loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 73 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

اگر می خواهید تجارت خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید ، باید مطمئن شوید که با یک حساب کاربری Instagram راه اندازی شده اید. حساب کسب و کار اینستاگرام یکی از دو حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام است که ابزارهای اضافی را هم برای مشاغل و هم برای سازندگان ارائه می دهد.

 

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه با یک حساب حرفه ای از Instagram برای کسب و کار خود بیشترین بهره را ببرید. ما به این موارد شیرجه می زنیم:

 نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اجرای تبلیغات هدفمند

مزایای حساب کسب و کار اینستاگرام

نحوه تغییر حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام

نحوه تنظیم حساب تجاری اینستاگرام خود

دسته های مشاغل اینستاگرام

چگونه Business را از حساب Instagram خود حذف کنیم

مزایای حساب کسب و کار اینستاگرام

چرا باید به یک حساب کاربری اینستاگرام برویم؟ با این کار مجموعه کامل ویژگی هایی که با حساب شخصی در دسترس نیستند ، باز می شود. این شامل:

 

اطلاعات آماری را مشاهده کنید: درباره پیروان خود بیاموزید و عملکرد پست های خود را ببینید. به راحتی ببینید کدام محتوا بهترین عملکرد را دارد ، دریابید که مخاطبان شما در چه ساعتی از روز بیشترین فعالیت را دارند و موارد دیگر.

اجرای تبلیغات: برای جلب مخاطبان جدید و ایجاد تجارت خود تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید. ایجاد یک حساب کاربری Instagram به شما امکان می دهد از مدیر Facebook Ads برای اجرای تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

حساب خود را از طریق رایانه مدیریت کنید: حسابهای تجاری فیس بوک و اینستاگرام خود را برای ارسال پست از طریق رایانه به اینستاگرام ، مشاهده اطلاعات آماری و موارد دیگر پیوند دهید.

افزودن یک دکمه اقدام: تماس با دیگران را آسان تر کنید یا قدم بعدی را بردارید. با یک حساب کسب و کار Instagram می توانید یک دکمه تماس برای عمل درست در بالای نمایه خود اضافه کنید.

صنعت خود را در نمایه خود به نمایش بگذارید: دارندگان حساب کسب و کار اینستاگرام می توانند صنعت خود را در نمایه خود به اشتراک بگذارند. بعداً در این پست به دسته های مشاغل Instagram خواهیم پرداخت.

نحوه ایجاد حساب کاربری اینستاگرام

جابجایی به یک حساب کاربری در اینستاگرام آسان است. در این بخش نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد. در ابتدا ، نحوه تغییر حساب کاربری حرفه ای را به شما نشان خواهیم داد. سپس ، به شما کمک می کنیم حساب Instagram Business خود را راه اندازی کنید.

 روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

نحوه سوئیچ به حساب حرفه ای اینستاگرام

آماده اید که حساب شخصی اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری Instagram تبدیل کنید؟ در اینجا نحوه انجام کار در 4 مرحله آورده شده است.

 

مرحله 1: در حساب Instagram خود وارد تنظیمات شوید

مرحله 2: روی «حساب» ضربه بزنید

مرحله 3: روی "تغییر به حساب حرفه ای" ضربه بزنید

مرحله 4: "تجارت" را انتخاب کنید

توجه: اگر به یک حساب Creator علاقه دارید ، در مرحله 4 "Creator" را انتخاب می کنید. حساب های Creator گزینه خوبی برای چهره های عمومی ، تولیدکنندگان محتوا ، هنرمندان و تأثیرگذاران است. با یک حساب Creator به اطلاعات آماری ، تبلیغات و کنترل های نمایه انعطاف پذیرتری نیز دسترسی خواهید داشت.

