loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 10 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

ما توصیه می کنیم به پیشنهادات محبوب مورد علاقه خود در اینجا متکی باشید تا آنها را در درگاه ضرب المثل قرار دهید.

 

نکات ویدیویی تبلیغات تعطیلات

ما قبل از شروع تبلیغات تعطیلات ، آخرین نکات و بهترین روش ها را برای شما دریافت کرده ایم و مانند همیشه ، اگر سوالی دارید ، در مورد نظرات با ما در میان بگذارید.

 

یک سال است که با حوادث غیر منتظره و حوادث تغییر دهنده زندگی پر شده است. با این وجود احساس می کنید ماه دسامبر در گوشه گوشه قرار دارد ، صاحبان مشاغل کوچک بهترین کار را می کنند تا تشخیص دهند که زمان تبلیغات در تعطیلات فرا رسیده است.

 حوه استفاده از تیزر تبلیغاتی مارک های حمایت شده آمازون

بنابراین اگرچه ممکن است تعطیلات امسال کمی متفاوت به نظر برسد ، هنوز هم فرصت زیادی وجود دارد که بتوانید حضور خود را در شبکه های اجتماعی احساس کنید و هر فروش تعطیلاتی را که دارید انجام دهید.

 

طبق نظرسنجی اخیر ما ، 56٪ از مصرف کنندگان می گویند ویدیوی یک مارک در شبکه های اجتماعی بر تصمیم خرید در تعطیلات تأثیر گذاشته است.

 

تبلیغات هدفمند یک روش عالی برای اطمینان از این است که فیلم های شما در سطح چشم خود قرار دارند و به افرادی که احتمال خرید با شما را دارند ، می رسند. ما ایده هایی را برای تبلیغات گردآوری کرده ایم که می توانید برای جلب مشتری احتمالی این فصل از تعطیلات اجرا کنید.

 

برنامه تقویم برای تبلیغات تعطیلات

بیشتر ایده های تبلیغاتی ویدیویی برای تعطیلات در اینجا مربوط به یک روز خاص در تقویم نیست ، اما ما تاریخ های پیشنهادی پیشنهادی را برای تقویم برای هر یک قرار داده ایم. در صورت تمایل از تاریخ های مکان یاب استفاده کنید ، اما آنها به صورت سنگی نوشته نشده اند. اگر تاریخ های مختلف برای کسب و کار شما منطقی تر باشد ، شاید مربوط به تاریخ شروع فروش یا پیشنهاد جدید باشد ، کاملاً به خود شما بستگی دارد.

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

هرچه تصمیم می گیرید ، آنها را به تقویم خود اضافه کنید تا در این زمان شلوغ سال از بین نرود.

ایده های تبلیغاتی ویدیوی تعطیلات

آماده شروع کار هستید؟ ما ایده هایی را برای طیف گسترده ای از تبلیغات تعطیلات گردآوری کرده ایم که برای جلب نظر مشتریان بالقوه مختلف طراحی شده است. از بین آنها یکی را انتخاب کنید ، هر چهار مورد را ایجاد کنید یا هزینه تبلیغات خود را بر اساس نحوه پاسخگویی مخاطبان اجتماعی به آنها تقسیم کنید.

 Jeremiah Harm | Tuomas Kankola

اگر این اولین تلاش شما برای ورود به دنیای تبلیغات فیس بوک / اینستاگرام است ، یا به دنبال تازه سازی هستید ، پست وبلاگ ما را در این مورد بررسی کنید ، که در مورد همه موارد هدف قرار دادن با مدیر تبلیغات فیس بوک نتیجه کامل دارد.

 

HOLIDAY PROMO

ساده نگه داشتن آن مشکلی ندارد. مشتریان شما باید خریدهای لازم را انجام دهند و شما نیز هدیه های مورد نیاز خود را دارید. اگر در حال فروش هستید ، این فرصت را برای به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان بیشتر در نظر بگیرید. حتی اگر هیچ قیمت فصلی نیز ارائه نمی دهید ، ویدیوی تبلیغاتی شما فرصتی عالی برای برجسته کردن مناسب ترین ایده های هدیه شما در تعطیلات است.

 

شما می خواهید مطمئن شوید که هرگونه اطلاعات مربوط به ایده های فروش یا هدیه خود را شامل می کنید ، از جمله آنچه ارائه می شود ، چه نوع تخفیفی را می توانند انتظار داشته باشند ، مدت زمان فروش و اینکه کجا می توانند از پیشنهاد استفاده کنند ( آنلاین ، فروشگاهی و غیره).

 

اتفاقاً ما یک الگوی Holiday Promotion داریم که می توانید از این ویدیو استفاده کنید. از متن ما به عنوان راهنمای پیام خود استفاده کنید و هرگونه عکاسی یا کلیپ ویدیویی را که در دست دارید نیز بارگذاری کنید. سپس با مرور کتابخانه سهام ما ، که پر از تصاویر جشن است ، هر جای خالی را پر کنید.

برای تبلیغ دوم شما ، یک راهنمای هدیه که به خریداران کمک می کند بفهمند شما چه چیزی ارائه می دهید - و چه کسی ممکن است از این پیشنهادات لذت ببرد - می تواند راهی عالی برای جلب توجه بیننده و تشویق بازدید از وب سایت یا فروشگاه شما باشد.

 

همانطور که ویدیوی خود را برنامه ریزی می کنید ، در نظر بگیرید مشتری چه چیزی از تماشای فیلم شما خارج می شود. خرید در تعطیلات سخت است! ویدیوی شما چگونه کار را آسان تر می کند؟ یک راهنمای عالی برای هدیه باید یک برد برای شما و مشتری شما باشد. حدس و گمان را از روند تصمیم گیری آنها بردارید و برای خود یک فروش کسب کنید.

