loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 45 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

افزودن کلیپ تبلیغاتی به ایمیل امروزه در بین بازاریابان ایمیل بیشتر و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. این در حالی است که اکثر مشتریان ایمیل از پشتیبانی بومی برای پخش فیلم در یک پیام ایمیل برخوردار نیستند.

افزایش محبوبیت ادغام تیزر تبلیغاتی در بازاریابی از طریق ایمیل با این واقعیت ارتباط دارد که تأثیر بسزایی در تولید و جذب سرب دارد.

 اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می­دهیم.

تحقیقات نشان می دهد که بازاریابان دیجیتال که از تیزر برای تبلیغات خود استفاده می کنند ، هر ساله 66٪ پیشتاز با صلاحیت بیشتری تولید می کنند. علاوه بر این ، افزودن فیلم به ایمیل شما می تواند باعث افزایش 300 درصدی نرخ کلیک (CTR) شما شود. اگر خودتان نمیتوانید تیزر تبلیغاتی را بسازید، بهترین گزینه انتخاب یک شرکت تبلیغاتی در این زمینه است، و در این زمینه شاید شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم https://tolofilm.com/ گزینه بدی نباشد.

 

چگونه می توان فیلم را در استراتژی بازاریابی ایمیل خود گنجاند

شاید به این فکر کرده باشید که تیزر تبلیغاتیها را به ایمیل خود اضافه کنید اما درباره اینکه از کجا شروع کنید مطمئن نیستید. در این پست ، ما نمونه هایی از نحوه استفاده موثر از فیلم ها را برای استراتژی های بازاریابی ایمیل خود به شما نشان خواهیم داد.

 

1. تیزر تبلیغاتی را با استفاده از وب سایت یا پلتفرم خود در اختیار داشته باشید.

اگر قبلاً هرگز فیلم را به ایمیل خود اضافه نکرده اید ، به راحتی می توان بارگذاری یک تیزر تبلیغاتی در YouTube و پیوند دادن به آن را در ایمیل خود آسان کرد. مسئله انجام این کار این است که به جای وب سایت شما ، ترافیک را به وب سایت YouTube هدایت می کند.

 

استفاده از سیستم عامل های دیگر خطرات غیرضروری زیادی را نیز به همراه دارد. اگر YouTube تصمیم به حذف تیزر تبلیغاتیی شما بگیرد ، چه می کنید؟ اگر در زمان ارسال ایمیل ، وب سایت YouTube از کار افتاده باشد چه می کنید؟ این مشکلات برای مشترکین شما که علاقه مند به تماشای فیلم های شما بودند دردسری ایجاد می کند. فیلم های خود را در وب سایت خود میزبانی کنید ، تا بازدید از وب سایت خود را هدایت کنید. به این ترتیب ، بدون اینکه نگران سیاست ها یا استانداردهای پلتفرم دیگری باشید ، می توانید بر تمام عناصر تیزر تبلیغاتیی خود کاملاً کنترل داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمای کامل جاسازی تیزر تبلیغاتی را در وب سایت خود بررسی کنید.

 

2. به مشترکین خود کنترل کنید.

این روزها ایمیل های بیشتری در دستگاه های تلفن همراه در مقایسه با دستگاه های دسک تاپ باز می شوند. در واقع ، داده ها نشان می دهد که تا حدود 77٪ از کل ایمیل ها در تلفن همراه رخ می دهد.

 cinemagraph

از آنجا که مشترکین شما احتمالاً ایمیل شما را در دستگاه همراه باز می کنند ، بهتر است پخش خودکار را روی تیزر تبلیغاتیهای خود غیرفعال کنید. به این ترتیب ، از مشترکان شگفت زده با صدای بلند یا موسیقی ، که می تواند آنها را آزار دهد یا حتی ممکن است آنها را به لغو اشتراک سوق دهد ، اجتناب می کنید.

 

بهتر است انتخاب زمان و مکان پخش فیلم خود را به مشترکان خود بسپارید.

 

3. از GIF استفاده کنید.

قالب های مبادله گرافیکی یا بیشتر به عنوان GIF شناخته می شوند ، گزینه های آسان و در عین حال م toثری برای ایجاد فیلم های کامل برای ایمیل های شما هستند.

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم:

 

ایجاد GIF آسان است.

اندازه پرونده آنها بسیار کمتر است.

سریع بارگیری می شوند.

آنها توسط اکثر سرویس گیرندگان ایمیل از جمله Gmail ، Yahoo! و Outlook پشتیبانی می شوند.

