loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 10 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی صحبت از استفاده از شبکه های اجتماعی برای تجارت شما می شود ، فکر کردن درباره آن به همان روشی که درباره حساب های شخصی خود فکر می کنید ، می تواند آسان باشد. شما یک ویدیو را بارگذاری می کنید یا یک محتوا را به صورت ارگانیک ارسال می کنید و منتظر می مانید ببینید مخاطبان شما چگونه با آن درگیر می شوند. اما در مورد پرداخت اجتماعی ، یک دنیا فرصت نیز وجود دارد.

 

از کجا می دانید چه موقع باید به صورت ارگانیک پست بگذارید و چه موقع باید پول پرداخت کنید تا مطالب خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید؟ چه نوع محتوایی را باید به صورت ارگانیک ارسال کنید و چه نوع محتوایی را باید به عنوان تبلیغ اجرا کنید؟ هدف این راهنما پاسخ به این س questionsالات و از بین بردن برخی از سردرگمی های موجود درمقابل محتوای اجتماعی پولی و ارگانیک است.

 

برای رفتن به بخش خاصی از راهنما ، روی پیوندهای موجود در فهرست مطالب زیر کلیک کنید. اگر تماشا را به مطالعه ترجیح می دهید ، فیلم زیر را ببینید!

تعریف رسانه های اجتماعی پولی و ارگانیک

ما در ابتدا با تعریف اجتماعی و اجتماعی ارگانیک پرداخت خواهیم کرد. تفاوت ساده است: محتوای اجتماعی ارگانیک به صورت رایگان ارسال می شود. برای کمک به شما در جذب مخاطب بیشتر ، محتوای اجتماعی پرداخت شده با هزینه پشت سر آن به اشتراک گذاشته می شود.

 

پست های ارگانیک اجتماعی در فید افرادی که شما را دنبال می کنند نشان داده می شود. با اشتراک مخاطبان و ارتباط آنها با دیگران ، پست های شما به افراد بیشتری نشان داده می شود.

 Paid vs. Organic Social: یک راهنمای کامل

پست های اجتماعی پرداخت شده در فیدهای هر مخاطبی که تصمیم بگیرید هدف قرار بگیرید نشان داده می شود. شما می توانید مخاطبان را بر اساس اطلاعات جمعیتی ، موقعیت مکانی ، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید.

 

دنیای پرداخت شده و ارگانیک نیز می تواند مسیرها را طی کند. به عنوان مثال ، می توانید برای "تقویت" یک پست ارگانیک هزینه کنید تا آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. این اغلب یک استراتژی م effectiveثر برای پست های ارگانیک است که عملکرد بسیار خوبی دارند. ما در بخش خود با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook در مقابل تقویت اطلاعات بیشتری در این مورد به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

درک اجتماعی اجتماعی ارگانیک

اکنون که ما به اصول رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی پرداختیم ، بیایید نگاهی دقیق تر به اجتماعی آلی بیندازیم. در این بخش ، ما بررسی خواهیم کرد که چرا می خواهید به صورت ارگانیک ارسال کنید و چه نوع محتوایی را باید ارسال کنید. بعلاوه ، ما برخی نکات و بهترین روش ها را برای ارسال محتوای اجتماعی ارگانیک به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

چرا محتوای اجتماعی ارگانیک؟

هنگامی که آماده ارسال ویدیوی جدید یا محتوای دیگری در شبکه اجتماعی هستید ، اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که "آیا می خواهم به مشتریان موجود یا مشتریان جدید دسترسی پیدا کنم؟" اگر می خواهید به مشتریان فعلی خود دسترسی پیدا کنید و آن دسته از مشتریانی که از نظر اجتماعی شما را دنبال می کنند ، ارگانیک باید این کلاهبرداری را انجام دهد.

 

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که صفحات ارگانیک شما مانند یک وب سایت اجتماعی هستند. آنها نام تجاری شما را برای مشتریان بالقوه ای که در طول مسیر تصمیم گیری برای تجارت با شما به دنبال اجتماعی هستند ، معتبر می دانند. و بیشتر و بیشتر مردم برای کسب اطلاعات در مورد مارک ها به دنبال اجتماعی هستند.

 

طبق آخرین نظرسنجی ما ، 58٪ از مصرف کنندگان قبل از مراجعه به وب سایت خود از صفحات اجتماعی یک مارک بازدید می کنند. و این 81 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است. هنگامی که این مصرف کنندگان از صفحات اجتماعی شما بازدید می کنند ، این محتوای ارگانیکی است که شما به اشتراک گذاشته اید که آنها مشاهده خواهند کرد.

