loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 43 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

تعطیلات نزدیک گوشه است. و ما مجموعه ای از روشهای استفاده از Instagram Stories برای مشاغل شما در این فصل تعطیلات را گردآوری کرده ایم.

 

 

این تعطیلات با فرصتی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود همراه است - و فروش را افزایش می دهد. از IG Stories برای تبلیغ فروش Flash استفاده کنید ، به مشتریان خود نشان دهید که از آنها سپاسگزار هستید یا به راحتی تشویق های تعطیلات را گسترش دهید

 روندهای ویدئویی اجتماعی: بینش بازاریاب برای سال 2021

ایده های استوری اینستاگرام تعطیلات

ایده های داستان تعطیلات ما را در زیر ببینید. هر ایده شامل مثالی است که با یکی از ساده ترین قالب های ویدیویی تعطیلات برای شخصی سازی ایجاد شده است. برای دستیابی به روشهای بیشتر برای استفاده از ویدیو در این فصل تعطیلات ، به تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 بروید.

 Jamaica Carnival teaser brings excitement - PressReader

نکته حرفه ای: از ویژگی Ratio در نوار منوی بالای پروژه های Animoto خود استفاده کنید تا هر الگویی را به نسبت عمودی 9:16 تغییر اندازه دهید. با این کار ویدیوی شما برای مشاهده تمام صفحه تلفن همراه در داستان های IG بهینه می شود.

 

هر یک از این ایده ها را می توان از طریق Facebook Stories با مخاطبان فیس بوک خود نیز به اشتراک گذاشت! برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ما در Facebook Stories را ببینید.

 

HOLIDAY AD

یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مشتریان جدید اجرای آگهی پولی در Instagram Stories است. تبلیغات پولی به شما امکان می دهد مخاطبان وسیعی از مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید. به علاوه ، این امکان را به شما می دهد تا به ویژگی کش رفتن بالا دسترسی پیدا کنید ، حتی اگر 10 هزار دنبال کننده نداشته باشید.

 

الگوی Holiday Holiday ما را ببینید تا به راحتی برای IG Stories تبلیغ کنید. از متن ما به عنوان راهنمای پیام خود استفاده کنید و هرگونه عکاسی یا کلیپ ویدیویی را که در دست دارید بارگذاری کنید. سپس با مرور در کتابخانه سهام انیموتو که پر از تصاویر جشن است ، جاهای خالی را پر کنید.

فروش فلش

از آنجا که استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت زنده هستند ، فرصت مناسبی را برای فروش فلش ارائه می دهند! با به اشتراک گذاشتن تبلیغات ویژه 24 ساعته به پیروان وفادار خود پاداش دهید. یک کد تبلیغاتی را در Story خود بگنجانید یا برای دسترسی به ویژگی swipe up مقداری هزینه کنید. پشت صحنه نکات و الگوهای ویدیویی تبلیغاتی

تبلیغ رویداد HOLIDAY

میزبان یک مراسم تعطیلات هستید؟ تبلیغات سریع را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا پیروان خود را در جریان بگذارید. این مثالی است که با الگوی Holiday Event ایجاد شده است. از تصاویر سهام استفاده کنید یا تصاویر مربوط به رویدادی مشابه را که در گذشته انجام داده اید بارگذاری کنید.

BONUS IDEA: پس از اتمام رویداد خود ، یک خلاصه برای اشتراک گذاری در Stories خود ایجاد کنید. فراموش نکنید که در حین رویداد عکس بگیرید تا چیزی برای نمایش داشته باشید!

 

نقل قول HOLIDAY

کمی تشویق تعطیلات را با یک نقل قول کوتاه پخش کنید. ما این کار را با استفاده از الگوی نقل قول الهام بخش در برنامه iOS و چند تصویر کلی برای تعطیلات انجام داده ایم.

پشت صحنه ها

آیا به دنبال راهی برای برجسته شدن در رقابت و جذب خریداران تعطیلات از خود هستید؟ رفتن به پشت صحنه برای نشان دادن آنچه محصولات شما را خاص می کند ، یک روش عالی برای نمایش ارزش است. این همان چیزی است که الگوی پشت صحنه در برنامه iOS ما برای آن طراحی شده است!

مشتری تماس بگیرد

فصل تعطیلات - و به ویژه شکرگذاری - زمان مناسبی از سال برای نشان دادن قدردانی از مشتریان وفادار شما است. برای ایجاد داستانی با انبوهی از تصاویر جشن ، از الگوی کارت تشکر مشتری استفاده کنید. یا سعی کنید مجموعه عکسهایی را که مشتریانتان با مارک یا محصولات شما در طول سال به اشتراک گذاشته اند ، جمع آوری کنید. چگونه از طریق رایانه خود در اینستاگرام پست تبلیغاتی کنیم

طراحی استوری اینستاگرام تعطیلات

به دنبال روش هایی هستید که بتوانید بیشتر به شما در Instagram Stories احساس تعطیلات بدهد؟ چند روش آسان برای انجام این کار با استفاده از برگه تنظیمات طراحی از نوار منوی سمت چپ بالای هر پروژه Animoto وجود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 804
  • بازدید کلی : 2,857