loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 38 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

تمام تلاش خود را صرف نوشتن وبلاگ خود می کنید. سزاوار توجه است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از ویدیو برای ایجاد بازدید بیشتر ، افزایش تعامل و حتی کسب درآمد از محتوای وبلاگ خود استفاده کنید.

 

ما 4 روش استفاده از ویدیو را برای وبلاگ شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بعلاوه ، ما در این مسیر برخی از الگوهای ویدیویی و مطالعات موردی را به اشتراک خواهیم گذاشت. بیایید غواصی کنیم

 میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

خود را تبلیغ کنید

برای مبتدیان ، ویدئو فرصتی عالی برای تبلیغ خود و برند شخصی شما فراهم می کند. درباره خود ویدیویی ایجاد کنید تا در صفحه About خود به اشتراک بگذارید ، از آن به عنوان ویدیوی پیش پرده YouTube استفاده کنید یا در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پست کنید.

 تیزر تبلیغاتی شاسی بلند یواز خودروی روسی در ایران - ویدیو ‌برگر

ویدئویی از این دست می تواند به شما کمک کند تا خود را از سایر وبلاگ نویسان جدا کنید. شخصیت خود را به نمایش بگذارید و خوانندگان را وارد دنیای خود کنید. کمی الهام می خواهید؟ الگوی ویدیویی Self-Introduction را در زیر ببینید. به راحتی می توان با عکس و متن خود سفارشی کرد تا آنچه شما را به عنوان یک وبلاگ نویس بی نظیر می کند به نمایش بگذارد.

ترافیک بیشتری ایجاد کنید

یک تیزر ویدئویی کوتاه منتشر شده در شبکه های اجتماعی نیز روشی خارق العاده برای تبلیغ پست های وبلاگ منفرد و هدایت بازدید به سایت شما است. نکته کلیدی این است که فقط اطلاعات کافی بدهید تا بینندگان خواستار اطلاعات بیشتر باشند. و یک فراخوان شفاف را برای افراد در نظر بگیرید تا برای خواندن کل پست وبلاگ روی آن کلیک کنند.

 

این الگوی ویدیویی Blog Teaser برای تبلیغ یک لیست به خوبی کار می کند.

برای ارسال های وبلاگ غیر لیست ، این الگوی ویدیویی بسیار ساده Content Teaser را ببینید.

 

خوانندگانی را که ویدیو را ترجیح می دهند درگیر کنید

آیا می دانید بینندگان 95٪ از پیام را هنگامی که آن را در یک ویدیو مشاهده می کنند و فقط 10٪ از پیام را هنگامی که آن را به صورت متنی می خوانند حفظ می کنند؟ مغز می تواند تصاویر را سریعتر از متن پردازش کند و امروزه مصرف کنندگان بیشتری محتوای خود را به شکل ویدئو ترجیح می دهند.

 

البته ، به عنوان یک وبلاگ نویس ، کلمات احتمالاً نان و کره شما هستند. اما می توانید ویدیو را در پست های وبلاگ خود بگنجانید تا نه تنها به خوانندگان بلکه به افرادی که ویدیو را ترجیح می دهند نیز پاسخ دهد.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

سعی کنید ویدیوهایی را در بالای پست وبلاگ خود قرار دهید که محتوای پست شما را با تصاویر و متن به اشتراک بگذارد. یا ، ویدیوها را در بخشهای خاصی از پست وبلاگ خود به اشتراک بگذارید تا زمینه و اطلاعات بیشتری ارائه دهید. همچنین در بخش بعدی چند نمونه از چگونگی کسب درآمد از این فیلم ها را مشاهده خواهید کرد!

 

کمی کمک می خواهید؟ یکی از الگوهای ویدیویی Explainer ما را بررسی کنید. ویدئوی زیر مثالی است که برای کمک به شما در ایجاد ویدئویی درباره یک داستان خبری پرطرفدار طراحی شده است. اما ما الگوهایی برای انواع محتوای ویدیویی داریم.

از پست های وبلاگ خود درآمد کسب کنید

همچنین فرصتی عظیم برای استفاده از فیلم به عنوان ابزاری برای کسب درآمد در وبلاگ شما وجود دارد. ما با مدیوین ، یک بستر کامل مدیریت تبلیغات سرویس برای تولیدکنندگان محتوا ، آزمایشی انجام دادیم. Mediavine کسب درآمد از پست های وبلاگ از طریق تبلیغات ثابت یا ویدیوی قبل از پخش را برای وبلاگ نویسان آسان می کند و آنها طرفداران بزرگ ویدیو هستند.

 

به گفته مدیر عامل مدیوین اریک هوچبرگر ، "با توجه به اینکه تبلیغ کنندگان بیش از هر زمان دیگری به ایمنی و قابلیت مشاهده برند علاقه مند هستند ، ویدئو سازنده های محتوا را از یک تمایز اساسی برخوردار می کند. هنگامی که از طریق پخش کننده مناسب برای بهینه سازی هم برای سرعت و هم برای جستجوگرها سرپرستی می شود ، Mediavine مشاهده کرده است که درآمد برخی از ناشران پس از ایجاد تنها یک ویدیو به سرعت افزایش می یابد. "

 

در آزمایش خود با Mediavine ، متوجه شدیم که CPM در یک تبلیغ ویدیویی قبل از پخش 4 برابر یک تبلیغ استاتیک است.

 

مطالعه موردی: پول بلاعوض

Kristy از Money Bliss یک ویدیوی را در یک پست وبلاگ در 20 نکته سریع برای انگیزه بازپرداخت بدهی گنجانده است. ویدئوی زیر با تبلیغات قبل از پخش پخش شد.

هنگام مقایسه ماه مارس 2019 ، یک ماه کامل بدون ویدیو ، با ژوئن ، یک ماه کامل با ویدیو ، نتایج به دست آمده خود بیان داشتند:

 تبلیغات ویدیویی در تعطیلات: ایده ها ، نکات و الگوها

124٪ افزایش در کل درآمد

0٪ درآمد در مارس 2019 از طریق ویدئو بوده است

درآمد 14٪ در ژوئن 2019 منحصر به ویدیو بود

17 درصد افزایش در RPM (درآمد هر بازدید از صفحه 1K) از مارس 2019 تا ژوئن 2019

مطالعه موردی: ماههای MONYWISE

آزمایش مشابهی توسط Gina از Moneywise Moms انجام شد. فیلم زیر در یک پست وبلاگ در 7 نکته مفید برای پس انداز سفر در تعطیلات ، با یک تبلیغ قبل از پخش تعبیه شده است.

مقایسه سال به سال ، ژوئن 2018 بدون هیچ ویدیویی به ژوئن 2019 با یک فیلم ، نتایج به طور مشابه چشمگیر بودند:

 

90٪ افزایش در کل درآمد

0٪ درآمد در ژوئن 2018 از طریق ویدئو بوده است

درآمد 24٪ در ژوئن 2019 منحصر به ویدیو بود

25٪ افزایش دور در دقیقه از ژوئن 2018 تا ژوئن 2019

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کسب درآمد از محتوای وبلاگ خود به وب سایت Mediavine مراجعه کنید.

 

آیا آماده استفاده از ویدیو و افزایش میزان جذابیت ، بازدید و درآمد وبلاگ خود هستید؟ برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و از امروز شروع به ساخت فیلم کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 2,879