از تصاویر GIF به طور گسترده ای در فیس بوک و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می شود ، بنابراین جای تعجب نیست که اکنون مارک ها سعی می کنند از GIF برای فعالیت های بازاریابی خود استفاده کنند.

 

اگر می خواهید مخاطبان هزار ساله و ژنرال Z خود را مجذوب خود کنید ، درج GIF در پیام های ایمیل خود یک روش عالی برای انجام این کار است.

 

دکمه پخش ثابت را که مشترکین شما کلیک می کنند ، برای رفتن به فیلم خود با یک دکمه متحرک GIF جایگزین کنید. این باعث برجسته شدن دکمه پخش می شود و احتمال کلیک مشترکین را افزایش می دهد.

 

می خواهید این را امتحان کنید؟ نحوه ساخت GIF را از یک تیزر تبلیغاتی بیاموزید.

 

4. از سینماگراف ها استفاده کنید.

یکی دیگر از گزینه های فیلم های تمام عیار ، استفاده از نگاره های سینمایی است.

 

مانند GIF ، می توانید دکمه بازی خود را با استفاده از Cinemagraph متحرک کنید. این دکمه پخش را بیشتر به چشم می آورد و بدین ترتیب شانس مشترکین شما برای کلیک روی تیزر تبلیغاتیی شما افزایش می یابد.

 

اگر با یک فیلمبردار آشنا نیستید ، در اصل تصویری است که دارای یک یا دو عنصر است که در یک حلقه مداوم در حال حرکت هستند در حالی که بقیه عناصر ثابت هستند.

 

مردم تمایل دارند تصاویر GIF و فیلمبرداری یکسان باشند ، اما در واقع بسیار متفاوت هستند.

 

ساخت تصاویر GIF فقط چند دقیقه طول می کشد ، در حالی که فیلمبرداری ها گاهی اوقات می تواند چند ساعت طول بکشد. GIF ها همچنین تصاویری با کیفیت پایین هستند که به 256 رنگ محدود می شوند ، در حالی که Cinemagraphs تصاویر با کیفیتی هستند که می توانند از میلیون ها رنگ تشکیل شوند. برای ساده سازی آن ، تصاویر GIF را به عنوان تعریف استاندارد (SD) و تصاویر سینمایی را با کیفیت بالا (HD) در نظر بگیرید.

Cinemagraphs عالی است زیرا با جلب توجه مشترکان شما به عناصر تصویر در حال حرکت توجه مشترکان شما را به خود جلب می کند. این باعث می شود که سینما گرافیک ها یک رسانه ایده آل برای تبلیغ محصولات خاص باشند.

 

به عنوان مثال ، شما در حال ارسال ایمیلی هستید که از انتشار محصول جدید خود خبر می دهد و می خواهید مشترکان خود را به خرید آن ترغیب کنید.

 

به جای اینکه فقط از تصاویر با کیفیت از محصول خود استفاده کنید ، آن را با استفاده از نگاره های سینما یک درجه بالا ببرید. شما می توانید برای برجسته ترین جنبه های محصول حرکت ایجاد کنید. این کار آن را نسبت به یک تصویر ثابت معمولی جذاب تر می کند و قطعاً می تواند مشترکان شما را برای خرید فریب دهد.

 

5. مستقیم رفتار کنید.

بهترین شیوه های بازاریابی از طریق ایمیل حکم می کند که پیام شما تا حد ممکن کوتاه باشد. همین مورد در مورد فیلم ها صدق می کند.

 

همانطور که یک متن غول پیکر حتی وفادارترین مشترکان شما را به تعویق می اندازد ، یک فیلم طولانی و پر پیچ و خم مطمئناً صبر مخاطبان شما را آزمایش می کند.

 

برای حفظ تعامل ، فیلم های خود را مستقیم و مختصر نگه دارید. به مدت یک تا دو دقیقه شلیک کنید. بیش از و شما خطر از دست دادن توجه ارزشمند مشترکان خود را دارید.

 

6. آزمون واکنش مخاطب.

هنگام ارسال تیزر تبلیغاتیی جدید برای یکی از کمپین های خود ، از ارسال آن به لیست کامل خود در ابتدا خودداری کنید - مخصوصاً اگر به تازگی ترکیب تیزر تبلیغاتی را در استراتژی ایمیل خود آغاز کرده اید.

 

مشترکین شما احتمالاً به الگوی خاص شما در بازاریابی از طریق ایمیل عادت کرده اند. ارسال فیلم بدون اخطار مشترکین شما را گیج می کند.

