loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 15 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

شما ویدیوی خود را ایجاد کرده اید و آماده به اشتراک گذاری آن هستید. اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که دیده شود؟ در این پست ، ما 11 نکته برای به حداکثر رساندن نوردهی و به دست آوردن بازدیدهای بیشتر از ویدیو را به شما ارائه خواهیم داد.

 

 نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی

ما ایده هایی برای توزیع ویدئوهای شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، به علاوه نحوه اشتراک گذاری آنها برای جلب مخاطبان بیشتر. آماده افزایش بازدیدهای ویدئویی خود هستید؟ در ادامه نکات را بخوانید.

 

برای دیدن بازدیدهای بیشتر ، کجا فیلم ارسال کنید

ما با برخی از نکات مربوط به توزیع ویدئو شروع خواهیم کرد. انواع مکان ها برای به اشتراک گذاشتن فیلم های شما وجود دارد و ما نحوه استفاده از سیستم عامل های مختلف برای دریافت بازدیدهای ویدیویی بیشتر را توضیح خواهیم داد.

 

ارسال به YouTube

یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجو است. با ارسال ویدئوهای خود به YouTube ، هنگامی که مشتریان بالقوه در جستجوی محتوای مربوط به کسب و کار شما هستند ، شانس نشان دادن را افزایش می دهید.

 Evangelion' 3.33 Blu-Ray/DVD Release Date Confirmed; Final Movie Delayed? :  Trending News : koreaportal

اگرچه YouTube برای ارسال سریع فیلم های فصلی یا تبلیغات ایده آل نیست ، اما مکان مناسبی برای محتوای همیشه سبز است. ارسال چگونگی فیلم ها ، دموی محصول ، توصیفات مشتری و سایر مطالب که به س FAالات متداول پاسخ می دهند از مشتریان احتمالی شما می تواند با گذشت زمان منجر به مشاهده بیشتر شود.

 

نکته حرفه ای: هنگام ارسال پیام ، مطمئن شوید که افراد ممکن است به دنبال چه چیزی باشند. کلمات کلیدی مرتبط را در عنوان و توضیحات ویدیوی خود بگنجانید. بعداً در این پست بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به اشتراک گذاری فیلم های خود در YouTube ، به راهنمای YouTube Marketing 101 مراجعه کنید.

 

CROSS در همه کانال های اجتماعی کسب و کار خود تبلیغ کنید

در حال حاضر از کدام کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کار خود استفاده می کنید؟ اینستاگرام؟ فیس بوک؟ توییتر؟ LinkedIn؟ یوتیوب؟ کانال هایی که در آنها سرمایه گذاری کرده اید همه می توانند برای هدایت بازدید به ویدیوهای شما استفاده کنند تا بازدید بیشتری داشته باشند.

 

در حال ارسال ویدیوی جدید به YouTube یا Facebook هستید؟ یک تیزر کوتاه برای به اشتراک گذاشتن در سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. سپس ، پیوندی برای ارسال افراد برای تماشای فیلم کامل در آن قرار دهید.

ویدیوهای خود را در صفحه فیس بوک خود سازماندهی کنید

آیا می دانید می توانید فیلم هایی که در فیس بوک بارگذاری می کنید را در لیست پخش سازماندهی کنید؟ با انجام این کار یک خانه همیشه سبز برای تمام محتوای شما ایجاد می کند که در آن بینندگان می توانند بارها و بارها به تماشا برگردند.

 

بدون لیست پخش ، بینندگان همچنان می توانند همه فیلم های شما را پیدا کنند و به ترتیب آنها مرور کنند. اما ایجاد لیست های پخش به شما کمک می کند مجموعه ای از ویدئوهای مرتبط را تصحیح کنید ، یافتن و مشاهده آنها را برای افراد آسان می کند.

ویدیوهای EMBED در پست های BLOG

اگر در وب سایت خود پست های وبلاگ یا صفحاتی دریافت کرده اید که مربوط به موضوعاتی است که در فیلم های شما پوشش داده شده است ، آنها را تعبیه کنید! افزودن فیلم نه تنها جذابیت بیشتری در محتوای نوشتاری شما ایجاد می کند بلکه به بازدید بیشتر ویدیوی شما نیز کمک می کند.

 

راهنمای کامل ما برای جاسازی ویدئو در وب سایت خود را برای همه مواردی که باید در مورد جاسازی ویدیو بدانید بررسی کنید. ما به شما نحوه تعبیه فیلم ها از ، YouTube ، Vimeo ، Facebook ، Instagram و Twitter را نشان خواهیم داد.

 

پیوندهای ویدیویی را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید

اگر لیست ایمیل دارید ، ارسال ویدیوی خود در یک خبرنامه راهی عالی برای هدایت بازدیدها است. ارسال ایمیل به فیلم های شما نه تنها می تواند تعداد بازدیدها را افزایش دهد ، بلکه می تواند به طور کلی نتایج بهتری برای ایمیل های شما به همراه داشته باشد!

 

به گفته فارستر ، افزودن فیلم به ایمیل ها می تواند باعث افزایش 300 درصدی نرخ کلیک شود! برای کسب اطلاعات بیشتر ، پست وبلاگ ما را در مورد نحوه استفاده از فیلم در بازاریابی از طریق ایمیل بررسی کنید. مطمئن نیستید که چگونه پیوند ویدیویی را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید؟ پست ما را در مورد نحوه ارسال فیلم از طریق ایمیل بررسی کنید.

