loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 37 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

شما ویدیوی خود را ایجاد کرده اید. اکنون وقت آن است که آن را در برابر مخاطبان مناسب قرار دهیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مخاطبان خاصی را در فیس بوک یا اینستاگرام هدف قرار دهید تا نتایج را بدست آورید.

 

ما به شما نحوه تنظیم تبلیغات در مدیر تبلیغات فیس بوک را نشان خواهیم داد. بعلاوه ، ما نکاتی را برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب به اشتراک خواهیم گذاشت.

 راهنمای کامل تبلیغات استوری اینستاگرام

آنچه شما نیاز دارید

اگر می خواهید یک تبلیغ هدفمند تنظیم کنید ، به چند مورد نیاز دارید:

 

صفحه فیس بوک - احتمالاً قبلاً یک صفحه شغلی فیس بوک دریافت کرده اید ، اما اگر این کار را نکنید ، می توانید به راحتی در facebook.com/pages.create آن را تنظیم کنید.

یک حساب مدیر تبلیغات فیس بوک - می توانید این مورد را تنظیم کرده و کارت اعتباری را در facebook.com/ads/manager اضافه کنید. این همان چیزی است که شما را قادر به ایجاد و پرداخت هزینه تبلیغات خود می کند.

ویدئویی برای تبلیغ - سرانجام ، البته به ویدیویی برای استفاده برای تبلیغ خود احتیاج دارید! اطمینان حاصل کنید که ویدیوی شما شامل پیام رسانی است که مورد توجه مخاطبان مورد نظر شما قرار می گیرد. برای الهام بخشیدن ، به پست وبلاگ ما در مورد چگونگی ساخت تبلیغ ویدیویی فیس بوک در 4 مرحله آسان مراجعه کنید.

ایجاد تبلیغات در Facebook Ads Manager

پس از آماده شدن فیلم برای شروع ، به بخش مدیر تبلیغات بروید و برای شروع بر روی ایجاد یک آگهی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس ، مراحل راه اندازی آگهی خود را دنبال کنید.

 

مرحله 1: هدف خود را تعیین کنید

به فیس بوک اطلاع دهید که هدف بازاریابی شما چیست. به این ترتیب آنها می توانند تبلیغات شما را بهینه کنند تا بیشترین ضربه را به شما وارد کنند. شما می توانید اهداف را از طریق سه مرحله از قیف بازاریابی - آگاهی ، ملاحظه و تبدیل انتخاب کنید.

مرحله 2: کمپین خود را نام ببرید

قبل از اینکه روی ادامه کلیک کنید ، این کار را درست پس از انتخاب هدف انجام می دهید. حتماً نام کمپین خود را بگذارید که به خاطر سپردن آن را برای شما آسان کند.

 

مرحله 3: تعریف مخاطب خود را تعریف کنید

فیس بوک سه گزینه برای انتخاب مخاطبان شما ارائه می دهد. آنها این گزینه ها را به عنوان مخاطبان اصلی ، مخاطبان سفارشی و مخاطبان Lookalike تعریف می کنند.

در این مقاله ، ما بر روی گزینه های هدف قرار دادن مخاطبان اصلی تمرکز خواهیم کرد - گزینه های هدف گیری که فیس بوک در مدیر تبلیغات خود قرار داده است تا دسترسی به مشتریان بالقوه جدید را بر اساس اطلاعات جمعیتی ، علایق ، موقعیت مکانی و رفتارها آسان کند. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان سفارشی یا Lookalike Audiences هستید ، این راهنما را از Facebook ببینید.

 4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

این مواردی است که شما برای تنظیم مخاطبان خود در مدیر تبلیغات خواهید دید:

قسمت "Custom Audences" در بالا جایی است که می توانید مخاطبان Custom و Lookalike مخاطبان را تنظیم و انتخاب کنید. همانطور که گفته شد ، ما در این مقاله به این گزینه ها نخواهیم پرداخت ، اما اگر از آنها استفاده می کنید ، می توانید در زیر دنبال کنید تا روشهایی را که می توانید با استفاده از تنظیمات اصلی مخاطب اصلی فیس بوک ، بیشتر آن را برای مخاطبان تقطیر کنید ، پیدا کنید.

