یک بلوک Photo Burst استفاده می کند تا به سرعت مجموعه ای از طرح های روبن را روی یک مانکن رد کند.

مجموعه ای از سوالات را آماده کنید

اگر در دوربین صحبت می کنید ، داشتن مجموعه سوالات آماده می تواند به راحتی تجربه کمک کند. از یک دوست یا همکار بخواهید پشت دوربین بنشیند تا بتوانید با آنها صحبت کنید ، نه اینکه خودتان در یک اتاق بنشینید. این می تواند به شما کمک کند تا طبیعی تر باشید.

 

به ایده هایی نیاز دارید؟ در اینجا چند سوال وجود دارد که ممکن است برای کسب و کار شما مفید باشد:

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

کمی در مورد اینکه کی هستید برای ما بگویید.

چگونه به رشته یا صنعت خود علاقه مند شدید؟

داستان اصلی شرکت شما چیست؟

چه چیز جدیدی برای این فصل وجود دارد؟

امیدوارید مشتریان شما هنگام استفاده از محصولات شما چه احساسی داشته باشند؟

در روند کلی خود ما را دنبال کنید. در حالی که دوست یا همکار شما در آنجا است ، به آنها در فضای خود بگردید. از قبل تمیز نکنید - نشان دادن فضای واقعی شما در هنگام کار احساس معتبرترین است.

 

نکته حرفه ای: دوربین را مستقیماً آدرس دهی کنید. این به بینندگان کمک می کند احساس کنند که در حال گفتگو با شما هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 812
  • بازدید کلی : 2,865