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

نکاتی برای به حداکثر رساندن دسترسی فیلم

در بخش قبلی ، ما نکاتی را درمورد مکانهایی که می توانید فیلم های خود را برای به دست آوردن بازدید بیشتر به اشتراک بگذارید ، به اشتراک گذاشتیم. اکنون ، درمورد کارهایی صحبت خواهیم کرد که می توانید هنگام به اشتراک گذاری بیشترین میزان دسترسی را انجام دهید.

 

داده های META خود را بهینه کنید

قبلاً اشاره کردیم که بهینه سازی فیلمهای YouTube خود با درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان ، توضیحات و برچسب ها مهم است. این به شما کمک می کند شانس خود را برای جستجو پیدا کنید. در اینجا چند نکته از راهنمای طولانی تر ما آورده شده است:

 

عناوین را کوتاه و دقیق نگه دارید. کلمات کلیدی مرتبط را از قبل وارد کنید تا برجسته شوند.

در ابتدای توضیحات خود مختصر باشید تا اطلاعات مربوطه در قطعه جستجو نشان داده شود. سپس ، اطلاعات بیشتر را اضافه کنید تا کلمات کلیدی بیشتری در آن وارد شوید.

به چگونگی جستجو افراد فکر کنید. همه این اصطلاحات را به همراه غلط املایی های متداول نیز وارد کنید.

و بهینه سازی فقط برای YouTube نیست. در فیس بوک ، می خواهید فیلم های خود را نیز برای جستجو بهینه کنید. در راهنمای سریع ما برای بهینه سازی جستجوی ویدیوی Facebook بیشتر بیاموزید.

 

از هشتگ ها استفاده کنید

هنگام به اشتراک گذاری فیلم ها در اینستاگرام و توییتر ، به خصوص هشتگ داشته باشید. هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند ویدیوهای خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که قبلاً شما را دنبال نمی کنند. همه چیزهایی که برای شروع باید بدانید را می توانید در راهنمای مبتدیان در مورد نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام بیاموزید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

تبلیغات را اجرا کنید

اگر بودجه تبلیغاتی دارید ، اجرای تبلیغات راهی عالی برای بازدید بیشتر از ویدیوهای خود است. می توانید مقداری هزینه پشت ویدیوهای خود بگذارید و آنها را به مخاطبان هدف هدایت کنید. در صورت تمایل ، هدف تبلیغات خود را بر روی بازدیدها قرار دهید. یا هدف دیگری مانند ترافیک یا فروش را انتخاب کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک ، از پست وبلاگ ما بازدید کنید در مورد نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اجرای تبلیغات هدفمند. اگر به دنبال اجرای تبلیغات در YouTube هستید ، سریالی های ما را در YouTube برای اقدام بررسی کنید.

 

اشتراک ویدیوهای محبوب مجدداً

اگر ویدیویی دارید که در گذشته در فیس بوک عملکرد خوبی داشته است ، پس از محو شدن از News Feed ، می توانید با اشتراک گذاری مجدد آن ، زندگی جدیدی به آن وارد کنید. هنگامی که یک ویدیو را دوباره به اشتراک می گذارید ، این یک پست جدید ایجاد می کند ، اما تمام بازدیدهای جدید به ویدیوی اصلی نسبت می یابد.

 

برای به اشتراک گذاشتن مجدد یک پست قدیمی ، به آن بروید و به سادگی بر روی نماد "اشتراک" کلیک کنید و "اشتراک در یک صفحه" را انتخاب کنید. شما می توانید صفحه خود را انتخاب کرده و برای ارسال پست جدید خود توضیح جدیدی ایجاد کنید.

 

همچنین می توانید فیلم های معروف را برای ایجاد محتوای جدید تغییر دهید. اگر چیزی در گذشته بازدید زیادی داشته باشد ، ممکن است یک ویدیوی جدید و مشابه نیز بازدید زیادی داشته باشد.

 

تعامل را تشویق کنید

هرچه فیلم های شما در شبکه های اجتماعی جذابیت بیشتری داشته باشند ، دسترسی آنها بیشتر خواهد شد که به معنای بازدید بیشتر است. بنابراین انواع پست هایی را ایجاد کنید که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند ، پسندیده و درباره آنها نظر دهند.

 

اگرچه نباید با صراحت به مردم بگویید که دوستان خود را به اشتراک بگذارند یا برچسب گذاری کنند ، اما می توانید این اقدامات را از طریق توضیحات ویدیویی خود تشویق کنید به عنوان مثال ، گفتن جمله ای مانند "کسی را می شناسید که این را دوست داشته باشد؟"

 ایده های ویدیویی سال نو برای مشاغل شما

نکته حرفه ای: بخش عمده ای از جلب توجه مردم به ویدئوهای شما به سادگی با ایجاد محتوای جذاب و جلب توجه آنها حاصل می شود. اگر آنها نامزد نشوند ، فقط پیمایش را ادامه می دهند. از همان ابتدا بینندگان را قلاب کرده و داستانی را تعریف کنید که توجه آنها را در تمام مدت حفظ کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 817
  • بازدید کلی : 2,870