loading...
همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی
شایان بازدید : 17 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

شما ویدیوی خود را ایجاد کرده اید و آماده به اشتراک گذاری آن هستید. اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که دیده شود؟ در این پست ، ما 11 نکته برای به حداکثر رساندن نوردهی و به دست آوردن بازدیدهای بیشتر از ویدیو را به شما ارائه خواهیم داد.

 

 نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی

ما ایده هایی برای توزیع ویدئوهای شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، به علاوه نحوه اشتراک گذاری آنها برای جلب مخاطبان بیشتر. آماده افزایش بازدیدهای ویدئویی خود هستید؟ در ادامه نکات را بخوانید.

 

برای دیدن بازدیدهای بیشتر ، کجا فیلم ارسال کنید

ما با برخی از نکات مربوط به توزیع ویدئو شروع خواهیم کرد. انواع مکان ها برای به اشتراک گذاشتن فیلم های شما وجود دارد و ما نحوه استفاده از سیستم عامل های مختلف برای دریافت بازدیدهای ویدیویی بیشتر را توضیح خواهیم داد.

 

ارسال به YouTube

یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجو است. با ارسال ویدئوهای خود به YouTube ، هنگامی که مشتریان بالقوه در جستجوی محتوای مربوط به کسب و کار شما هستند ، شانس نشان دادن را افزایش می دهید.

 Evangelion' 3.33 Blu-Ray/DVD Release Date Confirmed; Final Movie Delayed? :  Trending News : koreaportal

اگرچه YouTube برای ارسال سریع فیلم های فصلی یا تبلیغات ایده آل نیست ، اما مکان مناسبی برای محتوای همیشه سبز است. ارسال چگونگی فیلم ها ، دموی محصول ، توصیفات مشتری و سایر مطالب که به س FAالات متداول پاسخ می دهند از مشتریان احتمالی شما می تواند با گذشت زمان منجر به مشاهده بیشتر شود.

 

نکته حرفه ای: هنگام ارسال پیام ، مطمئن شوید که افراد ممکن است به دنبال چه چیزی باشند. کلمات کلیدی مرتبط را در عنوان و توضیحات ویدیوی خود بگنجانید. بعداً در این پست بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به اشتراک گذاری فیلم های خود در YouTube ، به راهنمای YouTube Marketing 101 مراجعه کنید.

 

CROSS در همه کانال های اجتماعی کسب و کار خود تبلیغ کنید

در حال حاضر از کدام کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کار خود استفاده می کنید؟ اینستاگرام؟ فیس بوک؟ توییتر؟ LinkedIn؟ یوتیوب؟ کانال هایی که در آنها سرمایه گذاری کرده اید همه می توانند برای هدایت بازدید به ویدیوهای شما استفاده کنند تا بازدید بیشتری داشته باشند.

 

در حال ارسال ویدیوی جدید به YouTube یا Facebook هستید؟ یک تیزر کوتاه برای به اشتراک گذاشتن در سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. سپس ، پیوندی برای ارسال افراد برای تماشای فیلم کامل در آن قرار دهید.

ویدیوهای خود را در صفحه فیس بوک خود سازماندهی کنید

آیا می دانید می توانید فیلم هایی که در فیس بوک بارگذاری می کنید را در لیست پخش سازماندهی کنید؟ با انجام این کار یک خانه همیشه سبز برای تمام محتوای شما ایجاد می کند که در آن بینندگان می توانند بارها و بارها به تماشا برگردند.

 

بدون لیست پخش ، بینندگان همچنان می توانند همه فیلم های شما را پیدا کنند و به ترتیب آنها مرور کنند. اما ایجاد لیست های پخش به شما کمک می کند مجموعه ای از ویدئوهای مرتبط را تصحیح کنید ، یافتن و مشاهده آنها را برای افراد آسان می کند.

ویدیوهای EMBED در پست های BLOG

اگر در وب سایت خود پست های وبلاگ یا صفحاتی دریافت کرده اید که مربوط به موضوعاتی است که در فیلم های شما پوشش داده شده است ، آنها را تعبیه کنید! افزودن فیلم نه تنها جذابیت بیشتری در محتوای نوشتاری شما ایجاد می کند بلکه به بازدید بیشتر ویدیوی شما نیز کمک می کند.

 

راهنمای کامل ما برای جاسازی ویدئو در وب سایت خود را برای همه مواردی که باید در مورد جاسازی ویدیو بدانید بررسی کنید. ما به شما نحوه تعبیه فیلم ها از ، YouTube ، Vimeo ، Facebook ، Instagram و Twitter را نشان خواهیم داد.

 

پیوندهای ویدیویی را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید

اگر لیست ایمیل دارید ، ارسال ویدیوی خود در یک خبرنامه راهی عالی برای هدایت بازدیدها است. ارسال ایمیل به فیلم های شما نه تنها می تواند تعداد بازدیدها را افزایش دهد ، بلکه می تواند به طور کلی نتایج بهتری برای ایمیل های شما به همراه داشته باشد!

 

به گفته فارستر ، افزودن فیلم به ایمیل ها می تواند باعث افزایش 300 درصدی نرخ کلیک شود! برای کسب اطلاعات بیشتر ، پست وبلاگ ما را در مورد نحوه استفاده از فیلم در بازاریابی از طریق ایمیل بررسی کنید. مطمئن نیستید که چگونه پیوند ویدیویی را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید؟ پست ما را در مورد نحوه ارسال فیلم از طریق ایمیل بررسی کنید.

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

نکاتی برای به حداکثر رساندن دسترسی فیلم

در بخش قبلی ، ما نکاتی را درمورد مکانهایی که می توانید فیلم های خود را برای به دست آوردن بازدید بیشتر به اشتراک بگذارید ، به اشتراک گذاشتیم. اکنون ، درمورد کارهایی صحبت خواهیم کرد که می توانید هنگام به اشتراک گذاری بیشترین میزان دسترسی را انجام دهید.

 

داده های META خود را بهینه کنید

قبلاً اشاره کردیم که بهینه سازی فیلمهای YouTube خود با درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان ، توضیحات و برچسب ها مهم است. این به شما کمک می کند شانس خود را برای جستجو پیدا کنید. در اینجا چند نکته از راهنمای طولانی تر ما آورده شده است:

 

عناوین را کوتاه و دقیق نگه دارید. کلمات کلیدی مرتبط را از قبل وارد کنید تا برجسته شوند.

در ابتدای توضیحات خود مختصر باشید تا اطلاعات مربوطه در قطعه جستجو نشان داده شود. سپس ، اطلاعات بیشتر را اضافه کنید تا کلمات کلیدی بیشتری در آن وارد شوید.

به چگونگی جستجو افراد فکر کنید. همه این اصطلاحات را به همراه غلط املایی های متداول نیز وارد کنید.

و بهینه سازی فقط برای YouTube نیست. در فیس بوک ، می خواهید فیلم های خود را نیز برای جستجو بهینه کنید. در راهنمای سریع ما برای بهینه سازی جستجوی ویدیوی Facebook بیشتر بیاموزید.

 

از هشتگ ها استفاده کنید

هنگام به اشتراک گذاری فیلم ها در اینستاگرام و توییتر ، به خصوص هشتگ داشته باشید. هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند ویدیوهای خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که قبلاً شما را دنبال نمی کنند. همه چیزهایی که برای شروع باید بدانید را می توانید در راهنمای مبتدیان در مورد نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام بیاموزید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

تبلیغات را اجرا کنید

اگر بودجه تبلیغاتی دارید ، اجرای تبلیغات راهی عالی برای بازدید بیشتر از ویدیوهای خود است. می توانید مقداری هزینه پشت ویدیوهای خود بگذارید و آنها را به مخاطبان هدف هدایت کنید. در صورت تمایل ، هدف تبلیغات خود را بر روی بازدیدها قرار دهید. یا هدف دیگری مانند ترافیک یا فروش را انتخاب کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک ، از پست وبلاگ ما بازدید کنید در مورد نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اجرای تبلیغات هدفمند. اگر به دنبال اجرای تبلیغات در YouTube هستید ، سریالی های ما را در YouTube برای اقدام بررسی کنید.

 

اشتراک ویدیوهای محبوب مجدداً

اگر ویدیویی دارید که در گذشته در فیس بوک عملکرد خوبی داشته است ، پس از محو شدن از News Feed ، می توانید با اشتراک گذاری مجدد آن ، زندگی جدیدی به آن وارد کنید. هنگامی که یک ویدیو را دوباره به اشتراک می گذارید ، این یک پست جدید ایجاد می کند ، اما تمام بازدیدهای جدید به ویدیوی اصلی نسبت می یابد.

 

برای به اشتراک گذاشتن مجدد یک پست قدیمی ، به آن بروید و به سادگی بر روی نماد "اشتراک" کلیک کنید و "اشتراک در یک صفحه" را انتخاب کنید. شما می توانید صفحه خود را انتخاب کرده و برای ارسال پست جدید خود توضیح جدیدی ایجاد کنید.

 

همچنین می توانید فیلم های معروف را برای ایجاد محتوای جدید تغییر دهید. اگر چیزی در گذشته بازدید زیادی داشته باشد ، ممکن است یک ویدیوی جدید و مشابه نیز بازدید زیادی داشته باشد.

 

تعامل را تشویق کنید

هرچه فیلم های شما در شبکه های اجتماعی جذابیت بیشتری داشته باشند ، دسترسی آنها بیشتر خواهد شد که به معنای بازدید بیشتر است. بنابراین انواع پست هایی را ایجاد کنید که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند ، پسندیده و درباره آنها نظر دهند.

 

اگرچه نباید با صراحت به مردم بگویید که دوستان خود را به اشتراک بگذارند یا برچسب گذاری کنند ، اما می توانید این اقدامات را از طریق توضیحات ویدیویی خود تشویق کنید به عنوان مثال ، گفتن جمله ای مانند "کسی را می شناسید که این را دوست داشته باشد؟"

 ایده های ویدیویی سال نو برای مشاغل شما

نکته حرفه ای: بخش عمده ای از جلب توجه مردم به ویدئوهای شما به سادگی با ایجاد محتوای جذاب و جلب توجه آنها حاصل می شود. اگر آنها نامزد نشوند ، فقط پیمایش را ادامه می دهند. از همان ابتدا بینندگان را قلاب کرده و داستانی را تعریف کنید که توجه آنها را در تمام مدت حفظ کند.

شایان بازدید : 27 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

اگر از Instagram برای تجارت خود استفاده می کنید ، می خواهید از یک حساب Business Instagram استفاده کنید. یک حساب کسب و کار به شما امکان دسترسی به Insights ، امکان اجرای تبلیغات و موارد دیگر را می دهد. و به عنوان بخشی از تنظیم حساب خود برای کسب و کار ، باید یک دسته کسب و کار را انتخاب کنید.

 

خواندن مرتبط: ویدئو IG Story که هر کسب و کاری نیاز به ارسال غالبا دارد (حتی افراد غیر بصری!)

 4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

خواندن مرتبط: 3 نوع داستان اینستاگرام که هر کسب و کاری می تواند امروز ارسال کند (بدون نوشتن یا نوشتن اسکریپت لازم است!)

 

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گروه را در حساب کسب و کار Instagram خود به روز کنید. بعلاوه ، ما برخی از نکات و لیستی از بیش از 150 دسته مشاغل Instagram را که به صورت حروف الفبا ساخته شده اند ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

چگونه دسته مشاغل Instagram خود را به روز کنیم

دسته مشاغل در بالای نمایه اینستاگرام شما نمایش داده می شود و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند چه نوع مشاغلی دارید.

 

هنگام تنظیم حساب خود ، از شما خواسته می شود دسته ای را که به بهترین وجه نمایانگر تجارت شما است ، انتخاب کنید. با این حال ، برای به روزرسانی آن می توانید هر زمان خواستید برگردید.

 

اگر روی «ویرایش نمایه» ضربه بزنید ، «دسته» را در بخش «اطلاعات مشاغل عمومی» پیدا خواهید کرد. در آنجا می توانید دسته جدیدی انتخاب کنید.