 

آماده هستید تا مشتریان بالقوه خود را هدف قرار دهید؟ موارد زیر همه روش های سفارشی سازی مخاطبان شما است. توجه داشته باشید که نیازی نیست که انتخاب همه آنها را انجام دهید - فقط آنهایی که مربوط به مخاطب خاصی هستند که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

محل

هدف قرار دادن موقعیت مکانی به شما امکان می دهد به بینندگانی دسترسی پیدا کنید که هم اکنون در آن زندگی می کنند ، در آن زندگی می کنند یا اخیراً در آن حضور داشته اند یا به مکان خاصی سفر می کنند. با جستجوی کشورها ، ایالت ها ، مناطق ، شهرها ، کد پستی خاص و موارد دیگر می توانید یک یا چند مکان را وارد کنید. اگر خدمات خود را در یک منطقه خاص ارائه می دهید ، یک فروشگاه آجر و ملات دارید و افرادی را در فاصله رانندگی هدف قرار می دهید ، عالی است یا می دانید که محصول شما در بین مردم در یک مکان خاص محبوب است.

 

سوالاتی که باید از خود بپرسید:

 

آیا احتمالاً افرادی که در یک مکان خاص هستند به آنچه می فروشید علاقه مند هستند؟ اگر چنین است ، چه مکانی؟

اگر صاحب تجارت آجر و ملات هستید ، آیا می خواهید افرادی را هدف قرار دهید که بتوانند در آنجا قدم بزنند؟ آنجا رانندگی کنید؟ فکر می کنید مردم از چند مایل دورتر می آیند؟

چه کسی بیشتر به تبلیغ شما علاقه مند است؟ افرادی که در این نزدیکی زندگی می کنند ، فقط از آنجا عبور می کنند یا برای تعطیلات از آنجا عبور می کنند؟

نکته حرفه ای: اگر چندین مکان مختلف را هدف قرار داده اید ، سعی کنید پیام های خود را برای هر مکان تغییر دهید تا با شگفت آور و خوشحال کننده بینندگان ، با فراخوان جزئیات مربوط به مکان آنها ، پیام خبری خود را در News Feed برجسته کنید. پست وبلاگ ما را در مورد ایجاد تغییرات مختلف یک ویدیو با بررسی کنید.

مردم نگاری

شما همچنین می توانید جمعیتهای خاص را هدف قرار دهید. شما توانایی تنظیم سن ، جنسیت و زبانها را دقیقاً در زیر "مکانها" خواهید یافت. برای انجام این کار ، "لیست های جمعیتی" را از لیست کشویی در بخش "هدف گذاری دقیق" انتخاب کنید.

 

 

در اینجا می توانید مخاطبان خود را بر اساس تحصیلات ، امور مالی ، نسل ، رابطه ، کار ، رویدادهای زنده و موارد دیگر محدود کنید.

 بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

سوالاتی که باید از خود بپرسید:

 Gallery — Lon Shaney

میانگین سنی مشتریان شما چقدر است؟

آیا مشتری های شما مرد ، زن یا هر دو هستند؟ اگر هر دو باشد ، آیا تبلیغ شما بیشتر مورد پسند مردان و زنان قرار می گیرد؟

آیا می خواهید تک آهنگ ها را به طور خاص هدف قرار دهید؟ خانواده ها؟ والدین؟

آیا افرادی که در یک گروه درآمد خاص قرار دارند احتمال خرید محصول شما بیشتر است؟

منافع

"علایق" را از لیست کشویی "هدف گذاری دقیق" انتخاب کنید تا افرادی را که علاقه مند به تجارت شما هستند ، هدف قرار دهید. می توانید ایده های مرتبط را مرور کنید به تجارت ، سرگرمی ، خانواده ، تناسب اندام ، غذا ، سرگرمی و موارد دیگر بپردازید ، یا به راحتی شروع به تایپ ایده ها کنید تا به سرعت پیشنهادات مربوط به علایقی را که فکر می کنید در مشتریان بالقوه شما باشد ، کشف کنید.

 

سوالاتی که باید از خود بپرسید:

 

آیا سرگرمی های خاصی وجود دارد که مشتریان شما احتمالاً به آن بپردازند؟

چه نوع محصولی را می فروشید؟ آیا می خواهید افرادی را که به این نوع محصولات یا محصولات مشابه علاقه مند هستند ، هدف قرار دهید.

