loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 91 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

آمازون به عنوان # 1 بازار اینترنتی پربازدید در جهان ، فرصتی ارزشمند را برای مارک هایی که قصد دارند میزان نمایش خود را افزایش دهند فراهم می کند.

 

اگر کالایی ، هر کالایی را می فروشید ، تبلیغات در آمازون می تواند بسیار سودآور باشد. بسیاری از مشاغل کوچک به عنوان گزینه دیگری برای سیستم عامل هایی مانند Google Ads و Facebook Ads به آن اعتماد می کنند.

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

فیلم های مارک های اسپانسر آمازون: راهی جدید برای تبلیغات

چرا اینقدر عالی است؟ یک چیز ، مصرف کنندگان در آمازون قصد خرید بالایی دارند. از آنجا که اکثر افراد در حین جستجو قبلاً به یک حساب اصلی آمازون وارد شده اند ، می توانند در حدود 1-2 کلیک خرید کنند.

 Promo Teaser - Film ExposedFilm Exposed

خط پایین؟ اگر مارک تجارت الکترونیکی دارید و در آمازون حضور دارید ، باید از بستر تبلیغاتی قوی آنها بهره ببرید.

 

در گذشته ، ما به طور گسترده در مورد قدرت تبلیغات ویدیویی و بازاریابی ویدیویی برای تجارت الکترونیکی و به ویژه در آمازون صحبت کرده ایم. اکنون آمازون با جدیدترین ورودی خود این امکان را برای دسترسی بیشتر فراهم می کند - فیلم های تجاری با اسپانسر.

 

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود ، برای کمک به شماست. فروشندگان می توانند با ویرایشگر فیلم بدون دردسر ، فیلم های مارک تبلیغاتی خود را به سرعت و به راحتی ویرایش و منتشر کنند. بیاموزید چگونه می توانید از قدرت تبلیغات ویدئویی و Amazon برای تجارت خود استفاده کنید.

 

فیلم های تبلیغاتی تجاری اسپانسر آمازون چیست؟

ویدئوهای مارک تبلیغاتی در حالی که در نتایج خرید آمازون در حال پیمایش هستند ، در دستگاه های دسک تاپ و موبایل برای کاربران ظاهر می شوند. این تبلیغات برای کلمات کلیدی هدف گذاری شده اند و با اصطلاح جستجوی کاربر در جستجوی آمازون تایپ می شوند.

 

تبلیغ کنندگان با هر کلیک هزینه دریافت می کنند و مشتریان مستقیماً به صفحه جزئیات محصول که در آن امکان تبدیل وجود دارد ، منتقل می شوند.

 چگونه از طریق رایانه خود در اینستاگرام پست تبلیغاتی کنیم

چه چیزی در AD است؟

آمازون به طور خودکار تعدادی از جزئیات بارز را در واحد تبلیغات زیر ویدیوی شما نمایش می دهد ، از جمله ویژگی هایی مانند رتبه بندی ستاره ، تعداد بررسی ، واجد شرایط بودن نخست و قیمت گذاری.

 

این نمایش اطلاعات ، فیلم های مارک Sponsored را به گزینه عالی تبلیغاتی در قیف تبدیل می کند تا کاربران را به یک تصمیم خرید سریع سوق دهد.

 

قسمت ویدیویی تبلیغ بصورت پیش فرض بی صدا می شود. حتی اگر کاربران می توانند صدا را روشن و خاموش کنند ، مهم است که متن و زیرنویس را به ویدیوی خود اضافه کنید تا پیام شما بدون صدا منتقل شود.

 

چگونه یک فیلم تجاری تبلیغاتی بسازیم

برای فیلمبرداری ، ویرایش ، بارگذاری و اشتراک گذاری با مخاطبان ، این کار گران و وقت گیر بود. دیگر نه.

 

امروزه ، ممکن است در عرض چند دقیقه اتفاق بیفتد. به سادگی برخی از فیلم های محصولات یا خدمات خود را ضبط کنید ، کلیپ های ویدیویی و / یا برخی از عکس های محصولات را در ویرایشگر ویدیوی بارگذاری کنید و یک ویدیوی منتشر شده داشته باشید که آماده است در چند لحظه آماده شود.