اگر موردی را در دسته های پیشنهادی نمی بینید ، برای جستجوی دسته ای که با کسب و کار شما مطابقت دارد شروع به تایپ کنید.

 

به معنای واقعی کلمه صدها دسته وجود دارد - و شاید حتی هزاران دسته! ما لیستی از بسیاری از آنها را در زیر آورده ایم ، اما توصیه می کنیم اصطلاحات اصلی مربوط به تجارت خود را جستجو کنید. این به شما کمک می کند تا به دسته ای که بیشترین ارتباط را با شما دارد برسید. وقتی آن را پیدا کردید ، روی «تمام شد» ضربه بزنید تا نمایه خود را به روز کنید.

 

نکاتی برای انتخاب یک رده شغلی اینستاگرام

ما چند نکته برای کمک به شما در یافتن دسته مناسب برای مشاغل خود آورده ایم.

 

به چگونگی توصیف مشتریان از تجارت شما بیندیشید. دسته ای را انتخاب کنید که به خوبی با چگونگی صحبت مشتریان شما درباره شما درگیر باشد.

چند دقیقه به جستجو بپردازید. همانطور که گفتم ، صدها دسته وجود دارد و فقط می توانید همه آنها را از طریق جستجو کشف کنید. بنابراین هر تعداد کلمه کلیدی را که فکر می کنید مربوط به کسب و کارتان است جستجو کنید تا بهترین دسته را پیدا کنید. به عنوان مثال ، جستجوی املاک و مستغلات ، دسته های املاک و مستغلات ، شرکت املاک و مستغلات ، ارزیاب املاک و مستغلات ، بنگاه های املاک و مستغلات ، خدمات املاک و مستغلات و آژانس های املاک تجاری را کشف می کند.

در صورت تغییر شغل خود ، دسته خود را به روز کنید. با رشد و تکامل کسب و کار شما ، دسته شما نیز ممکن است. بنابراین در صورت تغییر هر چیزی حتما رده خود را به روز کنید!

لیست دسته های مشاغل اینستاگرام

و اکنون ، در اینجا لیستی از بیش از 100 دسته مشاغل Instagram وجود دارد. آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا موردی مناسب کسب و کار شما وجود دارد یا خیر. یا به سادگی وارد حساب اینستاگرام خود شوید و جستجوی کلمات مرتبط با تجارت خود را شروع کنید!

 

این لیست به ترتیب حروف الفبا است ، بنابراین دسته های مربوط به صنعت شما ممکن است در سراسر کشور پراکنده شوند.

 

آ

بازاریابی تبلیغاتی

آلبوم

تیم ورزش آماتور

آپارتمان و ساختمان کاندو

سرویس تعمیر لوازم خانگی

صفحه برنامه

طراح معماری

هنر

هنرمند

هنر و سرگرمی

ورزشکار

تعمیرگاه خودرو

ب

فروشگاه لباس کودک و کودک

کالاهای کودک / کالاهای کودکانه

بار

زیبایی ، لوازم آرایشی و مراقبت شخصی

سالن زیبایی

کتاب

مرکز تجاری

خدمات کسب و کار

ج

دوربین / عکس

اجاره کانو و کایاک

مفصل مرغ

کلیسای حضرت مسیح

کلیسای مقدسین عیسی مسیح

برند لباس)

فروشگاه لباس

دانشکده و دانشگاه

 

نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی

تجاری و صنعتی

تأمین کننده تجهیزات تجاری و صنعتی

بانک تجاری

تجهیزات تجاری

آژانس املاک تجاری

نمایندگی کامیون تجاری

انجمن

سازمان اجتماعی

آژانس مشاوره ای

پیمانکار

فروشگاه رفاه

اتحادیه اعتباری

د

دکتر

دلی

رقصنده

طراحی و مد

دسر فروشی

فروشگاه تخفیف

خوابگاه

E

فروشگاه سیگار الکترونیکی

وب سایت تجارت الکترونیکی

تحصیلات

خدمات مهندسی

وب سایت سرگرمی

کارآفرین

قسمت

رویداد

F

رستوران سبک خانوادگی

طراح مد

مدل مد

رستوران فست فود

خدمات مالی

غذا و نوشیدنی

غرفه مواد غذایی

فروشگاه کفش

G

گیمر

بازی ها / اسباب بازی ها

Gaming Video Creator

سازمان دولتی

طراح گرافیک

فروشگاه بقالی

ح

فروشگاه سخت افزار

سلامت و زیبایی

خدمات گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع

دکور خانه

بهبود منزل

بیمارستان

هتل

هتل و محل اقامت

من

بستنی فروشی

خدمات داخلی

شرکت صنعتی

شرکت فناوری اطلاعات

شرکت بیمه

استودیوی طراحی داخلی

شرکت اینترنتی

خدمات بازاریابی اینترنتی

ج

رستوران ژاپنی

Jazz & Blues Club

جواهرات / ساعتها

شرکت جواهرات و ساعتها

روزنامه نگار

فقط برای سرگرمی

ک

کارائوکه

لانه

پیمانکار آشپزخانه و حمام

آشپزخانه / آشپزی

رستوران کره ای

ل

نقطه عطف و مکان تاریخی

وکیل و شرکت حقوقی

کتابخانه

خدمات وام

سرویس محلی

حیاط چوب

م

آژانس بازاریابی

رسانه ها

رسانه / شرکت اخبار

مرکز پزشکی

دانشکده پزشکی

فروشگاه پوشاک مردانه

خدمات بهداشت روان

فیلم سینما

نوازنده / گروه

دروس و آموزش موسیقی

موزیک ویدیو

ن

وب سایت اخبار و رسانه ها

روزنامه

سازمان غیر انتفاعی

سازمان غیردولتی (NGO)

تجارت نیست

آژانس پرستاری

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

 

متخصص زنان و زایمان (OBGYN)

فروشگاه تجهیزات اداری

لوازم اداری

عینک فروشی

بینایی سنج

شرکت کالاهای ورزشی در فضای باز

پ

وبلاگ شخصی

نوازش باغ وحش

عکاس

محصول / خدمات

خدمات دولتی و دولتی

چهره عمومی

شرکت خدمات عمومی

س

اسکله

R

مشاور املاک

نماینده املاک و مستغلات

ارزیاب املاک و مستغلات

شرکت املاک و مستغلات

مشاور املاک و مستغلات

برچسب رکورد

مرکز دینی

سازمان مذهبی

اقامت

رستوران

بانک های خرده فروشی

س

مدرسه

علم ، فناوری و مهندسی

خرید و خرده فروشی

منطقه خرید

مرکز خرید

اسموتی و نوار آب میوه

ترانه

آموزشگاه تخصصی

ورزش و تفریح

لیگ ورزش

تیم ورزشی

Jhin Wallpapers - Wallpaper Cave

وب سایت نوجوانان و کودکان

خدمات بازاریابی تلفنی

نمایندگی و تعمیرگاه تایر

دانشکده تجارت

آموزشگاه راهنمایی و رانندگی

ایستگاه قطار

مدرس / معلم

کانال تلویزیون

شبکه تلویزیونی

نمایش تلویزیونی

تو

رستوران اودون

رستوران اوکراینی

رستوران اوناگی

تأمین کننده یکنواخت

مزرعه شهری

V

اجاره خانه تعطیلات

دامپزشک

سازنده ویدئو

بازی ویدیویی

هنرهای تجسمی

دبلیو

طراح وب

سایت اینترنتی

خدمات برنامه ریزی عروسی

شراب سازی / تاکستان

فروشگاه لباس زنانه

کلینیک بهداشت زنان

نویسنده

ایکس

رستوران سین کیانگ

بله

رستوران یاکینیکو

رستوران یاکیتوری

استودیوی یوگا

رستوران یوشوکو

سازمان جوانان

توصیفات مشتری: مثال ها ، ایده ها ، نکات و موارد دیگر

رستوران ژجیانگ

باغ وحش

آیا دسته ای پیدا کردید که در لیست نباشد و فکر کنید باید اضافه کنیم؟ آن را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید! از چه رده ای برای تجارت خود استفاده می کنید؟

شایان بازدید : 13 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

 

در اوایل سال جاری ، ما یک سری پست مربوط به YouTube برای اقدام به اشتراک گذاشتیم. ما توضیح دادیم YouTube برای اقدام چیست ، چطور مخاطبان مبتنی بر قصد کار می کنند و نحوه ساخت و اجرای تبلیغات TrueView برای اقدام را توضیح دادیم. در این مقاله ، ما در حال اندازه گیری خواهیم بود.

 

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از تجزیه و تحلیل YouTube استفاده کنید تا بفهمید آیا کمپین های TrueView for Action موفقیت آمیز بوده اند. آماده غواصی هستید؟ بیا بریم!

 

برای یادآوری ، برای استفاده از YouTube برای اقدام ، باید با ردیابی تبدیل تنظیم شوید. ما در مقاله خود درباره شروع کار با تبلیغات YouTube TrueView for Action بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

تنظیم ردیابی تبدیل برای TrueView for Action

کمپین های TrueView for Action برای هدایت تبدیل ها طراحی شده اند. بنابراین ، معیارهای موفقیت شما براساس تبدیل ها صورت می گیرد.

 

انواع مختلفی از تبدیل وجود دارد که می توانید آنها را ردیابی و بهینه سازی کنید. احتمالاً معاملات را مشاهده خواهید کرد ، به این معنی که چند نفر پس از دیدن تبلیغ شما خرید کرده اند. اما همچنین می توانید تماس ها ، راهنمای جمع آوری شده ، بازدید از وب سایت و موارد دیگر را ردیابی کنید.

 

می خواهید مطمئن شوید که هر کمپین با مهمترین تغییر کاربری شما تنظیم شده است. این به شما کمک می کند تا تبدیل ها را ردیابی کنید ، همچنین به YouTube کمک می کند تا تبلیغات شما را برای نوع مناسب تبدیل بهینه کند.

 

برای این کار ، به "Tools" در بالای مدیر Google Ads بروید و "Conversions" را انتخاب کنید.

اقدام اصلی تبدیل خود را از لیست اقدامات تبدیل انتخاب کنید. سپس ، بر روی ویرایش تنظیمات کلیک کرده و کادر "Include in" Conversions "را علامت بزنید.

 لیست و نکات دسته بندی مشاغل اینستاگرام

سایر انواع تبدیل را می توان در ستون "همه تبدیل ها" ردیابی کرد. این به شما کمک می کند که درک کنید مشتری چطور در کل سفر تبدیل می شود ، نه فقط در مورد معیار اصلی تبدیل شما.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تنظیم برای اندازه گیری تبدیل اصلی خود ، فیلم زیر را از Google Ads بررسی کنید.

اندازه گیری TrueView برای تبدیلات عملکرد

هنگامی که داشبورد Google Ads خود را برای ردیابی معیارهای تبدیل مناسب راه اندازی کردید ، آماده شروع اندازه گیری نتایج خود هستید! با اجرای آگهی شما ، ستون ها با اقدام بینندگان به روز می شوند. تعاریف زیر به شما در درک نتایج کمک می کند.

 product photography-advertising photography-Studio Phophic

تبدیل ها

همانطور که در بالا ذکر کردیم ، ستون تبدیل تعداد مهمترین معیار تبدیل شما را لیست می کند. اما تبدیل چگونه محاسبه می شود؟ تبدیل ها برای ستون های TrueView for Action در ستون تبدیل به دو مورد اضافه می شوند:

 

یک کاربر بر روی تبلیغ کلیک می کند تا به وب سایت شما برود و بعداً تبدیل کند.

کاربر حداقل 10 ثانیه از تبلیغات ویدیویی شما را مشاهده می کند (یا اگر کوتاه تر از 10 ثانیه باشد تا پایان آن را تماشا می کند) و سپس ظرف 3 روز از تماشای آن تبدیل می کند.