بهترین روشهای ارسال بصورت ارگانیک

آماده ارسال ارگانیک هستید؟ در اینجا چند بهترین روش برای یادآوری وجود دارد:

 

تبلیغات خود را به حداقل برسانید. بحث فروش تبلیغات خود را ذخیره کنید. به جای تمرکز بر روی جلب توجه مردم به خرید ، به اشتراک گذاری مطالبی بپردازید که پیروان و چشم اندازهای شما برای آنها ارزشمند است. با محتوای ارگانیک خود داستان بگویید ، آموزش دهید و از آن الهام بگیرید. مطمئناً ضرر ندارد اگر هر چند وقت مدتی یک تبلیغ ویژه برای پیروان وفادار خود بیاندازید. اما این تبلیغات باید با محتوای ارزشمندی مخلوط شود که به بینندگان کمک می کند تا شما را بشناسند ، به شما اعتماد کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

شخصیت خود را به حداکثر برسانید. در حالی که بحث فروش و تبلیغات را به حداقل می رسانید ، از این فرصت استفاده کنید و نشان دهید که کی هستید. افرادی را که در پشت مشاغل شما هستند ، ارزشهای خود و آنچه شما علاقه مند هستید نشان دهید. نیاز به الهام دارید؟ نکات ما را برای انسانی سازی برند خود و ایجاد اعتماد بررسی کنید.

برند خود را تقویت کنید. صحبت از نام تجاری ، محتوای ارگانیک شما فرصتی عالی برای تقویت برند شما است. می خواهید مردم چه چیزی بدانند؟ به صفحات اجتماعی خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا این موارد در محتوای موجود شما وجود دارد یا خیر. در غیر اینصورت ، محتوایی ایجاد کنید که نشان دهد آنچه انجام می دهید و برای چه چیزی ایستاده اید. آن را مشخص کنید یا در بالای پروفایل های اجتماعی خود قرار دهید.

در اینجا چند نمونه از ویدیوها آورده شده است که برای تقویت نام تجاری شما و کمک به بینندگان در برقراری ارتباط با شما و اعتماد به شما به خوبی کار می کنند. همچنین به طور اتفاقی هر دو الگویی هستند که می توانید آنها را شخصی سازی کنید و از آنها استفاده کنید.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و موارد دیگر

اولین داستان شخصی است که توسط یک متخصص تناسب اندام به اشتراک گذاشته شده است. این نوع داستان واقعاً می تواند به مشتریان شما کمک کند تا احساس کنند شما آنها را "جلب" می کنید.

این الگوی ویدیویی برای معرفی خود به مخاطبان خود در YouTube طراحی شده است. این کار در نشان دادن آنچه که برند نشان می دهد و نشان دادن شخص پشت سر این برند بسیار عالی است.

 

درک اجتماعی پرداخت شده

با ارگانیک اجتماعی ، پست می کنید و منتظر اتفاقات می افتید. اما تضمین های اجتماعی پرداخت شده که دیده خواهید شد. در این بخش ، نگاهی خواهیم انداخت به مزایای اجرای کمپین های پولی در اجتماعی. بعلاوه ، ما برخی نکات و بهترین روشها را به اشتراک خواهیم گذاشت تبلیغات اجتماعی پرداخت شده

 

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، ممکن است اجتماعی با پرداخت هزینه دلهره آور باشد ، اما این می تواند یک روش خارق العاده برای تولید فروش ، هدایت بازدید به وب سایت شما و موارد دیگر باشد. کمی دانش بیشتر از جنبه ارگانیک چیزها لازم است ، اما مهارتی است که می توان به کمربند ابزار خود اضافه کنید.

 

تقویت ، که در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، راهی آسان برای آزمایش آب است. اما برای کنترل بیشتر بر تبلیغات خود - و نتایج بهتر - توصیه می کنیم یک مدیر تبلیغات Facebook را امتحان کنید. شما می توانید در راهنمای ما درباره نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook بیشتر بدانید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

چرا سرمایه اجتماعی پرداخت می شود؟

تعداد مشتریانی که پس از دیدن تبلیغات در شبکه های اجتماعی در حال خرید هستند ، در حال افزایش است. در واقع ، 24 درصد بیشتر از خریداران با دیدن یک تبلیغ اجتماعی پولی در سال گذشته نسبت به سال قبل خرید کرده اند.

 

و مشاغل با تبلیغات اجتماعی در حال موفقیت هستند. بر اساس نظرسنجی اخیر ما ، 96٪ از بازاریاب ها هزینه تبلیغات خود را برای یک ویدیو قرار داده اند و 91٪ نیز از بازگشت بازاریابی ویدیوی اجتماعی خود راضی هستند.

 The first promotional teaser of Urmia Citadium supports self-made parkour  teams

بهترین روشها برای تبلیغات اجتماعی پرداخت شده

برای استفاده بیشتر از تبلیغات اجتماعی خود ، نکات زیر را بررسی کنید:

 

مخاطب مناسب را هدف قرار دهید. چه چیزی تبلیغات اجتماعی را بسیار موثر می کند؟ هدف قرار دادن! پیام رسانی مناسب ، همراه با مخاطب مناسب ، می تواند نتایج خارق العاده ای را به همراه داشته باشد. برای شناختن بهترین مخاطب برای کسب و کار خود ، 8 سوال ما را بررسی کنید تا به شما کمک کند مخاطب مناسب را هدف قرار دهید.

