loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 31 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

بیش از 500 میلیون نفر هر روز در حال مشاهده داستان های اینستاگرام هستند. و با قابلیت های هدف یابی در مدیر تبلیغات فیس بوک ، یک فرصت بزرگ برای دستیابی به مشتریان جدید با تبلیغات Instagram Story وجود دارد.

 

در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با تبلیغات Instagram Story شروع به کار کنید. مستقیماً بخوانید یا روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش خاصی از راهنما بروید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

قبل از اینکه با تبلیغات IG Story شروع کنید

نحوه ایجاد محتوای آگهی Instagram Story

بهترین روش ها برای تبلیغات استوری اینستاگرام

نحوه اجرای تبلیغات استوری اینستاگرام

قبل از اینکه با تبلیغات استوری اینستاگرام شروع کنید

آماده غواصی در تبلیغات در حال اجرا در Instagram Stories هستید؟ قبل از شروع ، مهم است که به خاطر داشته باشید که تبلیغات شما منجر به نمایش بیشتر نمایه نمایه کسب و کار شما خواهد شد.

 

حتی اگر دعوت اصلی شما برای عمل افراد را به سمت پروفایل شما سوق ندهد ، بینندگان احتمالاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما از این طریق استفاده می کنند. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که خبرمایه شما با آرایه ای از محتوا پر شده است که نشان می دهد از چه چیزی هستید و شخصیت شما چیست.

 

برای الهام بخشیدن به خبرخوان ، پست وبلاگ ما را در مورد 11 ایده برای افزایش تعامل با ویدیوی اینستاگرام بررسی کنید.

 

نحوه ایجاد تبلیغات استوری اینستاگرام

قبل از اجرای تبلیغ ، به محتوای آن نیاز دارید. اگر به تازگی با Instagram Stories شروع می کنید ، باید چند مورد مهم را بخاطر بسپارید:

 

داستان های اینستاگرام عمودی هستند (9:16). ابعاد ایده آل تبلیغات شما باید 1080 x 1920 پیکسل باشد.

داستان های اینستاگرام می توانند هر کدام تا 15 ثانیه باشند. Instagram Stories می تواند تا 15 ثانیه فیلم نمایش دهد. اگر از عکس استفاده کنید ، هرکدام به مدت 5 ثانیه نمایش داده می شوند. اینستاگرام به شما امکان می دهد آنچه به نظر می رسد تعداد نامحدودی داستان از هر نوع باشد به حساب خود اضافه کنید.

تبلیغات استوری اینستاگرام می تواند تا 120 ثانیه باشد. تبلیغات استوری اینستاگرام می تواند تا 120 ثانیه باشد. این تبلیغات 15 ثانیه اول به صورت خودکار پخش می شود و برای مشاهده کل تبلیغ ویدیویی ، بر بیننده تکیه می کند تا روی "Keep Watching" ضربه بزند.

وقتی از این قوانین مطلع شدید ، وقت آن است که مطالب خود را بسازید! فیلم موثرترین روش برای جلب توجه در تلفن همراه است. این همان چیزی است که ما به شما نشان خواهیم داد چگونه این کار را انجام دهید!

 

اگر کاربر iOS هستید ، برنامه ای فقط برای ایجاد Stories ساخته شده است. برنامه : Social Video Editor ایجاد فیلم های حرفه ای برای Instagram Stories را که برای برجسته سازی طراحی شده است ، آسان می کند. سالی از تیم در ویدئوی زیر نحوه کار شما را نشان می دهد.

وب با استفاده از 3 Beta. برای کسب اطلاعات بیشتر به پست ما در مورد نحوه ایجاد یک فیلم عمودی در 3 مراجعه کنید.

 ایده های ویدیویی سال نو برای مشاغل شما

بهترین روش های تبلیغات STORY INSTAGRAM

اکنون که می دانید چگونه یک ویدیو برای تبلیغ Instagram Story خود ایجاد کنید ، ما می خواهیم بهترین روش ها را به اشتراک بگذاریم. این بهترین روش ها توسط فیس بوک توصیه می شود.

 

از سرعت به نفع خود استفاده کنید. داستان ها به سرعت حرکت می کنند و اگر بلافاصله توجه شما را جلب نکنید ، بینندگان به داستان بعدی ضربه می زنند. فیس بوک می گوید: "پیام خود را امتحان کنید و سریع برند خود را به نمایش بگذارید."

لذت بردن از صدا. در خوراک ، بسیاری از مردم در سکوت تماشا می کنند. اما اکثر بینندگان Stories با صدا روشن تماشا می کنند. برای تقویت پیام ویدیوی خود از موسیقی استفاده کنید یا در دوربین صحبت کنید.

مارک خود را جلو بگذارید. آرم ها یا بسته بندی ها را در ابتدای داستان خود برای شناسایی مارک به نمایش بگذارید. برای داستان های چند کارته ، برای بهترین نتیجه با نام تجاری خود نیز پایان دهید.

هدف خود را در ذهن داشته باشید. برای تبدیل ، روی محصول خود تمرکز کنید. برای اهداف بیشتر مبتنی بر مارک ، افراد را در Stories خود وارد کنید.

نحوه اجرای تبلیغات استوری اینستاگرام

پس از ایجاد محتوای خود ، وقت آن است که در واقع تبلیغ خود را تنظیم کنید! این همان چیزی است که در این بخش گام به گام در آن غواصی خواهیم کرد. قبل از شروع ، باید با یک حساب کسب و کار Instagram ، به علاوه یک حساب مدیر تبلیغات Facebook تنظیم شوید.