تبدیل نمای

اگر بیننده ای کمتر از 10 ثانیه آگهی شما را ببیند و سپس ظرف 1 روز تبدیل کند ، در ستون "تبدیل از طریق مشاهده" شمارش می شود. این ستون به شما کمک می کند تعداد افرادی که اقدام کرده اند را درک کنید ، اگرچه آنها فقط برای مدت کوتاهی آگهی شما را مشاهده کردند.ایده های ویدیویی سال نو برای مشاغل شما

 

شایان بازدید : 24 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

93٪ از مصرف کنندگان می گویند که هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید ، به توصیه های مشتری مراجعه می کنند. شنیدن سخنان مشتریان واقعی در مورد یک محصول یا مارک تجاری باعث ایجاد اعتماد - و نتایج کسب و کار می شود.

 

 

در این راهنما ، ما همه چیزهایی را که برای استفاده حداکثر از توصیفات مشتری برای تجارت شما نیاز دارید ، جمع آوری کرده ایم. ما مثالهای توصیفی مشتری ، الگوهای توصیف مشتری و نکاتی برای مدیریت بازبینی مشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت. بعلاوه ، ما به شما نشان خواهیم داد که با بازبینی های آنلاین موجود ، ایجاد فیلم شهادت مشتری خود آسان است.

 

چرا توصیفات مشتری از ویدیو تبلیغاتی؟

توصیفات مشتری بسیار مهم است و می تواند با جهش و چالش به کسب و کار شما کمک کند. چرا؟ زیرا آنها اعتماد را پرورش می دهند.

 

اعتماد در عصر امروز بسیار مهم است. با میلیون ها کسب و کار که کمپین های تبلیغاتی هدفمندی را اجرا می کنند ، بسیاری از محصولاتی که مشاهده می کنید از مارک هایی تشکیل شده اند که تاکنون نام آنها را نشنیده اید. بنابراین چگونه می فهمید که می توانید به آنها اعتماد کنید؟ اگر مانند اکثر مصرف کنندگان هستید ، می بینید که سایر مصرف کنندگان مانند خود شما چه می گویند.

 

طبق موتور جستجوگر جهانی ، 92٪ از مشتریان می گویند که به توصیه های همکار اعتماد دارند. پرورش و اشتراک نظرات عالی مشتری می تواند به شما در جلب اعتماد مشتریان بالقوه جدید کمک کند.

 نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی

چگونه می توان نظرات مثبت مشتری را پیدا کرد

اگر به اشتراک گذاری توصیفات مشتری علاقه دارید ، اولین کاری که باید انجام دهید یافتن نظرات مثبت مشتری یا مشتری های خوشحال برای به اشتراک گذاشتن است. در این بخش ، به شما خواهیم گفت که برای یافتن نظرات خود می توانید کجا جستجو کنید. ما همچنین یک کاربرگ قابل دانلود برای شما آماده کرده ایم که می توانید برای جمع آوری بهترین بررسی ها از آن استفاده کنید.

جستجو در سایت های آنلاین

اولین جایی که باید جستجو کرد سایت های بررسی آنلاین است. آیا افرادی در Yelp مشاغل شما را بررسی می کنند؟ گوگل؟ فیس بوک؟ چهارگوشه؟ در این صورت ، از بهترین بررسی های خود استفاده کرده و از آنها عکس بگیرید. عکسهای صفحه را برای دسترسی آسان در یک پوشه در دسک تاپ خود نگه دارید یا متن نظر را به یک سند اضافه کنید.

به رسانه های اجتماعی نگاه کنید

ایستگاه بعدی؟ شبکه های اجتماعی! نگاهی به کانالهای اجتماعی مختلف خود بیاندازید - فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر یا هر کجا که به طور منظم پست می کنید.

 

آیا پیام های مستقیمی از مشتریانی که تجربه مثبت خود را با تجارت خود به اشتراک می گذارند دریافت کرده اید؟ آیا مشتریانی خوشحال درباره پستهای شما نظر داده اند؟ از این عکسها عکس بگیرید یا نمونه هایی از آنها را بردارید.

 

همچنین می توانید نام تجاری خود را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید تا ببینید آیا افراد بدون برچسب زدن شما در مورد شما می نویسند. توییتر مکانی عالی برای جستجوی ذکر نام تجاری شماست.

روی مشتریان LOYAL ضربه بزنید وصیفات مشتری: مثال ها ، ایده ها ، نکات و موارد دیگر

به تعاملات قبلی خود با مشتریان فکر کنید. آیا اسامی وجود دارد که برجسته باشد؟ مشتریانی که شما در سطح شخصی با آنها آشنا شده اید زیرا آنها بسیار با شما و نام تجاری شما درگیر هستند؟

 

چه از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کرده باشید و چه شخصاً با آنها صحبت کرده باشید ، آنها می توانند کاندیداهای خوبی برای یک ویدیوی توصیفی باشند. می توانید از آنها بخواهید که یک بازبینی متنی را که می توانید در ویدئوی گواهی استفاده کنید ، به اشتراک بگذارند. یا می توانید از آنها بخواهید یک ویدیو کلیپ کوتاه از خودشان بگیرند که در مورد اینکه چرا تجارت شما را دوست دارند صحبت می کند یا حتی آنها را دعوت کنید تا برای مصاحبه حضوری بیایند.

 

ما در بخش بعدی به برخی از سوالاتی که می توانید برای ایجاد نظرات ستاره ای استفاده کنید ، نگاهی خواهیم انداخت.

 

س Quesالاتی برای درخواست توصیفات مشتری

اگر از یک مشتری وفادار دعوت کرده اید که برای کسب و کار شما یک گواهی ارائه دهد ، س canالات می تواند به آنها در مسیر درست کمک کند. این سوالات برای کمک به شما در دریافت پاسخهایی که برای ایجاد یک ویدیوی مثبت توصیفی نیاز دارید ، طراحی شده است:

 

شما کی هستید و چه کار میکنید؟ در حالت ایده آل ، مشتریان بالقوه می توانند خود را در این فرد ببینند.

چه مدت از محصول یا خدمات ما استفاده می کنید؟ هرچه فرد با شما کار کند ، گواهی نامه شما معتبرتر خواهد بود.

به دنبال حل چه مشکلی بودید؟ این همچنین به مشتریان بالقوه کمک می کند تا ارتباط برقرار کنند.

چگونه محصول یا خدمات ما در حل مشکل به شما کمک کرده است؟ این به مشتری این فرصت را می دهد تا در مورد مفید بودن محصول یا خدمات شما صحبت کند.

چرا ما را توصیه می کنید؟ هر چیزی که در سوالات قبلی ذکر نشده باشد ، وقتی این سوالات کلی تر را بپرسید ، به وجود خواهد آمد.

برای یک غواصی عمیق تر ، پست وبلاگ ما را در 6 س Quesال برای پرسیدن توصیه های بهتر مشتری بررسی کنید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

نمونه های شهادت مشتری

اکنون که نگاهی به چگونگی یافتن نظرات عالی و مشتریان وفادار برای توصیفات شما انداختیم ، بیایید نگاهی به برخی از نمونه های ویدیویی بیندازیم. این نمونه های شهادت مشتری چند نوع فیلم شهادت مشتری را که می توانید تهیه کنید به نمایش می گذارد.

 

ویدئو شهادت مشتری فردی

اولین نوع فیلم توصیف مشتری ، ویدیویی است که یک مشتری منفرد را نشان می دهد. این ویدئوها معمولاً دارای توصیفاتی به سبک مصاحبه است که در آن مشتریان به سوالاتی مانند سوالاتی که در بخش قبلی به اشتراک گذاشته ایم پاسخ می دهند.

 

در این مثال مشتری یک تجارت است. بنابراین در این ویدئو افراد زیادی از تیم حضور دارند. اما این نوع ویدئو برای روایت داستان یک شخص که عاشق تجارت شما نیز است بسیار مناسب است.

ویدئو شهادت مشتری چندگانه نوع دوم ویدئوی توصیفی مشتری که مورد بررسی قرار می دهیم ، ویدیویی است که بسیاری از مشتریان خوشحال را به نمایش می گذارد. مجموعه ای از افرادی را که برای کسب پشتوانه اثبات اجتماعی سخنان خوبی در مورد تجارت شما بیان می کنند ، مونتاژ کنید.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و موارد دیگر

به راحتی می توانید از مشتریان بخواهید که برای شما یک فیلم سلفی ارسال کنند. سپس ، موارد برجسته را با هم برش دهید. برای موثر بودن لازم نیست که کیفیت بالایی داشته باشد. این نمونه را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

مجموعه نظرات آنلاین

برای آخرین نوع فیلم شهادت مشتری ، نیازی نیست که مشتری در دوربین داشته باشید. این نوع به سادگی مجموعه ای از بهترین بررسی های شما است و ایجاد آن آسان ترین است. به سادگی مرور متن را با تصاویر خود یا محصول یا خدمات خود مرتبط کنید ، مانند مثال زیر ، که همچنین به عنوان یک الگوی قابل تنظیم است.

و صحبت از الگوها ، این همان چیزی است که ما در بخش بعدی صحبت خواهیم کرد! پس از آن ، ما در مورد چگونگی استفاده از یک الگو برای ایجاد سریع یک توصیف مشتری با استفاده از بررسی های آنلاین شما ، خلاصه ای از مطالب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

 The Avengers' and 'The Amazing Spider-Man' Promotional Teaser Posters  [Updated] – /Film

الگوهای گواهی مشتری

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، فیلم قبلی یک الگوی قابل تنظیم است. به راحتی می توانید متن را با بررسی های خود به روز کرده و کشیده و رها کنید تا عکس ها و / یا کلیپ های ویدیویی خود را اضافه کنید. همچنین می توانید رنگ ها و قلم ها را تغییر دهید و آرم خود را اضافه کنید تا ویدیو با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد.

 

الگوی Agent Testimonial فقط یکی از چندین الگوی شهادت مشتری است که در موجود است. برای شروع استفاده از هر یک از الگوهای زیر ، روی آن کلیک کنید.

 

الگوی گواهی محصول

الگوی Testimonial محصول نیز می تواند به راحتی سفارشی شود. به سادگی سه مورد از نظرات مورد علاقه خود را کپی کنید و آنها را با تصاویر مربوط به خود ، محصول یا خدمات خود مرتبط کنید. این الگو به صورت مربع است و آن را برای اشتراک در فید در اینستاگرام یا فیس بوک عالی کرده است.

قبل و بعد از الگوی گواهی

گاهی دیدن باور کردن است. اگر محصول شما نتایج چشمگیری دارد ، می توانید آنها را با استفاده از الگوی قبل و بعد از Testimonial ما به نمایش بگذارید. این الگو به صورت مشترک با آمازون طراحی شده است.

 

الگوی مرور یک واژه

این الگو مشابه الگوی Product Testimonial است ، اما برای بررسی های کوتاه و شیرین طراحی شده است. این یکی فقط از یک تصویر استفاده می کند ، ایجاد آن بسیار سریع و آسان است.

چگونه می توان با استفاده از بررسی های آنلاین ، مشتری خود را توصیف کرد

اکنون که الگوهای توصیفی مشتری خود را به اشتراک گذاشته ایم ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه واقعاً در آن غواصی کرده و اولین ویدیوی توصیفی مشتری خود را بسازید. ما از الگوی توصیف محصول که قبلاً در راهنمای خود به اشتراک گذاشته بودیم استفاده خواهیم کرد.

 

آنچه شما نیاز دارید اینجا است:

3 بررسی متن از مشتریان خوشحال

5 تصویر از خود ، محصول یا خدمات خود - اگر دارایی ندارید ، کتابخانه سهام ما را از گتی ایماژ انتخاب می کنید

آرم شما - اگر فاقد آن هستید ، می توانید متن را با ذکر نام شرکت خود جایگزین کنید

چگونه ویدیوی گواهی خود را ایجاد کنیم

وقتی نظرات و تصاویر خود را جمع کردید ، برای شروع آماده هستید. اگر از قبل حساب ندارید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید. سپس شما آماده شروع هستید.

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

مرحله 1: وارد شوید و الگوی Testimonial محصول یا یکی دیگر از الگوهای ویدیویی گواهی ما را انتخاب کنید.

مرحله 2: برای به روزرسانی متن الگو کلیک کنید. متن را تغییر دهید تا دارای 3 مرور متنی باشد که انتخاب کرده اید در ویدئوی شما قرار بگیرد. یک نقل قول به همراه نام مشتری اضافه کنید.