 

با فعال شدن قابلیت فیلم های Brand Sponsored Amazon ، جریان کار شما را نسیم می کند. هنگام راه اندازی کمپین ویدیویی مارک های تبلیغاتی جدید ، ویدیوی خود را از بارگیری کنید و سپس آن را در کنسول تبلیغاتی یا Seller Central بارگذاری کنید.

 

یکی از گزینه های مورد علاقه آمازون برای تبلیغات ویدیویی در سیستم عامل خود است. ما در آمازون همزمان با تیم کار کرده ایم تا قوی ترین الگوهایی را که برای ویدیوهای مارک تبلیغاتی بهینه شده اند ، به شما ارائه دهیم.

 

هر الگو به دقت آزمایش می شود تا بهترین پیام فروش خود را به شما ارائه دهد و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری داشته باشد. ما همچنین آنها را با جدیدترین دستورالعمل های تعدیل به روز نگه می داریم تا با روند پذیرش خلاق آمازون به شما یک مزیت بدهند.

 

در اینجا سه ​​الگوی شگفت انگیز آورده شده است تا روند ویرایش شما شروع شود. فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

 

پروموکت کالا الکترونیکی

به این الگو به عنوان یک ارائه پاورپوینت سبک ، اما با برخی از پیتزا های اضافه شده فکر کنید. از آن به عنوان یک رسانه تصویری برای برجسته کردن محصول یا تبلیغات جدید برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید.

 

برای ایجاد نمایش پرده ای که با استفاده از ویژگی ها و برنامه ها ، محصول مورد استفاده را برجسته می کند ، عکس اضافه کنید. این را با متن تبلیغاتی که مزایای محصول را توصیف می کند ترکیب کنید و یک فراخوان برای اقدام ایجاد کنید که باعث می شود بینندگان بخواهند روی آن کلیک کنند

 

برای یافتن موسیقی تبلیغاتی مناسب برای ویدیوی خود ، از کتابخانه گسترده با موسیقی دارای مجوز تجاری استفاده کنید.

محصول خود را با تصاویری تأثیرگذار که داستانی را روایت می کنند به نمایش بگذارید. مشتریان را از ابتدا تا انتها ببرید تا به آنها نشان دهید چگونه محصول شما جادوی خود را انجام می دهد.

 

تصاویر قبل و بعد یا یک فیلم کوتاه از محصول خود را که در کار سخت است ، اضافه کنید. زیرنویس های سبک بندی شده ، مارک تجاری و موارد دیگر را اضافه کنید. این ویژگی ها به عنوان ابزار داستان گویی ذاتی برای تقویت سطح بازاریابی شما عمل می کنند.

 

با استفاده از حکایات مثبتی که مخاطبان می توانند با آن شناسایی کنند ، موفقیت محصول خود را نشان دهید. احتمال خرید محصول شما در آنها بسیار بیشتر است.

این الگوی تبلیغاتی برای ایجاد کلیک بر روی مشتریان ، به اختصار متکی است. برای جلب توجه مخاطب و متقاعد کردن محصول شماره یک شما بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه باید از پیام کوتاه و مستقیم استفاده کنید.

 

از کجا می دانیم این الگو با در نظر گرفتن آمازون ساخته شده است؟ آمازون آن را با طراحی کرده است.

بازدید کنندگان تبلیغات ویدیویی مارک های تبلیغاتی خود را از کجا ارسال کنید؟

تصمیم گیری برای ارسال مشتری های احتمالی خود می تواند تصمیمی چالش برانگیز را اتخاذ کند. باید A / B با استفاده از انواع صفحات فرود مورد آزمایش قرار گیرد بهترین مجریان خود را درک کنید.

 

آمازون چند گزینه صفحه فرود را برای مکانهایی که ممکن است بخواهید مخاطبان خود را بفرستید به شما می دهد.