 

ابتدا فیلم خود را با ارسال آن به گروه کوچکی از مشترکان (زیرمجموعه) آزمایش کنید. این به شما این امکان را می دهد تا ارزیابی کنید که مشترکین شما در برابر تیزر تبلیغاتی چه عکس العملی نشان می دهند. به بازها و کلیک ها نگاه کنید تا تعیین کنید آیا زیرمجموعه ای که تیزر تبلیغاتی را به تیزر تبلیغاتی خود پسندیده اید یا با تیزر تبلیغاتیی شما درگیر شده است.

 

نتایج اندازه گیری

هنگامی که فیلم ها را کاملاً در استراتژی بازاریابی ایمیل خود ادغام کردید ، به بررسی معیارهای ایمیل خود و انجام کارهایی که برای برند شما مناسب است ادامه دهید.

 

اگر میزان کلیک بر روی ایمیل های دارای GIF افزایش یافته است ، ایجاد و استفاده از GIF را ادامه دهید. از طرف دیگر ، اگر تعامل با استفاده از تیزر تبلیغاتی را بهبود نمی بینید ، سعی کنید استراتژی تیزر تبلیغاتیی خود را دوباره ارزیابی کنید.

 

آیا فیلم های شما خیلی طولانی و فاقد تمرکز هستند؟ شاید آنها فقط ساخته نشده اند. تنها راه برای فهمیدن این است که فیلم های مختلفی را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آنها بهترین پاسخ را از مشترکان دریافت می کنند.

 

نکات اضافی برای تیزر در بازاریابی از طریق ایمیل

اکنون که با نحوه استفاده از فیلم ها برای بازاریابی ایمیل خود آشنا شدید ، در اینجا چند نکته مفید دیگر آورده شده است که باید بخاطر بسپارید.

 نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی مارک های حمایت شده آمازون

1. واژه "VIDEO" را در موضوع موضوع خود بگنجانید.

مشترکان شما نمی دانند که ایمیل شما حاوی تیزر تبلیغاتییی است ، مگر اینکه آن را باز کنند. با قرار دادن کلمه "تیزر تبلیغاتی" در عنوان موضوع ایمیل خود ، به آنها سر بزنید. انجام این کار می تواند نرخ باز بودن شما را تا 19 درصد افزایش دهد.

 how-to-use-video-in-email-marketing

2. مشوق اشتراک اجتماعی.

با تشویق مشترکان خود برای به اشتراک گذاشتن آنها در صفحات رسانه های اجتماعی ، می توانید تأثیر فیلم های خود را افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که با کلیک آسان دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی را در ایمیل های خود اضافه می کنید.

 

3. مخاطب خود را بشناسید.

قبل از اینکه حتی سعی کنید ایده های تیزر تبلیغاتییی را اجرا کنید ، ابتدا مخاطبان خود را بشناسید. مشترکین شما به یک نوع تیزر تبلیغاتی درک جهانی نمی کنند. یک بخش ممکن است GIF و فیلمبرداری را ترجیح دهد ، در حالی که بخش دیگر ممکن است تیزر تبلیغاتیهای کامل را ترجیح دهد.

 

برای کمک به اطمینان از کارآیی تیزر تبلیغاتیی خود ، می توانید از مشترکین خود بپرسید که چه نوع تیزر تبلیغاتییی را دوست دارند. برای آنها یک نظرسنجی کوتاه ارسال کنید و به آنها گزینه هایی را بدهید که دوست دارند چه نوع تیزر تبلیغاتیهایی را ببینند ، چه GIF ، یک فیلمبرداری ، یک فیلم متحرک یا یک فیلم زنده.

 

مشترکان را مجاب کنید تا در ازای پاسخگویی به آنها پیشنهاد تخفیف در خرید بعدی خود را برای تکمیل نظرسنجی خود ارائه دهند.

 

استفاده از ویدئو اکنون در بین بازاریاب های ایمیل گسترده تر شده است و به راحتی می توان دلیل آن را دانست. بازاریابانی که از ویدئو استفاده می کنند ، از افزایش تعامل با ایمیل و همچنین تولید سرب خبر داده اند.

 

 

اگر مشتاق هستید که تیزر تبلیغاتی ها را به ایمیل خود اضافه کنید و خودتان مزایای آن را ببینید ، حتماً مثالهای استفاده شده در این پست را بخاطر بسپارید. کلیک کنید تا با یکی از بهترین سایت های ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا شوید. این شرکت با نوشتن ایده و سناریو برای شما و سپس فیلمبرداری تبلیغاتی می تواند گزینه خوبی باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 818
  • بازدید کلی : 2,871