 سنجش موفقیت YouTube برای فعالیت های تبلیغاتی

چگونه حساب کسب و کار INSTAGRAM خود را تنظیم کنیم

پس از انتخاب حساب Instagram خود به حساب Business ، زمان راه اندازی حساب Business شما فرا رسیده است. چند کار وجود دارد که باید انجام دهید:

 Esa Perkasa Motion Design Reel - Ide Art 2015 _ Main Title Design for Teaser  Event

صفحه فیس بوک خود را متصل کنید. این مرحله اختیاری است. اما اگر قبلاً یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود دارید ، می توانید آن را متصل کنید. به شما این امکان را می دهد که کارهایی مانند اشتراک پست Instagram یا Story در Facebook را انجام دهید. بعلاوه ، اگر می خواهید بتوانید حساب اینستاگرام خود را از طریق رایانه مدیریت کنید ، این یک مرحله ضروری است.

یک دسته را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود دسته ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه تجارت شما را نشان دهد. دسته های پیشنهادی شامل بلاگ شخصی ، محصولات / خدمات ، هنر ، نوازنده / گروه ، خرید و خرده فروشی ، بهداشت / زیبایی و فروشگاه های مواد غذایی است. در بخش بعدی درباره دسته های مشاغل Instagram بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اطلاعات مخاطب را اضافه کنید. چگونه مشتریان می توانند با شما در ارتباط باشند؟ یک ایمیل ، شماره تلفن و آدرس اضافه کنید. نگران نباشید ، اگر راحت نیستید ، همیشه می توانید اطلاعات تماس خود را نشان ندهید.

و این تنها چیزی است که در آن وجود دارد! توجه داشته باشید که اگر یک حساب شخصی قدیمی را به یک حساب کسب و کار تبدیل می کنید ، فقط اطلاعات آماری محتوای جدیدی را که به اشتراک می گذارید مشاهده خواهید کرد. اگر به یک حساب شخصی برگردید ، اطلاعات مربوط به زمان خود را با یک حساب کسب و کار از دست خواهید داد.

 

دسته های مشاغل اینستاگرام

همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم ، هنگام ایجاد حساب کسب و کار Instagram خود ، باید دسته ای را انتخاب کنید. دسته ای که انتخاب می کنید در نمایه اینستاگرام کسب و کار شما نمایش داده می شود و باید به شما در بیان آنچه که تجارت شما انجام می دهد کمک کند.

 

دسته های پیشنهادی عبارتند از: بلاگ شخصی ، محصول / خدمات ، هنر ، نوازنده / گروه ، خرید و خرده فروشی ، بهداشت / زیبایی و فروشگاه های مواد غذایی. اما وقتی صحبت از لیست کامل دسته های مشاغل اینستاگرام می شود ، اینها فقط نوک کوه یخ هستند.

 

دسته های مشاغل اینستاگرام برای طیف گسترده ای از مشاغل وجود دارد ، از نماینده املاک و مستغلات گرفته تا وب سایت تجارت الکترونیکی گرفته تا باغ وحش پتینگ. کافیست عبارات مربوط به کسب و کار خود را تایپ کنید تا دسته ای را پیدا کنید که مناسب شما باشد. و نگران نباشید! اگر نظر خود را تغییر دهید ، همیشه می توانید برگردید و دسته را به روز کنید.

نحوه حذف تجارت از حساب اینستاگرام خود

اگر قبلاً یک حساب کاربری Instagram ایجاد کرده اید و می خواهید به یک حساب شخصی برگردید ، انجام این کار آسان است. نحوه کار:

 راهنمای کامل تبلیغات استوری اینستاگرام

مرحله 1: در Instagram خود به تنظیمات بروید حساب

مرحله 2: روی «حساب» ضربه بزنید

مرحله 3: روی «تغییر به حساب شخصی» ضربه بزنید

مرحله 4: تأیید کنید

توجه داشته باشید که اگر از یک حساب کسب و کار دوباره به یک حساب شخصی تغییر دهید ، تمام محتوا و اطلاعات مربوط به تبلیغاتی را که در حساب خود اجرا کرده اید از دست خواهید داد. علاوه بر این ، دیگر نمی توانید اطلاعات آماری مربوط به پست ها و داستان های موجود و آینده را مشاهده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 828
  • بازدید کلی : 2,881