مرحله 3: یک تماس برای اقدام و آدرس وب سایت خود را اضافه کنید.

مرحله 4: تصاویر خود را بکشید و رها کنید تا تصاویر در الگو جایگزین شوند. اگر تصاویر شخصی ندارید ، اصطلاحات مربوط به تجارت خود را در کتابخانه سهام ما جستجو کنید.

مرحله 5: پرونده آرم خود را بکشید و رها کنید تا به انتهای ویدیوی خود اضافه شود. اگر نمی خواهید آرم خود را وارد کنید ، به سادگی آن بلوک را از پروژه خود حذف کنید.

آنچه در آن وجود دارد همین است! پس از ایجاد ویدیو ، می توانید آن را بارگیری کرده و از آن استفاده کنید ، هرچند دوست دارید.

شایان بازدید : 33 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود ، یکی از متداول ترین سالاتی که می شنویم این است که "فیلم من چه مدت باید باشد؟"

 

در طول سال ها ، شما می توانید انواع آمار و فرمول ها را در مورد طول مدت فیلم های فیس بوک خود شنیده باشید. بسیاری از منابع می گویند آن را کوتاه کنید - 30 ثانیه ایده آل است. دیگران می گویند طولانی باشید تا بیشترین میزان تماشا را داشته باشید. ممکن است شنیده باشید که طول ویدئو مهم نیست و همه اینها در مورد ایجاد محتوایی است که مکالمه را شروع می کند. بنابراین یک سازنده ویدیو چه کاری باید انجام دهد؟

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

فیلم های تبلیغاتی شما چه مدت باید باشد؟

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به طول مطلوب برای فیلم ها در سیستم عامل های مختلف ، از جمله Facebook ، Instagram ، Twitter و YouTube.

 

قبل از رفتن به سیستم عامل های جداگانه ، این قانون کلی ما برای طول فیلم است:

 

ویدئوی شما باید به همان اندازه که لازم است باشد تا اطلاعات شما را جابجا کند - و نه یک ثانیه دیگر.

 

دامنه توجه کوتاه است. بنابراین نتیجه می شود که فیلم ها باید به گونه ای طراحی شوند که از همه جا جذاب باشند. فیلم شما باید بدون ارزش جزئیات اطلاعاتی با ارزش ارائه دهد یا داستانی جذاب را بیان کند. برای یک تبلیغ ، فقط چند ثانیه ممکن است برای نشان دادن تبلیغ ویژه کافی باشد. برای یک ویدیو چگونگی تهیه اطلاعات بیشتر به افراد نیاز دارد تا کاری را که به آنها آموزش می دهید انجام دهند.

 چگونه می توان بازدیدهای تیزر تبلیغاتی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

اما حرف ما را قبول نکنید در یک نظرسنجی از مصرف کنندگان ، 59.9٪ اظهار داشتند که طولانی بودن یک فیلم به شدت آنها را از دیدن منصرف می کند.

 

چه مدت فیلم های فیس بوک باید طول بکشد؟

اکنون که به طور کلی به سوال طول ویدئو پاسخ داده ایم ، اجازه دهید بر اساس پلت فرم به طول ویدیو بپردازیم. ما با Facebook شروع خواهیم کرد.

 

فیلم های فیس بوک چقدر می توانند طول بکشد فیلم های فیس بوک می توانند تا 240 دقیقه طول داشته باشند. اما چه مدت باید باشند؟ این به چند عامل بستگی دارد. ما آن را برای فیلمهای ارگانیک فیس بوک و تبلیغات ویدیویی فیس بوک تجزیه خواهیم کرد.

 

فیلم های فیس بوک ارگانیک چقدر باید باشد؟

فیلم های ارگانیک ویدیوهایی هستند که بدون هیچ گونه هزینه تبلیغاتی در صفحه فیس بوک شما ارسال می شوند. همانطور که ممکن است در Facebook Insights خودتان شنیده باشید ، یا دیده شده است ، فیس بوک به اشتراک گذاشته است که "ویدیوها به مدت حداکثر 3 دقیقه به بیشتر افراد به صورت ارگانیک نشان داده می شوند"

اما آیا باید تمام فیلم های ارگانیک شما 3 دقیقه باشد؟ در برخی موارد ، ممکن است فیلم طولانی تری راهی مناسب برای انتخاب شما باشد. اگر ناشری هستید که می خواهید داستان های طولانی تری را در قالب ویدیو تعریف کنید یا مفاهیم پیچیده ای را خراب می کنید ، ممکن است سه دقیقه یا بیشتر ایده آل باشد.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

اگر در تهیه و تولید محتوای ویدئویی کاملاً ارزشمند مشکوک هستید ، عکاسی برای علامت 3 دقیقه یا بیشتر منطقی است. با این حال ، برای ناشران غیر ناشر ، ما هنوز توصیه می کنیم که به هر ویدیوی جدیدی که ایجاد می کنید به جای مدت زمان ، با توجه به پیام خود نزدیک شوید. و فیس بوک نیز این را توصیه می کند.

 

فیس بوک توصیه می کند که مشاغل کوچک سعی کنند فیلم ها را تا حد ممکن در حدود 15 ثانیه نگه دارند. در یک رویداد Boost with Facebook در بروکلین ، آنها به اشتراک گذاشتند که 47٪ ارزش یک ویدیو در 3 ثانیه اول تحویل داده می شود. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، تعقیب کنید و هرچه زودتر حرف اصلی خود را بیان کنید. ویدیوی شما باید به همان اندازه که برای انتقال پیام شما لازم است باشد.

 

دسترسی مورد نظر خود را نمی بینید؟ استفاده از وقت اضافی برای رسیدن به این امتیاز 3 دقیقه ای لزوماً کمکی نخواهد کرد. به یاد داشته باشید که طول فیلم شما تنها چیزی نیست که الگوریتم Facebook در نظر می گیرد. آنها فقط به دلیل اینکه 3 دقیقه است ویدئویی را به افراد بیشتری نشان نخواهند داد. این ویدئو همچنین باید علاقه بینندگان را جلب کند و باعث ایجاد تعامل و گفتگو شود.

 

برای کمک به بینندگان و مشغول نگه داشتن آنها ، صرف نظر از طول ویدئو ، چند نکته در اینجا آمده است:

 

ابتدا بهترین ها را ذخیره کنید. بهترین تصاویر خود را در جلوی خود قرار دهید تا توجه را به خود جلب کرده و بینندگان را مجاب به تماشای هنگام پیمایش در خبرهای خبری خود کنید.

هر ثانیه حساب کنید. هر ثانیه ای که به حساب نیاید فرصتی برای از دست دادن علاقه بینندگان است. بخاطر بسپارید: فقط اطلاعاتی را که برای جلب نظر شما لازم است وارد کنید.

برای موبایل بهینه سازی کنید. 88٪ از کاربران فیس بوک از طریق دستگاه تلفن همراه به شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می کنند. برای اطمینان از خوانا بودن متن و عملکرد تصاویر در صفحه کوچک ، پیش نمایش فیلم های خود را در تلفن خود انجام دهید.

بهینه سازی صدا برای خاموش شدن 85٪ بینندگان در فیس بوک با صدای خاموش تماشا می کنند. برای شفاف سازی داستان خود از متن استفاده کنید یا برای فیلم های طولانی تر با افرادی که در دوربین صحبت می کنند ، سعی کنید زیرنویس های ویدیوی فیس بوک را به همراه ویدیوی خود بارگذاری کنید.

تبلیغات ویدیویی فیس بوک چقدر باید طول بکشد؟

اگر می خواهید فیلم های خود را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار دهید ، می توانید برای تقویت آن هزینه کنید یا آن را به عنوان یک تبلیغ ویدیویی اجرا کنید. که ما را به این قسمت بعدی می رساند!

 

مشابه فیلم های ارگانیک ، تبلیغات ویدیویی فیس بوک می تواند حداکثر 240 دقیقه باشد. اما واقعاً باید آنها را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید. به یاد داشته باشید ، وقتی برای تبلیغ یک ویدئو به عنوان تبلیغات هزینه می کنید ، در خبرخوانانی که لزوماً به دنبال محتوای شما نیستند (و حتی ممکن است حتی از شما مطلع نشوند!) نمایش داده می شوید. بنابراین شما می خواهید همه چیز را تا حد ممکن کوتاه و دقیق بیان کنید.

 

ارزشی که ارائه می دهید چقدر است؟ در اسرع وقت به مقدار برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمای ما برای اجرای تبلیغات هدفمند در فیس بوک را بررسی کنید.

 ایده های ویدیویی سال نو برای مشاغل شما

چه مدت باید فیلم های تبلیغاتی اینستاگرام داشته باشند؟

برای اینستاگرام ، ما اخبار Instagram ، Stories Instagram و IGTV را شکست خواهیم داد.

 

فیلم های تغذیه INSTAGRAM تا چه مدت باید باشد؟

فیلم های موجود در فید اینستاگرام می توانند تا 1 دقیقه باشند ، یا می توانید چند کلیپ ویدیویی 1 دقیقه ای را در یک پست چرخ فلک بارگذاری کنید. اما پیشنهاد می کنیم ویدیوها را کوتاه تر از یک دقیقه نگه دارید. طبق تحقیقات Hubspot ، فیلم هایی که به طور متوسط ​​26 ثانیه هستند بیشترین نظر را در اینستاگرام دریافت می کنند.

 

چرا کوتاه می شود؟ برای اولین بار ، افراد عادت دارند که به سرعت از طریق فید اینستاگرام خود پیمایش کنند و متوقف شدن برای تماشای یک فیلم طولانی ممکن است از نظر بسیاری از بینندگان غیر طبیعی باشد. بعلاوه ، از آنجا که ویدئوها بصورت حلقه ای پخش می شوند و شما نمی توانید عقب بروید ، ممکن است باعث شود افراد مجبور باشند از طریق یک دقیقه ویدیو صبر کنند تا به بخشی که می خواهند دوباره تماشا کنند ، برگردند.

 

ویدیوهای STORY INSTAGRAM چقدر باید طول بکشد؟

فیلم های استوری اینستاگرام چطور؟ در IG Stories ، هر ویدئو می تواند تا 15 ثانیه باشد ، اما همچنین می توانید فیلم طولانی تری را روی چندین کارت یا صحنه IG Story 15 ثانیه ای ارسال کنید.

 

آیا یک عدد جادویی وجود دارد که از چند صحنه مختلف در یک داستان استفاده شود؟ فیس بوک توصیه می کند از صحنه های مختلف استفاده کنید ، اما از طولانی شدن طولانی اجتناب کنید. آنها می گویند که یک داستان با 3 قسمت جذاب ترین داستان است.

 روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

فیلم های IGTV چه مدت باید باشد؟

در مورد IGTV چطور؟ IGTV برای محتوای ویدئویی با فرم طولانی طراحی شده است ، بنابراین در اینجا ما به قانون کلی خود باز خواهیم گشت: ویدئوی شما باید به اندازه لازم باشد تا بتواند موضوع را جلب کند.

 

اگر تصمیم دارید ویدیوی IGTV خود را به فید اینستاگرام ارسال کنید ، دقیقه اول پخش می شود و بینندگان می توانند برای تماشای بقیه ویدیو از طریق آن ضربه بزنند. در راهنمای IGTV ما بیشتر بیاموزید.

 

ویدیوهای YouTube چقدر باید طول بکشد؟

مخاطبان YouTube با مخاطبان توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام متفاوت هستند زیرا آنها در آنجا هستند زیرا به طور خاص می خواهند فیلم ها را تماشا کنند. آنها در حال جستجوی محتوای ویدئویی هستند و در نتیجه ، آماده تماشای فیلم های طولانی تر از زمانی هستند که از طریق خبرمایه در سایر سیستم عامل های اجتماعی پیمایش می کنند.

