loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 16 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)

در فصل تعطیلات ، بیشتر مردم کاملاً تحت تأثیر فروش ، پیشنهادات ویژه و معاملات قابل اغماض قرار می گیرند. دلیل خوبی برای آن وجود دارد بالاخره هدایایی برای خرید وجود دارد.

 

گفته می شود ، ذهنیت فروش ، فروش ، فروش محدودیت هایی دارد و روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود حضور شما برای مشتریان بالقوه احساس شود ، غیر از بازاریابی آشکار برای آنها.

با این روحیه ، این ایده های ویدیویی همه چیز در مورد پخش شادی با ویدئوهای جشن و افزایش آگاهی از نام تجاری است. به گزارش بهداشت ، بین 60 تا 65 درصد بزرگسالان استرس را در طول تعطیلات گزارش می دهند. با ویدیویی که وظایف خرید یا سفر را به آنها یادآوری نمی کند ، حسن نیت کسب کنید.

 

ما برخی از ایده ها را برای فیلم های خوب که به شما معرفی گرم برند شما می دهند ، گردآوری کرده ایم. آنها همچنین به شما این فرصت را می دهند تا برخی از تخصص تعطیلات خود را با دنیا به اشتراک بگذارید!

 تبلیغات ویدیویی در تعطیلات: ایده ها ، نکات و الگوها

برنامه تقویم برای فیلم های تعطیلات سرگرم کننده

در برنامه تقویم بازاریابی تعطیلات ، ما عمداً این گروه از ویدیوها را به آخرین دسته قبل از کریسمس واگذار کرده ایم. در این مرحله ، احتمالاً قبلاً در مورد معاملات باورنکردنی و هدایای ضروری خود به جهانیان گفته اید.

 

اگر این کار را نکرده اید ، خیلی دیر نیست! این ویدئوها به این منظور طراحی شده اند که در پایان دوره تعطیلات ، تجارت شما را به طرز قابل هضم تری و به اشتراک گذاری در مغز نگه دارند.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، تاریخی که در تقویم خود قرار داده ایم پیشنهادات ماست ، اما تاریخ ارسال ویدیوهای خود و همچنین ویدیوهایی که ایجاد می کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد.

 

ما تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار داده ایم تا در بشقاب کمتری به شما بدهیم و برای هر کدام از فیلم هایی که قصد ساختن آن را دارید ، توصیه می کنیم آنها را به تقویم شخصی خود اضافه کنید.

 

ایده های سرگرم کننده ویدئویی برای تعطیلات

برای هر یک از ایده های ویدئویی زیر ، کمی وقت بگذارید تا موضوعاتی را که به عنوان یک تجارت با نقاط قوت شما مطابقت دارند ، ایده پردازی کنید و تخصص خود را برجسته کنید. بدون نگرانی بیشتر ، بیایید کمی لذت ببریم!

 

حقایق جالب

چگونه می توانیم لیستی از ایده های سرگرم کننده ویدیوی تعطیلات خود را با لیستی با لیستی از حقایق جالب از لیست خود حذف کنیم؟ آنها به یک دلیل سرگرم کننده هستند. لیست های واقعیت های جالب لذت مردم را دارند ، و خوشبختانه این یک قالب انعطاف پذیر نیز هست ، به همه مشاغل اجازه می دهد دانش و صدای خود را بدون اینکه برای مخاطبان اجتماعی بیات شود ، روی میز بنشانند.

 

هنگامی که فیلم های واقعیت جالب را ایجاد می کنید ، دو جعبه وجود دارد که باید بررسی کنید:

 

لیست شما باید به روشی واضح و معنادار مربوط به تجارت شما باشد.

حقایق شما باید جالب باشد!

در اینجا اهمیت این دو جعبه بسیار مهم است. اول ، اگر واقعیت های جالب شما هیچ ارتباطی با تجارت شما ندارند ، ممکن است بینندگان شما ویدیو را به هیچ وجه با مارک شما مرتبط نکنند. با این وجود ، بیش از یک راه برای ایجاد یک ارتباط معنی دار وجود دارد.

