loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 9 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و موارد دیگر

شکرگذاری علامتی است که به طور رسمی فصل تعطیلات را در ایالات متحده آغاز می کند. بلافاصله تعطیلات خرده فروشی پس از شکرگذاری به دنبال دارد: جمعه سیاه ، شنبه تجارت کوچک ، دوشنبه سایبری و سه شنبه هدیه دادن.

براساس بنیاد ملی خرده فروشی ، حدود 20 درصد از فروش خرده فروشی در ماه های نوامبر و دسامبر اتفاق می افتد. گرچه تعطیلات امسال کمی متفاوت به نظر می رسد ، اما احتمالاً شتاب پس از شکرگذاری همچنان یک فرصت عالی برای بازاریابی در تعطیلات است که نمی خواهید آن را از دست بدهید. بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

 

در مورد نکات و ایده های بیشترین استفاده از این فصل مهم بازاریابی — با ویدئو ، در ادامه مطلب بخوانید! برای رفتن مستقیم به ایده های ویدیویی ، اینجا را کلیک کنید.

 

2020 شکرگذاری و خرما تعطیلات

قبل از اینکه بدانیم که چه ویدیوهایی باید ایجاد کنید ، در اینجا نگاهی گذرا به تاریخ تقویم 2020 و برخی توصیه ها برای زمان ایجاد و برنامه ریزی فیلم های مربوط به جمعه سیاه ، شنبه تجارت کوچک ، دوشنبه سایبری و سه شنبه دادن می اندازیم.

 

نگاهی بیندازید و در تقویم بازاریابی خود روزهایی را که قصد دارید امسال ویدیوها را ارسال کنید ، یادداشت کنید!

روز تشکر - پنج شنبه ، 26 نوامبر سال 2020

اگر مشتری شما در ایالات متحده است ، جشن شکرگذاری را در کنار آنها جشن بگیرید. شما می توانید با یک تبریک ویدئویی سریع ، به صورت ارگانیک در صفحه فیس بوک ، اینستاگرام یا هرجایی که بیشترین تعامل را با مشتریان خود دارید ، به مشتریان خود نشان دهید که از آنها سپاسگزار هستیم.

 

BLACK FRIDAY - جمعه ، 27 نوامبر 2020

جمعه سیاه آغاز رسمی فصل خرید تعطیلات در ایالات متحده است و خرده فروشان با معاملات و تبلیغات ویژه و بی نظیر جشن می گیرند. جمعه سیاه به طور سنتی توسط خرده فروشان آجر و ملات جشن گرفته می شود و معاملات فروشگاهی را ارائه می دهد. تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

 

امسال ، بسیار مهم است که در نظر داشته باشید برخی از تبلیغات را به صورت آنلاین برای خریدارانی که ممکن است هنوز قادر به خرید حضوری نیستند یا احساس راحتی نمی کنند ، به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید.

 

شنبه کسب و کار کوچک - شنبه ، 28 نوامبر 2020

ولخرجی خرید تعطیلات بعد از شکرگذاری با Small Business Saturday ، تعطیلاتی که برای تشویق مصرف کنندگان به #ShopSmall طراحی شده است ، ادامه دارد. جوامع محلی از تأثیر اقتصادی و عملیاتی بسیاری از مشاغل کوچک در سال جاری بیشتر آگاه هستند ، بنابراین به آنها روش هایی برای تجلیل و حمایت از تجارت خود بدهید.

Takma – Advertising center

 

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی ، پیروان را به خرید کارت های هدیه تشویق کنید ، به آنها یادآوری کنید کارمندانتان هستند یا از طرفداران بخواهید که تجارت شما را تبلیغ کنند.

 

دوشنبه سایبر - دوشنبه ، 30 نوامبر سال 2020

Monday Cyber ​​نسخه اینترنتی Black Friday در اینترنت است و روز بزرگی برای فروش آنلاین است. البته باید توجه داشته باشیم که حتی اگر مکان فروشگاه آجر و ملات ندارید ، باز هم می توانید زودتر به باند واگن فروشی بپردازید و معاملات تعطیلات آنلاین خود را در جمعه سیاه (یا حتی زودتر) تبلیغ کنید.