 

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که YouTube با نمایش برجسته تر در نتایج جستجو ، به فیلم ها با زمان تماشا بیشتر پاداش می دهد. این بدان دلیل است که آنها می خواهند افراد را تا زمانی که می توانند در سیستم عامل خود تماشا کنند. بنابراین بارگذاری فیلم های طولانی تر ، وقتی زمان تماشا فرا می رسد ، پا را از بین می برد. اما فقط درصورتی که فیلم های شما جذاب باشد و بینندگان برای تماشای آن جا باشند.

 

اما همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که مردم وقتی نشسته اند و به تماشای فیلم ها به صورت آنلاین می نشینند کمی مضطرب می شوند. به همین دلیل 6 تا 8 دقیقه یک طول ایده آل را ایجاد می کند. البته ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، آن را مجبور نکنید. اگر می توانید در کمتر از 6 دقیقه اطلاعات را بدست آورید ، فقط به خاطر وقت تماشا ادامه ندهید.

 

اگر نتوانید کل پیام خود را در 8 دقیقه فشرده کنید ، چه می کنید؟ Think Media توصیه می کند فیلم های طولانی تر را به دو قسمت تقسیم کنید.

 New Batmobile Shows its Badass Side in Teaser » AutoGuide.com News

ویدیوهای تبلیغاتی توییتر چه مدت باید باشد؟

در توییتر ، فیلم های شما می توانند به 2 دقیقه و 20 ثانیه برسند - با تعداد شخصیت های یک توییت مطابقت دارد. اما کاربران توییتر به به روزرسانی های کوتاه عادت کرده اند بنابراین توصیه می کنیم فیلم های خود را کوتاه تر نگه دارید.

 

در ابتدا ، توییتر برای بارگذاری ویدیو محدودیت 30 ثانیه ای داشت. اگرچه این برنامه تمدید شده است ، ما همچنان توصیه می کنیم برای این سیستم عامل کمتر از 30 ثانیه بمانید. سعی کنید فیلم های کوتاه تیزر ایجاد کنید و افراد را به محتوای طولانی تر در کانال YouTube یا Facebook خود متصل کنید. برای الهام بخش کردن ، از جمله این الگو در زیر ، به تیزرهای ویدیویی ما مراجعه کنید.

ویدئوها را در کدام سیستم عامل به اشتراک می گذارید؟ با کدام طول فیلم بیشترین موفقیت را دیده اید؟ یادداشتی را در نظرات زیر رها کنید و به ما اطلاع دهید!

شایان بازدید : 9 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)

همانطور که احتمالاً می دانید ، ایجاد فیلم های منظره و مربع با — و فیلم های عمودی با برنامه iOS ما آسان است. YouTube از آپلودهای مربع ، منظره و عمودی پشتیبانی می کند. بنابراین ، وقتی برای ساخت ویدئو نشسته اید ، کدام یک را انتخاب می کنید؟

 

 

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به مزایا و معایب استفاده از ویدیوهای منظره ، عمودی و مربعی در YouTube. بعلاوه ، در پایان می خواهیم از کدام قالب در سیستم عامل های دیگر از جمله Facebook ، Instagram و Twitter استفاده کنیم.

 تبلیغات ویدیویی در تعطیلات: ایده ها ، نکات و الگوها

پخش کننده فیلم پویا YouTube

آیا می دانید پخش کننده ویدیوی YouTube در دسک تاپ از فیلم های مربع ، منظره و عمودی پشتیبانی می کند؟ در اینجا نحوه نمایش یک فیلم مربعی در YouTube روی دسک تاپ آورده شده است:

 

یا بسته به اندازه پنجره مرورگر شما ، ویدیوی مربعی شما ممکن است جعبه نامه را در یک دستگاه پخش منظره مانند این نمایش دهد:

 

 

در تلفن همراه ، یک ویدیوی مربعی به صورت زیر نمایش داده می شود ، بسته به اینکه بیننده برای مشاهده در تمام صفحه انتخاب کرده است یا خیر:

 

 

این تجربه با فیلم های عمودی مشابه است - آنها جعبه نامه را در یک دستگاه پخش منظره نمایش می دهند ، مگر اینکه بخواهید آنها را به صورت تمام صفحه در تلفن همراه تماشا کنید.

 

پخش کننده ویدئو پویا برای زمانی که ویدیوی مربع یا عمودی دارید گزینه فوق العاده ای است. اما آیا باید ویدیوهای عمودی یا مربعی ایجاد کنید تا در YouTube به اشتراک بگذارید؟ در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

 

چه نسبت ابعادی برای YouTube بهتر است؟

اگر یک ویدیوی مربعی دارید که قبلاً تولید شده است ، آپلود آن در YouTube قطعاً خوب است. با این حال ، اگر در آینده ویدیویی ایجاد می کنید که می دانید قصد دارید در YouTube ارسال کنید ، یک نسخه افقی ایجاد کنید.

 

منظره ایده آل است زیرا بزرگترین را در دسک تاپ نمایش می دهد. بعلاوه ، اگر بینندگان تلفن همراه تلفن خود را برگردانند ، می توانند ویدیوی چشم انداز شما را به صورت تمام صفحه نیز مشاهده کنند.

 

چه موقع مربع برویم

اگرچه مربع ممکن است ایده آل ترین قالب برای YouTube نباشد ، اما مواردی وجود دارد که شما می خواهید در سیستم عامل های دیگر مربع بازی کنید. آیا می دانید فیلم های مربعی نسبت به فیلم های افقی 78٪ فضای بیشتری در رسانه های اجتماعی و اخبار اخبار موبایل اشغال می کنند؟ به همین دلیل قالب پیشنهادی برای فیس بوک و اینستاگرام است.

قانع نشده اید؟ ما اخیراً با بافر همکاری کردیم تا این فرضیه را که میدان بهتر از چشم انداز در شبکه های اجتماعی است ، آزمایش کنیم. بافر تبلیغات مختلفی را در حساب های خود در شبکه های اجتماعی پخش کرد ، از جمله فیلم های مربعی ، فیلم های منظره و فیلم های منظره که در جعبه پخش کننده مربع قرار گرفته اند.

 How to Make a Promotional Video

همانطور که برایان پیترز در خلاصه ای از نتایج آزمون می گوید ، "بعد از همه گفته ها و انجام کارها ، ویدیوی مربع و ویدیوی نامه نامه (با فرمت 1: 1) وقتی صحبت از میانگین مشارکت ها ، نماها و میزان تکمیل شد ، از ویدیوی منظره بهتر عمل کردند (٪ ) - به ویژه در دستگاه های تلفن همراه. "

 فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

بنابراین چه زمانی باید از فیلم مربعی استفاده کنید؟ وقتی ویدیویی تهیه می کنید ، باید پست کنید و در رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر پست کنید. در این سیستم عامل ها ، فیلم های مربعی فضای بیشتری را اشغال کرده و چشم نوازتر می شوند - مخصوصاً برای بینندگان در تلفن همراه.

شایان بازدید : 11 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی صحبت از استفاده از شبکه های اجتماعی برای تجارت شما می شود ، فکر کردن درباره آن به همان روشی که درباره حساب های شخصی خود فکر می کنید ، می تواند آسان باشد. شما یک ویدیو را بارگذاری می کنید یا یک محتوا را به صورت ارگانیک ارسال می کنید و منتظر می مانید ببینید مخاطبان شما چگونه با آن درگیر می شوند. اما در مورد پرداخت اجتماعی ، یک دنیا فرصت نیز وجود دارد.

 

از کجا می دانید چه موقع باید به صورت ارگانیک پست بگذارید و چه موقع باید پول پرداخت کنید تا مطالب خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید؟ چه نوع محتوایی را باید به صورت ارگانیک ارسال کنید و چه نوع محتوایی را باید به عنوان تبلیغ اجرا کنید؟ هدف این راهنما پاسخ به این س questionsالات و از بین بردن برخی از سردرگمی های موجود درمقابل محتوای اجتماعی پولی و ارگانیک است.

 

برای رفتن به بخش خاصی از راهنما ، روی پیوندهای موجود در فهرست مطالب زیر کلیک کنید. اگر تماشا را به مطالعه ترجیح می دهید ، فیلم زیر را ببینید!

تعریف رسانه های اجتماعی پولی و ارگانیک

ما در ابتدا با تعریف اجتماعی و اجتماعی ارگانیک پرداخت خواهیم کرد. تفاوت ساده است: محتوای اجتماعی ارگانیک به صورت رایگان ارسال می شود. برای کمک به شما در جذب مخاطب بیشتر ، محتوای اجتماعی پرداخت شده با هزینه پشت سر آن به اشتراک گذاشته می شود.

 

پست های ارگانیک اجتماعی در فید افرادی که شما را دنبال می کنند نشان داده می شود. با اشتراک مخاطبان و ارتباط آنها با دیگران ، پست های شما به افراد بیشتری نشان داده می شود.

 Paid vs. Organic Social: یک راهنمای کامل

پست های اجتماعی پرداخت شده در فیدهای هر مخاطبی که تصمیم بگیرید هدف قرار بگیرید نشان داده می شود. شما می توانید مخاطبان را بر اساس اطلاعات جمعیتی ، موقعیت مکانی ، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید.

 

دنیای پرداخت شده و ارگانیک نیز می تواند مسیرها را طی کند. به عنوان مثال ، می توانید برای "تقویت" یک پست ارگانیک هزینه کنید تا آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. این اغلب یک استراتژی م effectiveثر برای پست های ارگانیک است که عملکرد بسیار خوبی دارند. ما در بخش خود با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook در مقابل تقویت اطلاعات بیشتری در این مورد به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

درک اجتماعی اجتماعی ارگانیک

اکنون که ما به اصول رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی پرداختیم ، بیایید نگاهی دقیق تر به اجتماعی آلی بیندازیم. در این بخش ، ما بررسی خواهیم کرد که چرا می خواهید به صورت ارگانیک ارسال کنید و چه نوع محتوایی را باید ارسال کنید. بعلاوه ، ما برخی نکات و بهترین روش ها را برای ارسال محتوای اجتماعی ارگانیک به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

چرا محتوای اجتماعی ارگانیک؟

هنگامی که آماده ارسال ویدیوی جدید یا محتوای دیگری در شبکه اجتماعی هستید ، اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که "آیا می خواهم به مشتریان موجود یا مشتریان جدید دسترسی پیدا کنم؟" اگر می خواهید به مشتریان فعلی خود دسترسی پیدا کنید و آن دسته از مشتریانی که از نظر اجتماعی شما را دنبال می کنند ، ارگانیک باید این کلاهبرداری را انجام دهد.

 

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که صفحات ارگانیک شما مانند یک وب سایت اجتماعی هستند. آنها نام تجاری شما را برای مشتریان بالقوه ای که در طول مسیر تصمیم گیری برای تجارت با شما به دنبال اجتماعی هستند ، معتبر می دانند. و بیشتر و بیشتر مردم برای کسب اطلاعات در مورد مارک ها به دنبال اجتماعی هستند.

 

طبق آخرین نظرسنجی ما ، 58٪ از مصرف کنندگان قبل از مراجعه به وب سایت خود از صفحات اجتماعی یک مارک بازدید می کنند. و این 81 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است. هنگامی که این مصرف کنندگان از صفحات اجتماعی شما بازدید می کنند ، این محتوای ارگانیکی است که شما به اشتراک گذاشته اید که آنها مشاهده خواهند کرد.

بهترین روشهای ارسال بصورت ارگانیک

آماده ارسال ارگانیک هستید؟ در اینجا چند بهترین روش برای یادآوری وجود دارد:

 

تبلیغات خود را به حداقل برسانید. بحث فروش تبلیغات خود را ذخیره کنید. به جای تمرکز بر روی جلب توجه مردم به خرید ، به اشتراک گذاری مطالبی بپردازید که پیروان و چشم اندازهای شما برای آنها ارزشمند است. با محتوای ارگانیک خود داستان بگویید ، آموزش دهید و از آن الهام بگیرید. مطمئناً ضرر ندارد اگر هر چند وقت مدتی یک تبلیغ ویژه برای پیروان وفادار خود بیاندازید. اما این تبلیغات باید با محتوای ارزشمندی مخلوط شود که به بینندگان کمک می کند تا شما را بشناسند ، به شما اعتماد کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

شخصیت خود را به حداکثر برسانید. در حالی که بحث فروش و تبلیغات را به حداقل می رسانید ، از این فرصت استفاده کنید و نشان دهید که کی هستید. افرادی را که در پشت مشاغل شما هستند ، ارزشهای خود و آنچه شما علاقه مند هستید نشان دهید. نیاز به الهام دارید؟ نکات ما را برای انسانی سازی برند خود و ایجاد اعتماد بررسی کنید.

