loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 23 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

بیایید این واقعیت را بپذیریم که سال 2020 ، چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی ، سالی غیر از این بوده است. اما هنوز به پایان نرسیده است - پس بیایید آستین بالا بزنیم و محکم تمام شویم! با ورود به چند ماه آخر سال ، ما یک برنامه جامع بازاریابی ویدیویی را آماده کرده ایم تا به شما کمک کند در فصل تعطیلات کسب و کار بیشتری کسب کنید.

 

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است. در این پست ، ماه های نوامبر و دسامبر را به چهار بخش زیر تقسیم کرده ایم تا ساخت و برنامه ریزی همه فیلم های مورد نیاز برای تعطیلات موفق را برای شما آسان کند. هر بخش شامل موارد زیر است:

 لیست و نکات دسته بندی مشاغل اینستاگرام

یک دوره کاری مشخص برای دادن زمان به شما برای ایجاد فیلم

لیستی از تعطیلاتی که در بازه زمانی قرار می گیرد

تاریخ های پیشنهادی ارسال برای فیلم های بازاریابی (با یک دکمه پخش مشخص شده است)

هر بخش همچنین به یک پست همراه لینک می شود که انواع فیلم های ایجاد شده برای هر دوره تعطیلات را شامل می شود ، از جمله پیشنهادات الگو ، بهترین روش ها ، الهام از ویدیو و موارد دیگر! به نظر خوب میاد؟ بیایید این نمایش را به جاده بکشیم!

 GSYinternational on Twitter: "[CAPS] #AreYouHumanToo New (promotional)  Teaser 1… "

مرحله 1: شکرگذاری و عجله بعد از شکرگذاری

تاریخ ساخت فیلم: 9 تا 19 نوامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 23 نوامبر - 1 دسامبر

ممکن است کند شروع شود ، اما فرصت کافی برای مشاغل کوچک برای ایجاد حضور خود در رسانه های اجتماعی در ماه نوامبر وجود دارد. روزهای شکرگذاری و روزهایی که پس از آن دنبال می شود پر از فرصت برای دستیابی به مشتریان قدیمی و جدید است.

 

تقویم مرحله 1 ما را بررسی کنید و در تقویم خود یادداشت کنید که می خواهید کدام فیلم ها را ایجاد و ارسال کنید.

همانطور که گفتیم ، فرصت زیادی برای استفاده از ویدیو در هنگام عجله پس از شکرگذاری وجود دارد. در اینجا لیستی از همه اتفاقات موجود است. اگر برای تصمیم گیری در مورد ارسال ویدیوهایی برای تجارت خود به كمك كمك نیاز دارید ، به راهنمای بازاریابی ویدیویی پس از شكرگذاری مراجعه كنید.

 چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

شکرگذاری در تاریخ 26 نوامبر سال 2020 است

جمعه سیاه در 27 نوامبر سال 2020 است

شنبه تجارت کوچک 28 نوامبر سال 2020 است

دوشنبه سایبری در تاریخ 30 دسامبر سال 2020 است

روز سه شنبه در اول دسامبر سال 2020 است

اگر قصد دارید فروش پس از شکرگذاری را انجام دهید ، بازپرداخت آن زودتر از موعد مقرون به صرفه است ، بنابراین علاوه بر فیلم های تاریخ فوق ، پیشنهاد می کنیم یک تیزر فروش را نیز از قبل به اشتراک بگذارید (برنامه ریزی شده برای 23 نوامبر در تقویم)

 

این اصول اولیه است ، اما ما در پست وبلاگ همراه خود یک ایده بیشتر در زمینه ایده ها و الهامات داریم ، بنابراین برای شروع روی دکمه زیر کلیک کنید!

مرحله 2: تبلیغات تعطیلات

تاریخ ساخت فیلم: 30 نوامبر - 4 دسامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 7 تا 17 دسامبر

وقتی شکرگذاری آمد و رفت ، وقت آن است که حوله را بشکنید و اخبار را شروع کنید! شغل شما مکانی برای خرید تمام جشن های دسامبر است. بگذارید مردم بدانند.

برای این مرحله از بازاریابی ویدئویی در تعطیلات ، ایده ها و تاریخ های ارسال تبلیغات ویدیویی را به شما پیشنهاد می کنیم. این ویدیوها به جای محتوای ارگانیک برای آگاهی از برند ، به عنوان تبلیغات هدفمند ارسال شده اند. هدف در اینجا واقعاً الهام بخشیدن به مردم برای خرید از شما است.

 

در اینجا پیشنهادات ما وجود دارد:

 

تبلیغات فروش تعطیلات

فیلم راهنمای هدیه

هدایای تبلیغاتی با هدف قرار دادن تبلیغات

روز حمل رایگان

در راهنمای همراه ما ، همه مواردی را که برای ایجاد تبلیغات تعطیلات توقف انگشت شست و کیف پول برای کسب و کار خود نیاز دارید ، پیدا خواهید کرد.

مرحله 3: فیلم های تعطیلات سرگرم کننده

تاریخ ساخت فیلم: 7 تا 11 دسامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 15 تا 24 دسامبر

از این پس تا کریسمس خریداران تعطیلات از هر راهی به بازار عرضه می شوند. در این مرحله ، ما بر روی انواع ویدئوها تمرکز کرده ایم که به شما کمک می کنند در این زمان از سال بدون فروش مستقیم در ذهن خود باقی بمانید.

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

این ویدئوها باید به شما کمک کند تخصص خود را به اشتراک بگذارید ، تجارت خود را انسانی کنید و لبخند بر لب بینندگان بگذارید. آنها همچنین باید به شما کمک کنند تا افرادی که تبلیغات شما را در آخرین مرحله مشاهده کرده اند اما هنوز خرید تعطیلات خود را کامل نکرده اند ، در ذهن خود نگه دارید.

فاز 4: فیلم های سال نو

تاریخ ساخت فیلم: 14 تا 18 دسامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 28 تا 31 دسامبر

آخرین و نه مهمترین ، وقت آن است که برخی از فیلم های سال نو را ایجاد و به اشتراک بگذارید. آماده غواصی هستید؟

این فیلم ها را در نظر داشته باشید که بزرگترین پیروزی ها و پیشرفت ها را برای کسب و کار خود از سال تقویم به اشتراک بگذارید و همچنین با ورود به سال 2021 مطمئن شوید مشتریان می دانند که آنها در ذهن شما هستند. در این مرحله ، ما دو مورد را توصیه کرده ایم فیلم های:

 

خلاصه پایان سال

تبریک سال نو

برای آخرین بار ، روی آن دکمه کلیک کنید تا راهنمای کامل فیلم های سال نو را دریافت کنید و 2020 را با سبک کامل به پایان برسانید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 807
  • بازدید کلی : 2,860