یک فراخوان روشن برای اقدام را به اشتراک بگذارید. با گنجاندن یک دعوت به عمل قوی و واضح (CTA) با آنچه می خواهید بینندگان در مرحله بعدی انجام دهند مستقیم باشید. اگر می خواهید فروش خود را بالا ببرید ، آنها را تشویق کنید "اکنون خرید کنند". حتی می توانید یک پیشنهاد ویژه برای مدت زمان محدود برای اضافه کردن فوریت در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CTA ، به مقاله ما درباره نوشتن تماس های عملیاتی که کلیک می کنند مراجعه کنید.

کوتاهش کن تبلیغات اجتماعی شما برای افرادی که ممکن است شما را نشناسند و فعالانه به دنبال تعامل با محتوای برند شما نیستند ، در خبرخوان نمایش داده می شود. به همین دلیل مهم است که ویدیو یا پیام رسانی کوتاه و دقیق داشته باشید. پیامی را به اشتراک بگذارید که با مخاطب مورد نظر شما طنین انداز شود و آن را به سرعت منتقل کنید. ما توصیه می کنیم تبلیغات ویدئویی را حداکثر 15 تا 30 ثانیه نگه دارید.

همیشه در حال آزمایش باشید. اگر در ابتدا موفق نشدید ، دوباره امتحان کنید. پیام های مختلف ، تصاویر مختلف و اقدامات مختلف را برای بهبود نتایج خود آزمایش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ما را برای آزمایش A / B بررسی کنید.

برای شروع به کمی کمک نیاز دارید؟ شما خوش شانس هستید ما مجموعه کاملی از الگوهای ویدیویی داریم که برای تبلیغات پولی طراحی شده اند ، از جمله الگوهای تبلیغاتی محصول و الگوهای تبلیغاتی خدمات. این الگوی معرفی محصول به اندازه Bite یکی از محبوب ترین هاست.

مدیر تبلیغات فیس بوک در مقابل تقویت

اگر به تازگی با کارهای اجتماعی پولی شروع می کنید ، ممکن است تفاوت بین استفاده از مدیر تبلیغات Facebook و افزایش پستهای ارگانیک خود را تعجب کنید.

 

Boosting راهی آسان برای شروع با تبلیغات در فیس بوک ارائه می دهد. روی هر پستی که به صورت ارگانیک به اشتراک گذاشته اید ، می توانید بر روی دکمه Boost Post کلیک کنید. با این کار می توانید به نسخه اصلی مدیر تبلیغات Facebook دسترسی پیدا کنید ، جایی که می توانید هدف تعیین کنید ، یک دکمه اختیاری CTA را وارد کنید و مخاطبان را انتخاب کنید.

در حالی که تقویت یک روش آسان برای شروع است ، مدیر تبلیغات به شما امکان می دهد با هدف گیری و تنظیمات خود ، جزئیات بیشتری کسب کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تنظیم کمپین های پولی خود از Ads Manager استفاده کنید.

 

چه زمانی تقویت را توصیه می کنیم؟ هنگامی که شما یک پست ارگانیک دارید که عملکرد بسیار خوبی دارد. افزایش مبلغ اندکی - حتی فقط چند دلار - می تواند به پست های مجری کمک کند تا جذابیت و تعامل بیشتری پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، نکات آندره وال را برای افزایش پست ها بررسی کنید.

 

تصمیم گیری در مورد مکان ارسال

مطمئن نیستید از کدام بستر برای پست های اجتماعی ارگانیک یا اجتماعی پولی خود استفاده کنید؟ اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که مخاطبان شما کجا هستند؟

 

اگر قبلاً مخاطبان زیادی در یک بستر اجتماعی خاص داشته اید ، همان مکانی است که باید به صورت ارگانیک ارسال کنید. اگر این کار را نمی کنید ، اما می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید ، سیستم عامل هایی را انتخاب کنید که مخاطبان شما در آن جا هستند. شاید این را از تحقیقات مشتری خود بدانید. در غیر این صورت ، این مقاله Business Insider را در مورد استفاده نسلی از رسانه های اجتماعی بررسی کنید.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

وقتی صحبت از پرداخت اجتماعی می شود ، یک تست بزنید! سعی کنید همان تبلیغ اجتماعی پرداخت شده را به فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، LinkedIn ، YouTube یا موارد دیگر برای کسب و کار خود منطقی ارسال کنید. همان مقدار پول خرج کنید ، مخاطبان یکسانی را هدف قرار دهید و ببینید کدام یک بهترین نتیجه را می دهد!

 

همچنین باید ذکر کنیم که YouTube به عنوان یکی از م placesثرترین مکان ها برای ارسال تبلیغات ویدئویی در حال پرورش است - و از آن استفاده کمتری می شود! پتانسیل زیادی برای برجسته شدن با تبلیغات YouTube وجود دارد و می توانید در راهنمای ما برای YouTube برای اقدام بیشتر اطلاعات کسب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 879
  • بازدید کلی : 2,932