نکته حرفه ای: همه CTA ها (تماس برای اقدام) برابر نیستند. هر چقدر بتوانید عملکرد آن را برای بینندگان خود راحت تر کنید ، بهتر است. با ایجاد یک راهنمای هدایای همراه در وب سایت خود ، مشتریان بالقوه خود را یک مرحله دیگر به سمت خرید سوق دهید و از آنها بخواهید تا پس از اتمام ویدیو ، روی راهنما کلیک کنند. شما آنها را متقاعد کرده اید که آنچه لازم دارند را دارید ، اکنون مطمئن شوید که آنها می توانند خرید خود را به راحتی نهایی کنند.

هدایای اهدافی هدف

یکی از بهترین قسمت های فصل تعطیلات این است که مخاطبان شما برای مشتریان بالقوه بیشتر می شوند و شامل هرکسی می شود که برای یکی از مشتریان معمول شما هدیه بخرد. همانطور که گفته شد ، این نوع مشتری ها اغلب به توضیح بیشتری در مورد آنچه شما باید ارائه دهید ، و اینکه چرا پیشنهادات شما یک هدیه مناسب برای شخصی است که در لیست آنها قرار دارد.

 

الگوی معرفی محصول به اندازه Bite می تواند برای ویدیوهایی از این دست به خوبی کار کند. هنگام ایجاد ویدیوی خود ، درمورد آنچه که ارائه می دهید و محصول برای چه کسی است ، به زودی روشن کنید. مخاطبان شما برای این تبلیغ ممکن است به طور خودکار وقتی در جستجوی هدیه هستند به فکر تجارت شما نباشند ، بنابراین مهم است که به سرعت آنچه را که به آنها پیشنهاد می دهید تعیین کنید و آنها را متقاعد کنید که دور هم جمع شوند.

نکته حرفه ای: این مورد در سراسر هیئت مدیره در اینجا اعمال می شود ، اما اگر یک یا چند تبلیغ شما بالاتر و فراتر از بقیه کار می کند ، فکر کنید بودجه تبلیغات خود را جابجا کنید تا میزان دسترسی به تبلیغات افزایش یابد.

 لیست و نکات دسته بندی مشاغل اینستاگرام

روز حمل رایگان

روز حمل و نقل رایگان در 14 دسامبر قرار می گیرد ، بنابراین چه بخواهید در روز یک حمله رعد اسا برگزار کنید یا تبلیغات خود را زودتر آغاز کنید ، این یک فرصت عالی برای تأمین چند سفارش عمده است. در نهایت ، کاملاً به خود شما بستگی دارد که کدام محصولات را برجسته کنید ، اما

هدف گذاری کلیدی است. آیا شما فروشگاه آجر و ملات هستید؟ به صورت محلی هدف قرار دهید! اگر مشاغل آنلاین هستید ، بر علاقه مندی مشتری و اطلاعات جمعیتی تمرکز کنید. همچنین می توانید از افرادی که در وب سایت شما بوده اند یا صفحه شما را پسندیده اند استفاده کنید.

از مدیر تبلیغات استفاده کنید. زدن این دکمه تقویت وسوسه انگیز است ، اما اگر می خواهید به نوعی هدف گذاری که قبلاً ذکر کردیم ، برسید ، توصیه می کنیم پست وبلاگی را که قبلاً به آن پیوند داده ایم بررسی کنید (اینجا دوباره اینجا است) تا یاد بگیرید چگونه با رغبت و توانایی بیشتری به افراد برسید خرید کردن

با بصری قوی باز کنید. ویدیوی شما تنها ویدیویی نخواهد بود که مشتری شما هنگام پیمایش از طریق اجتماعی می بیند. به احتمال زیاد این تنها ویدیوی تبلیغاتی تعطیلات نخواهد بود. یک پیشنهاد ویژه همیشه برای قلاب کردن با مشتری کافی نیست و یک تصویر بصری به یاد ماندنی می تواند کمک زیادی به شما کند. این پست وبلاگ را برای ایده های پالت رنگ تعطیلات که فراتر از قرمز و سبز است ، بررسی کنید.

به مشتریان خود فرصت کافی برای اقدام دهید. در حالت ایده آل ، بینندگان شما در حال مشاهده تبلیغات شما هستند و بلافاصله برای انجام خریدی نوعی اقدام می کنند ، اما عملکرد آن همیشه این نیست. اقدامات سریع را تشویق کنید ، اما مطمئن شوید که در فرصت کافی برای بینندگان برنامه های خرید تعطیلات خود را به پایان می رسانید. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم مخاطب یکسانی را در سراسر تبلیغات خود هدف قرار دهید تا به شما فرصت های متعددی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان خود و باقی ماندن در ذهن آنها در هنگام ساخت لیست خود بدهد.

Paid vs. Organic Social: یک راهنمای کامل

تبلیغات موفق را دو برابر کنید. اگر تبلیغاتی به خصوص عملکرد خوبی دارد ، به شدت فکر کنید که در بودجه خود حرکت کنید تا توسط افراد بیشتری دیده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تعیین میزان عملکرد تبلیغات خود ، این پست وبلاگ را بررسی کنید.

از نزدیک مراقب تبلیغات خود باشید. تبلیغات شما باید در معرض دید افراد بیشتری نسبت به یک پست ارگانیک قرار داشته باشد و شما باید آماده پاسخگویی به س anyالات مشتریان باشید. توجه شما این پیام را ارسال می کند که شما به مشتری خود اهمیت می دهید و این می تواند برای کسب فروش کافی باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 824
  • بازدید کلی : 2,877