برند خود را تقویت کنید. صحبت از نام تجاری ، محتوای ارگانیک شما فرصتی عالی برای تقویت برند شما است. می خواهید مردم چه چیزی بدانند؟ به صفحات اجتماعی خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا این موارد در محتوای موجود شما وجود دارد یا خیر. در غیر اینصورت ، محتوایی ایجاد کنید که نشان دهد آنچه انجام می دهید و برای چه چیزی ایستاده اید. آن را مشخص کنید یا در بالای پروفایل های اجتماعی خود قرار دهید.

در اینجا چند نمونه از ویدیوها آورده شده است که برای تقویت نام تجاری شما و کمک به بینندگان در برقراری ارتباط با شما و اعتماد به شما به خوبی کار می کنند. همچنین به طور اتفاقی هر دو الگویی هستند که می توانید آنها را شخصی سازی کنید و از آنها استفاده کنید.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و موارد دیگر

اولین داستان شخصی است که توسط یک متخصص تناسب اندام به اشتراک گذاشته شده است. این نوع داستان واقعاً می تواند به مشتریان شما کمک کند تا احساس کنند شما آنها را "جلب" می کنید.

این الگوی ویدیویی برای معرفی خود به مخاطبان خود در YouTube طراحی شده است. این کار در نشان دادن آنچه که برند نشان می دهد و نشان دادن شخص پشت سر این برند بسیار عالی است.

 

درک اجتماعی پرداخت شده

با ارگانیک اجتماعی ، پست می کنید و منتظر اتفاقات می افتید. اما تضمین های اجتماعی پرداخت شده که دیده خواهید شد. در این بخش ، نگاهی خواهیم انداخت به مزایای اجرای کمپین های پولی در اجتماعی. بعلاوه ، ما برخی نکات و بهترین روشها را به اشتراک خواهیم گذاشت تبلیغات اجتماعی پرداخت شده

 

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، ممکن است اجتماعی با پرداخت هزینه دلهره آور باشد ، اما این می تواند یک روش خارق العاده برای تولید فروش ، هدایت بازدید به وب سایت شما و موارد دیگر باشد. کمی دانش بیشتر از جنبه ارگانیک چیزها لازم است ، اما مهارتی است که می توان به کمربند ابزار خود اضافه کنید.

 

تقویت ، که در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، راهی آسان برای آزمایش آب است. اما برای کنترل بیشتر بر تبلیغات خود - و نتایج بهتر - توصیه می کنیم یک مدیر تبلیغات Facebook را امتحان کنید. شما می توانید در راهنمای ما درباره نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook بیشتر بدانید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

چرا سرمایه اجتماعی پرداخت می شود؟

تعداد مشتریانی که پس از دیدن تبلیغات در شبکه های اجتماعی در حال خرید هستند ، در حال افزایش است. در واقع ، 24 درصد بیشتر از خریداران با دیدن یک تبلیغ اجتماعی پولی در سال گذشته نسبت به سال قبل خرید کرده اند.

 

و مشاغل با تبلیغات اجتماعی در حال موفقیت هستند. بر اساس نظرسنجی اخیر ما ، 96٪ از بازاریاب ها هزینه تبلیغات خود را برای یک ویدیو قرار داده اند و 91٪ نیز از بازگشت بازاریابی ویدیوی اجتماعی خود راضی هستند.

 The first promotional teaser of Urmia Citadium supports self-made parkour  teams

بهترین روشها برای تبلیغات اجتماعی پرداخت شده

برای استفاده بیشتر از تبلیغات اجتماعی خود ، نکات زیر را بررسی کنید:

 

مخاطب مناسب را هدف قرار دهید. چه چیزی تبلیغات اجتماعی را بسیار موثر می کند؟ هدف قرار دادن! پیام رسانی مناسب ، همراه با مخاطب مناسب ، می تواند نتایج خارق العاده ای را به همراه داشته باشد. برای شناختن بهترین مخاطب برای کسب و کار خود ، 8 سوال ما را بررسی کنید تا به شما کمک کند مخاطب مناسب را هدف قرار دهید.

یک فراخوان روشن برای اقدام را به اشتراک بگذارید. با گنجاندن یک دعوت به عمل قوی و واضح (CTA) با آنچه می خواهید بینندگان در مرحله بعدی انجام دهند مستقیم باشید. اگر می خواهید فروش خود را بالا ببرید ، آنها را تشویق کنید "اکنون خرید کنند". حتی می توانید یک پیشنهاد ویژه برای مدت زمان محدود برای اضافه کردن فوریت در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CTA ، به مقاله ما درباره نوشتن تماس های عملیاتی که کلیک می کنند مراجعه کنید.

کوتاهش کن تبلیغات اجتماعی شما برای افرادی که ممکن است شما را نشناسند و فعالانه به دنبال تعامل با محتوای برند شما نیستند ، در خبرخوان نمایش داده می شود. به همین دلیل مهم است که ویدیو یا پیام رسانی کوتاه و دقیق داشته باشید. پیامی را به اشتراک بگذارید که با مخاطب مورد نظر شما طنین انداز شود و آن را به سرعت منتقل کنید. ما توصیه می کنیم تبلیغات ویدئویی را حداکثر 15 تا 30 ثانیه نگه دارید.

همیشه در حال آزمایش باشید. اگر در ابتدا موفق نشدید ، دوباره امتحان کنید. پیام های مختلف ، تصاویر مختلف و اقدامات مختلف را برای بهبود نتایج خود آزمایش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ما را برای آزمایش A / B بررسی کنید.

برای شروع به کمی کمک نیاز دارید؟ شما خوش شانس هستید ما مجموعه کاملی از الگوهای ویدیویی داریم که برای تبلیغات پولی طراحی شده اند ، از جمله الگوهای تبلیغاتی محصول و الگوهای تبلیغاتی خدمات. این الگوی معرفی محصول به اندازه Bite یکی از محبوب ترین هاست.

مدیر تبلیغات فیس بوک در مقابل تقویت

اگر به تازگی با کارهای اجتماعی پولی شروع می کنید ، ممکن است تفاوت بین استفاده از مدیر تبلیغات Facebook و افزایش پستهای ارگانیک خود را تعجب کنید.

 

Boosting راهی آسان برای شروع با تبلیغات در فیس بوک ارائه می دهد. روی هر پستی که به صورت ارگانیک به اشتراک گذاشته اید ، می توانید بر روی دکمه Boost Post کلیک کنید. با این کار می توانید به نسخه اصلی مدیر تبلیغات Facebook دسترسی پیدا کنید ، جایی که می توانید هدف تعیین کنید ، یک دکمه اختیاری CTA را وارد کنید و مخاطبان را انتخاب کنید.

در حالی که تقویت یک روش آسان برای شروع است ، مدیر تبلیغات به شما امکان می دهد با هدف گیری و تنظیمات خود ، جزئیات بیشتری کسب کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تنظیم کمپین های پولی خود از Ads Manager استفاده کنید.

 

چه زمانی تقویت را توصیه می کنیم؟ هنگامی که شما یک پست ارگانیک دارید که عملکرد بسیار خوبی دارد. افزایش مبلغ اندکی - حتی فقط چند دلار - می تواند به پست های مجری کمک کند تا جذابیت و تعامل بیشتری پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، نکات آندره وال را برای افزایش پست ها بررسی کنید.

 

تصمیم گیری در مورد مکان ارسال

مطمئن نیستید از کدام بستر برای پست های اجتماعی ارگانیک یا اجتماعی پولی خود استفاده کنید؟ اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که مخاطبان شما کجا هستند؟

 

اگر قبلاً مخاطبان زیادی در یک بستر اجتماعی خاص داشته اید ، همان مکانی است که باید به صورت ارگانیک ارسال کنید. اگر این کار را نمی کنید ، اما می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید ، سیستم عامل هایی را انتخاب کنید که مخاطبان شما در آن جا هستند. شاید این را از تحقیقات مشتری خود بدانید. در غیر این صورت ، این مقاله Business Insider را در مورد استفاده نسلی از رسانه های اجتماعی بررسی کنید.

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

وقتی صحبت از پرداخت اجتماعی می شود ، یک تست بزنید! سعی کنید همان تبلیغ اجتماعی پرداخت شده را به فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، LinkedIn ، YouTube یا موارد دیگر برای کسب و کار خود منطقی ارسال کنید. همان مقدار پول خرج کنید ، مخاطبان یکسانی را هدف قرار دهید و ببینید کدام یک بهترین نتیجه را می دهد!

 

همچنین باید ذکر کنیم که YouTube به عنوان یکی از م placesثرترین مکان ها برای ارسال تبلیغات ویدئویی در حال پرورش است - و از آن استفاده کمتری می شود! پتانسیل زیادی برای برجسته شدن با تبلیغات YouTube وجود دارد و می توانید در راهنمای ما برای YouTube برای اقدام بیشتر اطلاعات کسب کنید.

شایان بازدید : 24 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

بیایید این واقعیت را بپذیریم که سال 2020 ، چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی ، سالی غیر از این بوده است. اما هنوز به پایان نرسیده است - پس بیایید آستین بالا بزنیم و محکم تمام شویم! با ورود به چند ماه آخر سال ، ما یک برنامه جامع بازاریابی ویدیویی را آماده کرده ایم تا به شما کمک کند در فصل تعطیلات کسب و کار بیشتری کسب کنید.

 

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است. در این پست ، ماه های نوامبر و دسامبر را به چهار بخش زیر تقسیم کرده ایم تا ساخت و برنامه ریزی همه فیلم های مورد نیاز برای تعطیلات موفق را برای شما آسان کند. هر بخش شامل موارد زیر است:

 لیست و نکات دسته بندی مشاغل اینستاگرام

یک دوره کاری مشخص برای دادن زمان به شما برای ایجاد فیلم

لیستی از تعطیلاتی که در بازه زمانی قرار می گیرد

تاریخ های پیشنهادی ارسال برای فیلم های بازاریابی (با یک دکمه پخش مشخص شده است)

هر بخش همچنین به یک پست همراه لینک می شود که انواع فیلم های ایجاد شده برای هر دوره تعطیلات را شامل می شود ، از جمله پیشنهادات الگو ، بهترین روش ها ، الهام از ویدیو و موارد دیگر! به نظر خوب میاد؟ بیایید این نمایش را به جاده بکشیم!

 GSYinternational on Twitter: "[CAPS] #AreYouHumanToo New (promotional)  Teaser 1… "

مرحله 1: شکرگذاری و عجله بعد از شکرگذاری

تاریخ ساخت فیلم: 9 تا 19 نوامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 23 نوامبر - 1 دسامبر

ممکن است کند شروع شود ، اما فرصت کافی برای مشاغل کوچک برای ایجاد حضور خود در رسانه های اجتماعی در ماه نوامبر وجود دارد. روزهای شکرگذاری و روزهایی که پس از آن دنبال می شود پر از فرصت برای دستیابی به مشتریان قدیمی و جدید است.

 

تقویم مرحله 1 ما را بررسی کنید و در تقویم خود یادداشت کنید که می خواهید کدام فیلم ها را ایجاد و ارسال کنید.

همانطور که گفتیم ، فرصت زیادی برای استفاده از ویدیو در هنگام عجله پس از شکرگذاری وجود دارد. در اینجا لیستی از همه اتفاقات موجود است. اگر برای تصمیم گیری در مورد ارسال ویدیوهایی برای تجارت خود به كمك كمك نیاز دارید ، به راهنمای بازاریابی ویدیویی پس از شكرگذاری مراجعه كنید.

 چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

شکرگذاری در تاریخ 26 نوامبر سال 2020 است

جمعه سیاه در 27 نوامبر سال 2020 است

شنبه تجارت کوچک 28 نوامبر سال 2020 است

دوشنبه سایبری در تاریخ 30 دسامبر سال 2020 است

روز سه شنبه در اول دسامبر سال 2020 است

اگر قصد دارید فروش پس از شکرگذاری را انجام دهید ، بازپرداخت آن زودتر از موعد مقرون به صرفه است ، بنابراین علاوه بر فیلم های تاریخ فوق ، پیشنهاد می کنیم یک تیزر فروش را نیز از قبل به اشتراک بگذارید (برنامه ریزی شده برای 23 نوامبر در تقویم)

 

این اصول اولیه است ، اما ما در پست وبلاگ همراه خود یک ایده بیشتر در زمینه ایده ها و الهامات داریم ، بنابراین برای شروع روی دکمه زیر کلیک کنید!

مرحله 2: تبلیغات تعطیلات

تاریخ ساخت فیلم: 30 نوامبر - 4 دسامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 7 تا 17 دسامبر

وقتی شکرگذاری آمد و رفت ، وقت آن است که حوله را بشکنید و اخبار را شروع کنید! شغل شما مکانی برای خرید تمام جشن های دسامبر است. بگذارید مردم بدانند.

برای این مرحله از بازاریابی ویدئویی در تعطیلات ، ایده ها و تاریخ های ارسال تبلیغات ویدیویی را به شما پیشنهاد می کنیم. این ویدیوها به جای محتوای ارگانیک برای آگاهی از برند ، به عنوان تبلیغات هدفمند ارسال شده اند. هدف در اینجا واقعاً الهام بخشیدن به مردم برای خرید از شما است.

 

در اینجا پیشنهادات ما وجود دارد:

 

تبلیغات فروش تعطیلات

فیلم راهنمای هدیه

هدایای تبلیغاتی با هدف قرار دادن تبلیغات

روز حمل رایگان

در راهنمای همراه ما ، همه مواردی را که برای ایجاد تبلیغات تعطیلات توقف انگشت شست و کیف پول برای کسب و کار خود نیاز دارید ، پیدا خواهید کرد.

مرحله 3: فیلم های تعطیلات سرگرم کننده

تاریخ ساخت فیلم: 7 تا 11 دسامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 15 تا 24 دسامبر

از این پس تا کریسمس خریداران تعطیلات از هر راهی به بازار عرضه می شوند. در این مرحله ، ما بر روی انواع ویدئوها تمرکز کرده ایم که به شما کمک می کنند در این زمان از سال بدون فروش مستقیم در ذهن خود باقی بمانید.

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

این ویدئوها باید به شما کمک کند تخصص خود را به اشتراک بگذارید ، تجارت خود را انسانی کنید و لبخند بر لب بینندگان بگذارید. آنها همچنین باید به شما کمک کنند تا افرادی که تبلیغات شما را در آخرین مرحله مشاهده کرده اند اما هنوز خرید تعطیلات خود را کامل نکرده اند ، در ذهن خود نگه دارید.

فاز 4: فیلم های سال نو

تاریخ ساخت فیلم: 14 تا 18 دسامبر

تاریخ های پیشنهادی ارسال: 28 تا 31 دسامبر

آخرین و نه مهمترین ، وقت آن است که برخی از فیلم های سال نو را ایجاد و به اشتراک بگذارید. آماده غواصی هستید؟

این فیلم ها را در نظر داشته باشید که بزرگترین پیروزی ها و پیشرفت ها را برای کسب و کار خود از سال تقویم به اشتراک بگذارید و همچنین با ورود به سال 2021 مطمئن شوید مشتریان می دانند که آنها در ذهن شما هستند. در این مرحله ، ما دو مورد را توصیه کرده ایم فیلم های:

 

خلاصه پایان سال

تبریک سال نو

برای آخرین بار ، روی آن دکمه کلیک کنید تا راهنمای کامل فیلم های سال نو را دریافت کنید و 2020 را با سبک کامل به پایان برسانید.

شایان بازدید : 92 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

آمازون به عنوان # 1 بازار اینترنتی پربازدید در جهان ، فرصتی ارزشمند را برای مارک هایی که قصد دارند میزان نمایش خود را افزایش دهند فراهم می کند.

 

اگر کالایی ، هر کالایی را می فروشید ، تبلیغات در آمازون می تواند بسیار سودآور باشد. بسیاری از مشاغل کوچک به عنوان گزینه دیگری برای سیستم عامل هایی مانند Google Ads و Facebook Ads به آن اعتماد می کنند.

 راهنمای داستان های فیس بوک برای تجارت

فیلم های مارک های اسپانسر آمازون: راهی جدید برای تبلیغات

چرا اینقدر عالی است؟ یک چیز ، مصرف کنندگان در آمازون قصد خرید بالایی دارند. از آنجا که اکثر افراد در حین جستجو قبلاً به یک حساب اصلی آمازون وارد شده اند ، می توانند در حدود 1-2 کلیک خرید کنند.

 Promo Teaser - Film ExposedFilm Exposed

خط پایین؟ اگر مارک تجارت الکترونیکی دارید و در آمازون حضور دارید ، باید از بستر تبلیغاتی قوی آنها بهره ببرید.

 

در گذشته ، ما به طور گسترده در مورد قدرت تبلیغات ویدیویی و بازاریابی ویدیویی برای تجارت الکترونیکی و به ویژه در آمازون صحبت کرده ایم. اکنون آمازون با جدیدترین ورودی خود این امکان را برای دسترسی بیشتر فراهم می کند - فیلم های تجاری با اسپانسر.

 

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود ، برای کمک به شماست. فروشندگان می توانند با ویرایشگر فیلم بدون دردسر ، فیلم های مارک تبلیغاتی خود را به سرعت و به راحتی ویرایش و منتشر کنند. بیاموزید چگونه می توانید از قدرت تبلیغات ویدئویی و Amazon برای تجارت خود استفاده کنید.

 

فیلم های تبلیغاتی تجاری اسپانسر آمازون چیست؟

ویدئوهای مارک تبلیغاتی در حالی که در نتایج خرید آمازون در حال پیمایش هستند ، در دستگاه های دسک تاپ و موبایل برای کاربران ظاهر می شوند. این تبلیغات برای کلمات کلیدی هدف گذاری شده اند و با اصطلاح جستجوی کاربر در جستجوی آمازون تایپ می شوند.

 

تبلیغ کنندگان با هر کلیک هزینه دریافت می کنند و مشتریان مستقیماً به صفحه جزئیات محصول که در آن امکان تبدیل وجود دارد ، منتقل می شوند.

 چگونه از طریق رایانه خود در اینستاگرام پست تبلیغاتی کنیم

چه چیزی در AD است؟

آمازون به طور خودکار تعدادی از جزئیات بارز را در واحد تبلیغات زیر ویدیوی شما نمایش می دهد ، از جمله ویژگی هایی مانند رتبه بندی ستاره ، تعداد بررسی ، واجد شرایط بودن نخست و قیمت گذاری.

 

این نمایش اطلاعات ، فیلم های مارک Sponsored را به گزینه عالی تبلیغاتی در قیف تبدیل می کند تا کاربران را به یک تصمیم خرید سریع سوق دهد.

 

قسمت ویدیویی تبلیغ بصورت پیش فرض بی صدا می شود. حتی اگر کاربران می توانند صدا را روشن و خاموش کنند ، مهم است که متن و زیرنویس را به ویدیوی خود اضافه کنید تا پیام شما بدون صدا منتقل شود.

 

چگونه یک فیلم تجاری تبلیغاتی بسازیم

برای فیلمبرداری ، ویرایش ، بارگذاری و اشتراک گذاری با مخاطبان ، این کار گران و وقت گیر بود. دیگر نه.

 

امروزه ، ممکن است در عرض چند دقیقه اتفاق بیفتد. به سادگی برخی از فیلم های محصولات یا خدمات خود را ضبط کنید ، کلیپ های ویدیویی و / یا برخی از عکس های محصولات را در ویرایشگر ویدیوی بارگذاری کنید و یک ویدیوی منتشر شده داشته باشید که آماده است در چند لحظه آماده شود.

 

با فعال شدن قابلیت فیلم های Brand Sponsored Amazon ، جریان کار شما را نسیم می کند. هنگام راه اندازی کمپین ویدیویی مارک های تبلیغاتی جدید ، ویدیوی خود را از بارگیری کنید و سپس آن را در کنسول تبلیغاتی یا Seller Central بارگذاری کنید.

 

یکی از گزینه های مورد علاقه آمازون برای تبلیغات ویدیویی در سیستم عامل خود است. ما در آمازون همزمان با تیم کار کرده ایم تا قوی ترین الگوهایی را که برای ویدیوهای مارک تبلیغاتی بهینه شده اند ، به شما ارائه دهیم.

 

هر الگو به دقت آزمایش می شود تا بهترین پیام فروش خود را به شما ارائه دهد و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری داشته باشد. ما همچنین آنها را با جدیدترین دستورالعمل های تعدیل به روز نگه می داریم تا با روند پذیرش خلاق آمازون به شما یک مزیت بدهند.

 

در اینجا سه ​​الگوی شگفت انگیز آورده شده است تا روند ویرایش شما شروع شود. فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

 

پروموکت کالا الکترونیکی

به این الگو به عنوان یک ارائه پاورپوینت سبک ، اما با برخی از پیتزا های اضافه شده فکر کنید. از آن به عنوان یک رسانه تصویری برای برجسته کردن محصول یا تبلیغات جدید برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید.

 

برای ایجاد نمایش پرده ای که با استفاده از ویژگی ها و برنامه ها ، محصول مورد استفاده را برجسته می کند ، عکس اضافه کنید. این را با متن تبلیغاتی که مزایای محصول را توصیف می کند ترکیب کنید و یک فراخوان برای اقدام ایجاد کنید که باعث می شود بینندگان بخواهند روی آن کلیک کنند

 

برای یافتن موسیقی تبلیغاتی مناسب برای ویدیوی خود ، از کتابخانه گسترده با موسیقی دارای مجوز تجاری استفاده کنید.

محصول خود را با تصاویری تأثیرگذار که داستانی را روایت می کنند به نمایش بگذارید. مشتریان را از ابتدا تا انتها ببرید تا به آنها نشان دهید چگونه محصول شما جادوی خود را انجام می دهد.

 

تصاویر قبل و بعد یا یک فیلم کوتاه از محصول خود را که در کار سخت است ، اضافه کنید. زیرنویس های سبک بندی شده ، مارک تجاری و موارد دیگر را اضافه کنید. این ویژگی ها به عنوان ابزار داستان گویی ذاتی برای تقویت سطح بازاریابی شما عمل می کنند.

 

با استفاده از حکایات مثبتی که مخاطبان می توانند با آن شناسایی کنند ، موفقیت محصول خود را نشان دهید. احتمال خرید محصول شما در آنها بسیار بیشتر است.

این الگوی تبلیغاتی برای ایجاد کلیک بر روی مشتریان ، به اختصار متکی است. برای جلب توجه مخاطب و متقاعد کردن محصول شماره یک شما بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه باید از پیام کوتاه و مستقیم استفاده کنید.

 

از کجا می دانیم این الگو با در نظر گرفتن آمازون ساخته شده است؟ آمازون آن را با طراحی کرده است.

بازدید کنندگان تبلیغات ویدیویی مارک های تبلیغاتی خود را از کجا ارسال کنید؟

تصمیم گیری برای ارسال مشتری های احتمالی خود می تواند تصمیمی چالش برانگیز را اتخاذ کند. باید A / B با استفاده از انواع صفحات فرود مورد آزمایش قرار گیرد بهترین مجریان خود را درک کنید.

 

آمازون چند گزینه صفحه فرود را برای مکانهایی که ممکن است بخواهید مخاطبان خود را بفرستید به شما می دهد.

 

صفحه فروشگاه آمازون

می توانید افراد را مستقیماً به صفحه فروشگاه آمازون خود بفرستید ، که اگر مارک بزرگتری باشید ایده خوبی است. مردم ممکن است بخواهند طیف گسترده ای از محصولات شما را ببینند و در مورد خرید چند مورد تصمیم بگیرند.