 

در مثال زیر ، واقعیت های سرگرم کننده کیک میوه ای ارتباط طبیعی با یک نانوایی را ایجاد می کند ، اما شما همچنین می توانید خبرهای مختصری درباره جامعه محلی خود یا تاریخچه کسب و کار خود به اشتراک بگذارید. کادر دوم انتخاب کاملاً توضیحی است. اگر آنها سرگرم کننده نباشند ، آنها فقط یک واقعیت هستند.

ایده های ویدیویی سال نو برای مشاغل شما

برای جستجوی این ویدیو به جستجوی چیزی بیشتر از الگوی لیست جشن سرگرم کننده ما نیاز ندارید. ویدیوی زیر را بررسی کنید ، سپس مستقیماً به سمت سفارشی کردن آن بروید تا ویدیوی خود را ایجاد کنید.

نکته حرفه ای: هیجان عفونی است. اگر از واقعیت های خود هیجان زده باشید ، مشتریان شما نیز خوشحال خواهند شد. از نشان دادن اشتیاق خود نترسید.

 

تعطیلات چگونه

نحوه کار شما فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن چیزی که واقعاً به خوبی از پس آن بر می آیید با مخاطبان خود. این اساساً بهانه ای برای نشان دادن تخصص شماست که در لباس مبدل یک ویدیوی اجتماعی سرگرم کننده پیچیده شده است. از چه چیزی می توانید به مشتریان خود یاد دهید که بتوانند از آن استفاده کنند یا حداقل از تجربه تماشا لذت ببرند؟

 

ما در اینجا از الگوی دستور العمل اجتماعی مرسوم ، مد روز خود به عنوان نمونه استفاده می کنیم و احتمالاً راه برای پخت و پز یا صنایع دستی این است. اما شما همچنین می توانید با یک روش بسیار متفاوت که محصول را برجسته می کند بدون اینکه فروش بالایی داشته باشد ، به Fashion Lookbook How To نیز مراجعه کنید.

نکته حرفه ای: بازه زمانی را در اینجا در نظر بگیرید. اگر ویدیوی خود را درست قبل از کریسمس به اشتراک بگذارید ، یک ایده هدیه در لحظه آخر می تواند شما را به یک قهرمان DIY در نظر مشتری احتمالی آینده تبدیل کند.

 

سلام و احوالپرسی

این فیلم کارت تعطیلات مجازی خود را برای مخاطبان اجتماعی خود در نظر بگیرید. در این مرحله ، پنجره خرید احتمالاً بسته شده است. می توانید در تعطیلات خود اقامت گزیده و از آنها لذت ببرید و انتظار داشته باشید مشتریانتان نیز چنین کاری کنند. روی فصلی که با یک پیام سریع و صمیمانه تمام شده تعظیم کنید

نکته حرفه ای: ما در اینجا قصد پنیر شدن داریم ، اما برای این مورد ، فقط از قلب صحبت کنید. نیازی نیست خیلی فانتزی شوید. و به نفع خودتان ، این یکی را زودتر از موعد تعیین کنید و روز را برای خود و خانواده خود اختصاص دهید!

 ArtStation - Jeremiah Harm - Promotional Teaser, Tuomas Kankola

در حالی که این کار را انجام می دهید ، برای داستان های IG ویدیویی تهیه کنید و مطمئن شوید که سلام شما تا حد امکان در مقابل چشمان شما قرار دارد.

نکات جالب ویدئویی برای تعطیلات

در صورت لزوم CTA ها را وارد کنید. صرف فروش سنگین فروش به این معنا نیست که نمی توانید مخاطبان خود را وادار کنید برای کسب اطلاعات جالبتر مانند آنچه که به اشتراک گذاشته اید به وب سایت شما بروند یا برای یک آموزش حضوری از شما بازدید کنند.

با قلاب باز کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 873
  • بازدید کلی : 2,926