 

صفحه فروشگاه آمازون

می توانید افراد را مستقیماً به صفحه فروشگاه آمازون خود بفرستید ، که اگر مارک بزرگتری باشید ایده خوبی است. مردم ممکن است بخواهند طیف گسترده ای از محصولات شما را ببینند و در مورد خرید چند مورد تصمیم بگیرند.

 

به یاد داشته باشید که در دکمه تماس با اقدام تبلیغات خود به صفحه فروشگاه خود پیوند دهید.

 

صفحه فرود محصول

گزینه جایگزین ارسال مستقیم آنها به صفحه محصول شماست. اگر مارک کوچکتری هستید یا به طور خاص می خواهید مردم این آیتم واحد را تغییر دهند ، این عالی است.

 

صفحه دسته بندی

اگر محصولات مشابهی در همین گروه دارید ، ممکن است بخواهید مشتریان احتمالی خود را در صفحه دسته خود مرور کنند ، در صورتی که آنها نمی خواهند کالای مشابه را از تبلیغ شما بخرند.

 

آمازون بهترین روش های فیلم تجاری را حمایت می کند

روی کیفیت تمرکز کنید

ویدیوی خود را از نظر زیبایی و محتوا برجسته کنید. می تواند با ارائه الگو به شما کمک کند ، اما اطمینان از اینکه پیام شما با مخاطبان مورد نظر شما صحبت می کند به شما بستگی دارد.

 Promotional Teaser Funny New Design Bulk High Quality Best Manufacturers  Wholesale Interactive Fish Pet Cat String Toy Wand - Buy Cat Toy,Wholesale  Cat Toys,Cat Toys Interactive Product on Alibaba.com

برای جمع آوری الهام ، به دیگران در فضای خود نگاه کنید ، اما مطمئن شوید که هنگام ویرایش تبلیغات ویدیویی خود ، مارک تجاری منحصر به فرد خود را تزریق کنید.

 

برای درج آرم و سایر مواد مارک در تبلیغات خود از ویژگی های علامت گذاری و آرم استفاده کنید.

 

RENAIN PRODUCT-CENTRIC

زمان مهم است. اگر ما در مورد یک تبلیغ ویدیویی 15-30 ثانیه ای صحبت می کنیم ، باید آن را کاملاً متمرکز بر بازاریابی محصول برای کل ویدیو نگه داریم.

 

محصول خود را فوراً نشان دهید و ویژگی های آن را در تمام مدت تبلیغ بصورت عمیق برجسته کنید. آمازون اظهار داشته است که فیلم هایی که محصول در اولین ثانیه تبلیغات به صورت برجسته ارائه می شود ، از آنهایی که نمایش نمی دهند بهتر عمل می کنند.

 توصیفات مشتری: مثال ها ، ایده ها ، نکات و موارد دیگر

ببینید چقدر خوب فیلم های خود را ببینید

تبلیغات ویدئویی مارک تبلیغاتی بصورت حلقه ای پخش می شود ، بنابراین مهم است که ویدیوی شما از یک انتها به یکپارچه انتقال یابد.

 

به نظر می رسد یک جنبه غیرمعمول باشد ، اما اگر ویدیوی شما از ابتدا پاک شود ، حرفه ای تر به نظر می رسد.

 

افزودن کپشن ها

به یاد داشته باشید که بسیاری از بینندگان صدای آنها روشن نیست ، بنابراین افزودن زیرنویس ها باعث می شود ویدیوی محصول شما آموزنده تر و در دسترس همه بینندگان باشد.

 

به شما امکان می دهد متن را به راحتی در هر قسمت از فیلم خود اضافه کنید.

 

همین امروز ایجاد تبلیغات ویدیویی را شروع کنید

ایجاد تبلیغات ویدیویی برای آمازون با ویرایشگر بصری آسان است. با انتخاب یک الگو شروع کنید ، کلیپ های ویدئویی یا تصاویر خود را بارگذاری کنید ، پیام و مارک را به روز کنید و تبلیغ خود را در عرض چند دقیقه در آمازون نشان دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 875
  • بازدید کلی : 2,928