 

به یاد داشته باشید که در دکمه تماس با اقدام تبلیغات خود به صفحه فروشگاه خود پیوند دهید.

 

صفحه فرود محصول

گزینه جایگزین ارسال مستقیم آنها به صفحه محصول شماست. اگر مارک کوچکتری هستید یا به طور خاص می خواهید مردم این آیتم واحد را تغییر دهند ، این عالی است.

 

صفحه دسته بندی

اگر محصولات مشابهی در همین گروه دارید ، ممکن است بخواهید مشتریان احتمالی خود را در صفحه دسته خود مرور کنند ، در صورتی که آنها نمی خواهند کالای مشابه را از تبلیغ شما بخرند.

 

آمازون بهترین روش های فیلم تجاری را حمایت می کند

روی کیفیت تمرکز کنید

ویدیوی خود را از نظر زیبایی و محتوا برجسته کنید. می تواند با ارائه الگو به شما کمک کند ، اما اطمینان از اینکه پیام شما با مخاطبان مورد نظر شما صحبت می کند به شما بستگی دارد.

 Promotional Teaser Funny New Design Bulk High Quality Best Manufacturers  Wholesale Interactive Fish Pet Cat String Toy Wand - Buy Cat Toy,Wholesale  Cat Toys,Cat Toys Interactive Product on Alibaba.com

برای جمع آوری الهام ، به دیگران در فضای خود نگاه کنید ، اما مطمئن شوید که هنگام ویرایش تبلیغات ویدیویی خود ، مارک تجاری منحصر به فرد خود را تزریق کنید.

 

برای درج آرم و سایر مواد مارک در تبلیغات خود از ویژگی های علامت گذاری و آرم استفاده کنید.

 

RENAIN PRODUCT-CENTRIC

زمان مهم است. اگر ما در مورد یک تبلیغ ویدیویی 15-30 ثانیه ای صحبت می کنیم ، باید آن را کاملاً متمرکز بر بازاریابی محصول برای کل ویدیو نگه داریم.

 

محصول خود را فوراً نشان دهید و ویژگی های آن را در تمام مدت تبلیغ بصورت عمیق برجسته کنید. آمازون اظهار داشته است که فیلم هایی که محصول در اولین ثانیه تبلیغات به صورت برجسته ارائه می شود ، از آنهایی که نمایش نمی دهند بهتر عمل می کنند.

 توصیفات مشتری: مثال ها ، ایده ها ، نکات و موارد دیگر

ببینید چقدر خوب فیلم های خود را ببینید

تبلیغات ویدئویی مارک تبلیغاتی بصورت حلقه ای پخش می شود ، بنابراین مهم است که ویدیوی شما از یک انتها به یکپارچه انتقال یابد.

 

به نظر می رسد یک جنبه غیرمعمول باشد ، اما اگر ویدیوی شما از ابتدا پاک شود ، حرفه ای تر به نظر می رسد.

 

افزودن کپشن ها

به یاد داشته باشید که بسیاری از بینندگان صدای آنها روشن نیست ، بنابراین افزودن زیرنویس ها باعث می شود ویدیوی محصول شما آموزنده تر و در دسترس همه بینندگان باشد.

 

به شما امکان می دهد متن را به راحتی در هر قسمت از فیلم خود اضافه کنید.

 

همین امروز ایجاد تبلیغات ویدیویی را شروع کنید

ایجاد تبلیغات ویدیویی برای آمازون با ویرایشگر بصری آسان است. با انتخاب یک الگو شروع کنید ، کلیپ های ویدئویی یا تصاویر خود را بارگذاری کنید ، پیام و مارک را به روز کنید و تبلیغ خود را در عرض چند دقیقه در آمازون نشان دهید.

شایان بازدید : 22 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

شکرگذاری علامتی است که به طور رسمی فصل تعطیلات را در ایالات متحده آغاز می کند. بلافاصله تعطیلات خرده فروشی پس از شکرگذاری به دنبال دارد: جمعه سیاه ، شنبه تجارت کوچک ، دوشنبه سایبری و سه شنبه هدیه دادن.

 

 

براساس بنیاد ملی خرده فروشی ، حدود 20 درصد از فروش خرده فروشی در ماه های نوامبر و دسامبر اتفاق می افتد. گرچه تعطیلات امسال کمی متفاوت به نظر می رسد ، اما احتمالاً شتاب پس از شکرگذاری همچنان یک فرصت عالی برای بازاریابی در تعطیلات است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

 نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی

در مورد نکات و ایده های بیشترین استفاده از این فصل مهم بازاریابی — با ویدئو ، در ادامه مطلب بخوانید! برای رفتن مستقیم به ایده های ویدیویی ، اینجا را کلیک کنید.

 

2020 شکرگذاری و خرما تعطیلات

قبل از اینکه بدانیم که چه ویدیوهایی باید ایجاد کنید ، در اینجا نگاهی گذرا به تاریخ تقویم 2020 و برخی توصیه ها برای زمان ایجاد و برنامه ریزی فیلم های مربوط به جمعه سیاه ، شنبه تجارت کوچک ، دوشنبه سایبری و سه شنبه دادن می اندازیم.

 

نگاهی بیندازید و در تقویم بازاریابی خود روزهایی را که قصد دارید امسال ویدیوها را ارسال کنید ، یادداشت کنید!

روز تشکر - پنج شنبه ، 26 نوامبر سال 2020

اگر مشتری شما در ایالات متحده است ، جشن شکرگذاری را در کنار آنها جشن بگیرید. شما می توانید با یک تبریک ویدئویی سریع ، به صورت ارگانیک در صفحه فیس بوک ، اینستاگرام یا هرجایی که بیشترین تعامل را با مشتریان خود دارید ، به مشتریان خود نشان دهید که از آنها سپاسگزار هستیم.

 

BLACK FRIDAY - جمعه ، 27 نوامبر 2020

جمعه سیاه آغاز رسمی فصل خرید تعطیلات در ایالات متحده است و خرده فروشان با معاملات و تبلیغات ویژه و بی نظیر جشن می گیرند. جمعه سیاه به طور سنتی توسط خرده فروشان آجر و ملات جشن گرفته می شود و معاملات فروشگاهی را ارائه می دهد.

 

امسال ، بسیار مهم است که در نظر داشته باشید برخی از تبلیغات را به صورت آنلاین برای خریدارانی که ممکن است هنوز قادر به خرید حضوری نیستند یا احساس راحتی نمی کنند ، به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید.

 

شنبه کسب و کار کوچک - شنبه ، 28 نوامبر 2020

ولخرجی خرید تعطیلات بعد از شکرگذاری با Small Business Saturday ، تعطیلاتی که برای تشویق مصرف کنندگان به #ShopSmall طراحی شده است ، ادامه دارد. جوامع محلی از تأثیر اقتصادی و عملیاتی بسیاری از مشاغل کوچک در سال جاری بیشتر آگاه هستند ، بنابراین به آنها روش هایی برای تجلیل و حمایت از تجارت خود بدهید.

 

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی ، پیروان را به خرید کارت های هدیه تشویق کنید ، به آنها یادآوری کنید کارمندانتان هستند یا از طرفداران بخواهید که تجارت شما را تبلیغ کنند.

 Paid vs. Organic Social: یک راهنمای کامل

دوشنبه سایبر - دوشنبه ، 30 نوامبر سال 2020

Monday Cyber ​​نسخه اینترنتی Black Friday در اینترنت است و روز بزرگی برای فروش آنلاین است. البته باید توجه داشته باشیم که حتی اگر مکان فروشگاه آجر و ملات ندارید ، باز هم می توانید زودتر به باند واگن فروشی بپردازید و معاملات تعطیلات آنلاین خود را در جمعه سیاه (یا حتی زودتر) تبلیغ کنید.

 

این روزها بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می دهند خرید تعطیلات خود را به صورت آنلاین انجام دهند و قوانین تعطیلات خرید در تعطیلات سنگین نیست!

 

دادن سه شنبه - سه شنبه ، 1 دسامبر سال 2020

آخرین اما نه مهمترین بخشیدن ، سه شنبه دادن یا # سه شنبه دادن است. این یک روز ملی خیرخواهی و اهدا است و فرصتی برای سازمان های غیرانتفاعی است تا توجه شایسته خود را به خود جلب کنند. اما حتی اگر غیرانتفاعی هم نباشید ، می توانید ویدیویی را برای تبلیغ یک غیرانتفاعی مورد حمایت خود انتخاب کنید یا به سادگی این روز خاص را به مشتریان خود یادآوری کنید.

 

برنامه ریزی تقویم برای بازاریابی شما

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام یک از این تعطیلات مربوط به تجارت شما است ، چند دقیقه وقت بگذارید تا تقویم خود را علامت گذاری کنید. کدام روزها قصد دارید فیلم های بازاریابی را به اشتراک بگذارید؟

 

برای فروش و رویدادهای مرتبط با جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ، توصیه می کنیم یک تیزر در اوایل هفته یا هفته قبل ارسال کنید ، همچنین یک روز اعلام کنید و اگر فروش شما چند روز طول می کشد ، یادآوری آخرین لحظه قبل از آن فروش شما به پایان می رسد. می توانید این فیلم ها را به صورت ارگانیک ارسال کنید و یا آنها را به عنوان تبلیغات هدفمند اجرا کنید.

 تبلیغات ویدیویی در تعطیلات: ایده ها ، نکات و الگوها

برای فیلم های آگاهی ، مانند یک فیلم شکرگذاری که از مشتریان شما تشکر می کند یا یک یادآوری ویدیویی درباره سه شنبه دادن ، یک ویدیو در روز واقعی تعطیلات باید انجام دهد.

 

تاریخ ها را به تقویم خود متصل کنید و برای ایده های بیشتر و جدول زمانی ایجاد برای کل تعطیلات سال 2020 ، تقویم ویدیویی تعطیلات کامل ما را بررسی کنید. همچنین می توانید برای الهام گرفتن از ایده ها ، ایده های خود و همچنین مسئولیت ایجاد ویدیو در تعطیلات ، به انجمن بازاریابی ویدیوی اجتماعی در فیس بوک بپیوندید.

 

ایده های فیلم شکرگذاری و خرید در تعطیلات

آیا به برخی از الهامات نیاز دارید؟ ما برای شروع برخی از ایده های ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، شنبه کسب و کار کوچک و سه شنبه هدیه دادن را جمع آوری کرده ایم.

 

هر یک از این نمونه های ویدیویی با استفاده از الگوی ویدیویی در ایجاد شده است. برای شروع کار با الگویی که استفاده شده است ، روی دکمه زیر هر ویدیو کلیک کنید. می توانید کشیده و رها کنید تا عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود را اضافه کنید ، یا بیش از 1 میلیون تصویر و کلیپ ویدیویی از کتابخانه ما سهام اضافه کنید ، متن ، قلم ، رنگ ها را به روز کنید و آرم خود را اضافه کنید.

 YG releases promotional teaser for 'NONAGON' with Taeyang and CL :: Daily K  Pop News | Latest K-Pop News

با تشکر از ویدئو

همانطور که اشاره کردیم ، روز شکرگذاری می تواند روز خوبی برای کنار گذاشتن فروش و نمایش آن باشد

قدردانی از مشتریان خود به فکر ایجاد یک تبریک ویدیویی شکرگذاری هستید؟

 سنجش موفقیت YouTube برای فعالیت های عملیاتی

برای ایجاد این مثال ، ما با الگوی Holiday Greeting شروع کردیم! ما به سادگی متن ، تصاویر و موسیقی را جایگزین کردیم تا بیشتر در یک موضوع شکرگذاری قرار بگیرند. با خیال راحت از متن مثال ما الهام بگیرید یا خلاق شوید و سلام ویژه خود را برای مشتریان خود بنویسید.

 

برای تصاویر ، می توانید عکس ها و / یا کلیپ های ویدیویی از مشتریان ، خود و تیم یا محصولات خود را اضافه کنید. یا اصطلاحاتی مانند "شکرگذاری" یا "برگ های پاییز" را در کتابخانه رسانه تصویر سهام انیموتو جستجو کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 881
  • بازدید کلی : 2,934