 تبلیغات ویدیویی در تعطیلات: ایده ها ، نکات و الگوها

این روزها بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می دهند خرید تعطیلات خود را به صورت آنلاین انجام دهند و قوانین تعطیلات خرید در تعطیلات سنگین نیست!

 

دادن سه شنبه - سه شنبه ، 1 دسامبر سال 2020

آخرین اما نه مهمترین بخشیدن ، سه شنبه دادن یا # سه شنبه دادن است. این یک روز ملی خیرخواهی و اهدا است و فرصتی برای سازمان های غیرانتفاعی است تا توجه شایسته خود را به خود جلب کنند. اما حتی اگر غیرانتفاعی هم نباشید ، می توانید ویدیویی را برای تبلیغ یک غیرانتفاعی مورد حمایت خود انتخاب کنید یا به سادگی این روز خاص را به مشتریان خود یادآوری کنید.

 

برنامه ریزی تقویم برای بازاریابی شما

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام یک از این تعطیلات مربوط به تجارت شما است ، چند دقیقه وقت بگذارید تا تقویم خود را علامت گذاری کنید. کدام روزها قصد دارید فیلم های بازاریابی را به اشتراک بگذارید؟

 

برای فروش و رویدادهای مرتبط با جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ، توصیه می کنیم یک تیزر در اوایل هفته یا هفته قبل ارسال کنید ، همچنین یک روز اعلام کنید و اگر فروش شما چند روز طول می کشد ، یادآوری آخرین لحظه قبل از آن فروش شما به پایان می رسد. می توانید این فیلم ها را به صورت ارگانیک ارسال کنید و یا آنها را به عنوان تبلیغات هدفمند اجرا کنید.

 

برای فیلم های آگاهی ، مانند یک فیلم شکرگذاری که از مشتریان شما تشکر می کند یا یک یادآوری ویدیویی درباره سه شنبه دادن ، یک ویدیو در روز واقعی تعطیلات باید انجام دهد.

 

تاریخ ها را به تقویم خود متصل کنید و برای ایده های بیشتر و جدول زمانی ایجاد برای کل تعطیلات سال 2020 ، تقویم ویدیویی تعطیلات کامل ما را بررسی کنید. همچنین می توانید برای الهام گرفتن از ایده ها ، ایده های خود و همچنین مسئولیت ایجاد ویدیو در تعطیلات ، به انجمن بازاریابی ویدیوی اجتماعی در فیس بوک بپیوندید.

 

ایده های فیلم شکرگذاری و خرید در تعطیلات

آیا به برخی از الهامات نیاز دارید؟ ما برای شروع برخی از ایده های ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، شنبه کسب و کار کوچک و سه شنبه هدیه دادن را جمع آوری کرده ایم.

 

هر یک از این نمونه های ویدیویی با استفاده از الگوی ویدیویی در ایجاد شده است. برای شروع کار با الگویی که استفاده شده است ، روی دکمه زیر هر ویدیو کلیک کنید. می توانید کشیده و رها کنید تا عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود را اضافه کنید ، یا بیش از 1 میلیون تصویر و کلیپ ویدیویی از کتابخانه ما سهام اضافه کنید ، متن ، قلم ، رنگ ها را به روز کنید و آرم خود را اضافه کنید.

nksgiving Day می تواند روز خوبی برای کنار گذاشتن فروش و نشان دادن قدردانی از مشتریان خود باشد. به فکر ایجاد یک تبریک ویدیویی شکرگذاری هستید؟

 ایده های جالب ویدئویی برای تعطیلات برای کسب و کار شما

برای ایجاد این مثال ، ما با الگوی Holiday Greeting شروع کردیم! ما به سادگی متن ، تصاویر و موسیقی را جایگزین کردیم تا بیشتر در یک موضوع شکرگذاری قرار بگیرند. با خیال راحت از متن مثال ما الهام بگیرید یا خلاق شوید و سلام ویژه خود را برای مشتریان خود بنویسید.

 

برای تصاویر ، می توانید عکس ها و / یا کلیپ های ویدیویی از مشتریان ، خود و تیم یا محصولات خود را اضافه کنید. یا اصطلاحاتی مانند "شکرگذاری" یا "برگ های پاییز" را در کتابخانه رسانه تصویر سهام انیموتو جستجو کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 810
  • بازدید کلی : 2,863