 

چند روش مختلف برای اجرای تبلیغات Story Story وجود دارد. می توانید کمپین تبلیغاتی خود را در مدیر آگهی های فیس بوک ایجاد کنید ، یا می توانید تبلیغات خود را در برنامه Instagram روی تلفن خود تنظیم کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هر دو را انجام دهید.

 نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی مارک های حمایت شده آمازون

چگونه می توان یک داستان را در برنامه INSTAGRAM تبلیغ کرد

ما در ابتدا به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک داستان Instagram را از خود برنامه تبلیغ کنید. این فرایند ساده و سرراست است وقتی Story را در یک حساب کاربری Instagram به اشتراک می گذارید.

 

اگر از این روش استفاده می کنید ابتدا باید Story خود را به صورت ارگانیک به اشتراک بگذارید. وقتی داستان شما به اشتراک گذاشته شد ، آن را مشاهده کنید و برای تبلیغ آن ، روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

در مرحله بعد ، مراحل زیر را برای تنظیم تبلیغ داستان خود انجام دهید:

 

مرحله 1: تصمیم بگیرید که کجا افراد را بفرستید. می توانید انتخاب کنید که افراد را به نمایه ، وب سایت یا پیام های مستقیم خود بفرستید.

مرحله 2: مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید. مخاطب را بر اساس مکان ، علاقه ، سن و / یا جنسیت انتخاب کنید.

مرحله 3: تنظیم بودجه و مدت زمان آن. می خواهید هر روز چقدر هزینه کنید و دوست دارید تبلیغ شما چه مدت اجرا شود؟

مرحله 4: تبلیغات خود را ایجاد کنید! هنگامی که تبلیغ خود را تنظیم کردید ، آماده پخش آن هستید.

چگونه می توان داستان های IG خود را در FACEBOOK ADS MANAGER تنظیم کرد

شاید متوجه شده باشید که اگر استوری اینستاگرام موجود را تبلیغ کنید ، فقط می توانید یک بخش خاص از S را تبلیغ کنید داستان در یک زمان اگر می خواهید پست طولانی تری ایجاد کنید ، می توانید این کار را از طریق مدیر تبلیغات Facebook انجام دهید.

 

ما یک پست کامل وبلاگ داریم که نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اجرای تبلیغات هدفمند را اختصاص داده است. آن را برای راهنمای کامل گام به گام بررسی کنید. در این بخش ، ما به جای انتخاب خبر ، به انتخاب های خاصی خواهیم پرداخت که برای اجرای آگهی برای Stories انتخاب خواهید کرد. اگرچه روند کار کمی متفاوت است ، اما با آشنایی با آنچه باید بدانید ، هنوز کاملاً ساده است.

 تبلیغات ویدیویی در تعطیلات: ایده ها ، نکات و الگوها

1. "Stories" را در زیر Plactions انتخاب کنید

 

وقتی به مرحله Plactions برای راه اندازی کمپین خود رسیدید ، مطمئن شوید که Instagram Stories را چک کرده اید و نه چیز دیگری.

 

2. یک قالب را انتخاب کنید

 

در مرحله بعدی ، قالب تبلیغ خود را انتخاب خواهید کرد. بسته به تعداد کارت تبلیغات خود ، می توانید Carousel یا Single Image یا Video را انتخاب کنید.

قبل از اینکه یک بیننده روی "ادامه تماشا" ضربه بزند ، ویدیوی موجود در یک تبلیغ Single Video حداکثر تا 15 ثانیه نمایش داده می شود. در یک تبلیغ چرخ فلک ، می توانید چندین فیلم با حداکثر 15 ثانیه بارگذاری کنید. مخاطبان شما حداکثر 3 کارت در IG Stories مشاهده می کنند. اگر بیش از 3 کارت بارگذاری کنید ، از بینندگان خواسته می شود برای دیدن کارتهای اضافی روی "Expand Story" ضربه بزنند.

 

3. Ad Creative خود را بارگذاری کنید

 

وقتی نوبت به بارگذاری تبلیغات خلاقانه شما می رسد ، 15 ثانیه نقطه خوبی برای طول فیلم است. برای تبلیغات تک ویدیویی ، فقط 15 ثانیه اول فیلم های طولانی تر قبل از اینکه بیننده دکمه "ادامه تماشا" را ببیند که به آنها اجازه می دهد بقیه تبلیغات ویدیویی 120 ثانیه ای را مشاهده کند ، نمایش داده می شود. تبلیغات چرخ فلک فقط فیلم هایی را می پذیرد که حداکثر 15 ثانیه باشند.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

همچنین باید بر اساس هدفی که برای تبلیغ خود انتخاب کرده اید ، اطلاعات اضافی را در آن قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر هدف شما ایجاد ترافیک بود ، از شما خواسته می شود که URL وب سایت را وارد کنید.

و این تنها چیزی است که در آن وجود دارد! پس از پایان کار ، روی تأیید کلیک کنید و منتظر تأیید آگهی خود شوید و شروع به اجرا کنید. اگر در آنجا تبلیغ خود را تنظیم کرده اید ، به مدیر تبلیغات Facebook بروید تا نتایج را مشاهده کنید. اگر Story خود را از طریق برنامه Instagram تبلیغ کنید ، می توانید نتایج را در برنامه Insights برنامه خود مشاهده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 822
  • بازدید کلی : 2,875