نکته حرفه ای: مانند چای Nohohon ، که افرادی را که علاقه مند به چای حبابی و ماتچ هستند ، هدف قرار می دهد ، می توانید برای هدف قرار دادن افرادی که به محصولات مشابه محصولات مشابه محصولات خود می فروشند ، نتایج خوبی بگیرید.

رفتار - اخلاق

آیا به دنبال هدف قرار دادن افرادی هستید که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند؟ آن سفر زیاد است؟ به رادیو گوش کن؟ در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید؟ با انتخاب "رفتارها" از لیست کشویی "هدف گذاری دقیق" یا تایپ کردن رفتارهای خاص مورد نظر خود ، می توانید انواع رفتارهای مختلف را پیدا کنید.

 

سوالاتی که باید از خود بپرسید:

 سنجش موفقیت YouTube برای فعالیت های عملیاتی

آیا رفتارهای خاصی در بین مشتریان فعلی خود مشاهده کرده اید؟

آیا رفتارهای خاصی وجود دارد که به محصولی که می فروشید مربوط شود؟

اتصالات

سرانجام ، می توانید مخاطب مورد نظر خود را بر اساس ارتباطات محدود کنید ، از جمله افرادی که صفحه فیس بوک شما را دوست دارند (و / یا دوستان آنها) ، افرادی که از برنامه شما استفاده کرده اند یا افرادی که در آن شرکت کرده اند (یا نشان داده اند که در رویدادی شرکت می کنند میزبانم

نکته حرفه ای: توجه به این نکته مهم است که می توانید این مخاطبان را اضافه کنید یا آنها را نیز حذف کنید. اگر فقط در تلاش برای دستیابی به مشتریان بالقوه جدید هستید ، ممکن است ایده خوبی باشد که مشتریانی که از قبل شما را دنبال می کنند را حذف کنید.

 

مرحله 4: ویرایش مکانهای تبلیغاتی

هنگامی که مخاطب هدف خود را تعریف کردید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید کجا می خواهید آن را قرار دهید. اگر دوست دارید Facebook تبلیغات خود را به طور خودکار در مکان هایی که احتمالاً بهترین عملکرد را دارند قرار دهد ، می توانید "مکانهای خودکار" را انتخاب کنید.

با این حال ، اگر تبلیغ خود را برای یک پلت فرم خاص مانند Facebook یا Instagram Stories ایجاد کرده اید ، در اینجاست که می توانید بستر (و دستگاه ها) را نشان دهید که دوست دارید تبلیغ شما در آن نمایش داده شود. همه گزینه ها به طور پیش فرض بررسی می شوند. می توانید موارد دلخواه خود را بردارید.

 

 

پس از انتخاب مکان ، فقط بودجه خود را تنظیم کنید و آماده راه اندازی تبلیغ خود هستید.

 

آیا می خواهید در مورد تبلیغات در Stories اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ راهنمای کامل تبلیغات استوری اینستاگرام را بررسی کنید.

 

مرحله 5: آگهی خود را تنظیم کنید

می توانید مخاطبان خود را با یک پست موجود هدف قرار دهید یا یک تبلیغ جدید را از ابتدا تنظیم کنید. برای اهداف این پست ، ما به شما نحوه تنظیم یک تبلیغ از ابتدا را نشان خواهیم داد. اما اگر در تقویت ویدئویی که به صورت ارگانیک ارسال کرده اید جالب هستید ، می توانید این کار را با کلیک روی "استفاده از پست موجود" در بالای صفحه تبلیغات و ارسال انجام دهید.

اگر چندین صفحه را مدیریت می کنید ، حتماً صفحه ای را انتخاب کنید که می خواهید هنگام اجرای تبلیغ شما نشان داده شود. بعد ، قالب تبلیغات را انتخاب کنید. می توانید با یک ویدئو تبلیغ کنید یا یک چرخ و فلک با 2 یا چند تصویر یا فیلم ایجاد کنید.

 نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی مارک های حمایت شده آمازون

 

اگر می خواهید آگهی شما به جایی پیوند داده شود ، از شما خواسته می شود ویدئو خود را بارگذاری کنید ، متن ، URL را اضافه کنید و خوب است که آن را دنبال کنید. روی تأیید کلیک کنید و پس از بررسی ، تبلیغ شما شروع به کار می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 805
  • بازدید کلی : 2,858